yups,. maar ik ga toch nog eens ff neuzen in dat dradenhol,.. kan geen toeval zijn dit..quote:Op maandag 3 november 2008 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je die nieuwe ook geaard ?
Je kan ook beter de Boss versie nemen, behringer is nergens goed voor!quote:Op maandag 3 november 2008 08:24 schreef -Menn0- het volgende:
ik gister voor het eerst m'n nieuwe effecten gebruikt
[ afbeelding ]
nu moeten we verhuizen
gezien ik mijn punt niet gefixed heb van me warlock: neuh, maar het is wel zonde he?quote:Op maandag 3 november 2008 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Ares,
Als quick fix* wel maar kijk eens bij daglicht![]()
*Erg handig met pintige metal gitaren**
** Maar zijn wat optische beschadegingen zo erg op een metal gitaar?
nee,. die zaten erin, heb er nu een setje dimarzio D activator's inzitten.quote:Op maandag 3 november 2008 07:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Schemer,
Zitten er nu de SD elementen in?
die v60's in mijn engl cab zijn ook celestion's,. ik vind sowiezo dat celestion de beste maakt, al het andere is best aardig, maar kunnen niet tippen aan v60's of v30's van celestion,.. greenbacks en die g12t-75 vind ik dan weer echt vreselijke speakers.quote:Op maandag 3 november 2008 07:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Maar beste schemer,
Juist de celestions zijn de metal speakers![]()
Probeer het anders een met b.v EV (Al zijn die wel aan de prijs..)
Het is toch maar guitar hero controllerquote:
Drummen met Rockband is wel tof ja.quote:Op maandag 3 november 2008 09:52 schreef KaMo het volgende:
Het is toch maar guitar hero controller
Of Rockband, want dan wel weer tof is met de drum feature...
Maar waste of money
Klopt, maar die drum klopt verder ook geen kut van...quote:Op maandag 3 november 2008 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Drummen met Rockband is wel tof ja.
Altijd beter dan op een paar knopjes drukken met die gitaartjes die er bij zitten.
CELESTION RockDriver speakers?quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef nightfall het volgende:
[..]
die v60's in mijn engl cab zijn ook celestion's,. ik vind sowiezo dat celestion de beste maakt, al het andere is best aardig, maar kunnen niet tippen aan v60's of v30's van celestion,.. greenbacks en die g12t-75 vind ik dan weer echt vreselijke speakers.
Dat hele rockband klopt niet maar is wel erg grappig om te doen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:03 schreef KaMo het volgende:
Klopt, maar die drum klopt verder ook geen kut van...
En het doet pijn als ik een vriend van me een super sick nummer op Expert zie uitspelen...
Een van de gitaristen van mijn band heeft een Marshall 1960AV kast, met "vintage" speakers. Die vindt hij mooier dan de reguliere 1960, omdat palm mute bijv er zwaarder door klinkt. Misschien is dat wat dan.quote:Op maandag 3 november 2008 03:00 schreef nightfall het volgende:
wat is trouwens nou een 4X12 cab om aan te raden voor metal?,. ikzelf heb een engl met V60 speakers en ben er uitermate tevreden over,. maar de andere gitarist van me'n bandje wil graag een andere cab en zit ook op die engl te geilen maar wil toch nog wat andere proberen ook..
De bogners met v30's schijnen super te klinken, maar vind ze erg aan de pijs... die marshaal kasten met g12T-75 speakers vallen al af, dat vind ie te schel en te kill klinken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even nagezocht, 63 kg dusquote:Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef Cynic het volgende:
Zo'n ENGL XXL cab klinkt vast ook wel lekker zwaar.
Geloof dat die ook 75 kg weegt ofzo, maar dan heb je ook wat
quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef Goover het volgende:
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Kun je er dan wel goed bij? Had eerst het idee ze juist los te maken aan de kant van de floyd omdat daar toch geen balletje meer zit. Maar bedenk me nu dat ik niet dat inbussleuteltje heb en met een tangetje krijg ik die schroefjes niet los.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon snaren helemaal losdraaien hoef je ze er niet af te halen en kan je gelijk testen of die werkt heb ik ook gedaan wel zo makkelijk
Kijk eens op je bureau onder die stapel papieren.quote:Op maandag 3 november 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Mja, moet ik toch eerst die locking nuts los zien te krijgen..
Snap echt niet waar die sleutel gebleven is....
Guitar Hero is vet!quote:Op maandag 3 november 2008 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Drummen met Rockband is wel tof ja.
Altijd beter dan op een paar knopjes drukken met die gitaartjes die er bij zitten.
En zingenquote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Guitar Hero is vet!Maar in de nieuwe Guitar Hero kun je ook drummen...
Lijkt me vaag als PunkJunk zelfmoord wil plegen, en dat hij er dan helemaal klaar voor is en op het moment dat hij de Trekker wil over halenquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef The_Dean het volgende:
*mompelt iets met niet opzij, plat en tractor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je niet zo aan man, het is maar een internetforumquote:Op maandag 3 november 2008 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ja zeg, jij begon op dag 1 zelf al met kaatsen, zoals jij het noemt. Jouw reactie op Dean was ongegrond en ver ondermaats. Ik vind het dan ook niet vreemd dat Dribbel (of wie dan ook) daar zo op reageert. Dean is een zeer gewaardeerd lid van dit topic en een graag geziene gast op meetings. Hij heeft voor meerdere van ons gitaren afgesteld, versterkers gerepareerd of ons van andere onmisbare hulp voorzien. Je kunt daarom niet verwachten dat wanneer je met zo'n aggressieve, negatieve houding een hechte groep binnen stapt je door iedereen met open armen ontvangen wordt. Wij zijn hier geenszins seclusief, maar communiceren met enig decorum is toch wel een redeljik minimum of niet? Fok zit vol met etterige, betweterige keyboardhelden, maar die zaten nooit in dit topic en dat willen wij graag zo houden. Als je over gitaargerelateerde zaken wilt praten, soms slap wilt kletsen en graag flauwe grappen tapt dan ben je hier meer dan welkom, maar als je hier enkel cynisch wilt komen doen (no offence, Sander) en iedereen louter wilt overtuigen van je gelijk en erkenning wilt zoeken voor je vermeend ruime wijsheden dan kun je beter doorschuiven naar een ander forum.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef Aresdreams het volgende:
WAH! de M13 is echt vet, en ik heb nog maar net, of nog niet eens, 1% van z'n kunnen geprobeerd...
gaat wel lang duren voordat ik er klaar mee ben, en voordat ik dingen ga posten die ik ermee opgenomen heb.. (ook te weinig kabels ATM)
maar 1 ding weet ik wel: loop is cool om te gebruiken.
de sounds zijn echt super makkelijk aan te passen.
en je wordt er zeker wel doof van als je er te lang mee bezig blijft
Bo~el. Anders leest het moeilijk.quote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Kan je nagaan wat er gebeurt als je je Boel er aan hangt
ah, nu begrijp ik hem!quote:Op maandag 3 november 2008 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bo~el. Anders leest het moeilijk..
Ja mien zoonquote:
And everbody's heard....quote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja mien zoon![]()
nee, je krijgt geen gitaar. Je mag mijn oude banjo van zolder halen
Vetquote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja mien zoon![]()
nee, je krijgt geen gitaar. Je mag mijn oude banjo van zolder halen
quote:
Huisarrest.quote:
Sst, de volwassenen zijn aan het praten...quote:Op maandag 3 november 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Huisarrest.
Week geen gitaar en telefoon.
Daar ken ik een liedje over.quote:
Is een tomaat groente of fruit ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cynic het volgende:
hallo!
zo, af en toe ziek zijn zorgt er wel voor dat je het weer beter zijn een stuk meer waardeert.
en dat ik maar weer eens wat meer fruit ga eten
Zal ik een een banaan in je pruim peren =(quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:00 schreef Witchfynder het volgende:
Dribbel is ook fruit, want hij is een ontzettende druif soms..
ach, het houd je van de straat en het houd je bezig, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Cynic het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus op zoek naar een nieuwe cab?
Ik grijp alles aan om maar het aanschaffen van nieuwe dingen te kunnen rechtvaardigen.![]()
In elk geval tegenover mezelf dan...
Gister ook 13 uurquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Keep on rocking in the (not so) free world![]()
*Voelt zich een loonslaaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |