yups,. maar ik ga toch nog eens ff neuzen in dat dradenhol,.. kan geen toeval zijn dit..quote:Op maandag 3 november 2008 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je die nieuwe ook geaard ?
Je kan ook beter de Boss versie nemen, behringer is nergens goed voor!quote:Op maandag 3 november 2008 08:24 schreef -Menn0- het volgende:
ik gister voor het eerst m'n nieuwe effecten gebruikt
[ afbeelding ]
nu moeten we verhuizen
gezien ik mijn punt niet gefixed heb van me warlock: neuh, maar het is wel zonde he?quote:Op maandag 3 november 2008 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Ares,
Als quick fix* wel maar kijk eens bij daglicht![]()
*Erg handig met pintige metal gitaren**
** Maar zijn wat optische beschadegingen zo erg op een metal gitaar?
nee,. die zaten erin, heb er nu een setje dimarzio D activator's inzitten.quote:Op maandag 3 november 2008 07:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Schemer,
Zitten er nu de SD elementen in?
die v60's in mijn engl cab zijn ook celestion's,. ik vind sowiezo dat celestion de beste maakt, al het andere is best aardig, maar kunnen niet tippen aan v60's of v30's van celestion,.. greenbacks en die g12t-75 vind ik dan weer echt vreselijke speakers.quote:Op maandag 3 november 2008 07:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Maar beste schemer,
Juist de celestions zijn de metal speakers![]()
Probeer het anders een met b.v EV (Al zijn die wel aan de prijs..)
Het is toch maar guitar hero controllerquote:
Drummen met Rockband is wel tof ja.quote:Op maandag 3 november 2008 09:52 schreef KaMo het volgende:
Het is toch maar guitar hero controller
Of Rockband, want dan wel weer tof is met de drum feature...
Maar waste of money
Klopt, maar die drum klopt verder ook geen kut van...quote:Op maandag 3 november 2008 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Drummen met Rockband is wel tof ja.
Altijd beter dan op een paar knopjes drukken met die gitaartjes die er bij zitten.
CELESTION RockDriver speakers?quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef nightfall het volgende:
[..]
die v60's in mijn engl cab zijn ook celestion's,. ik vind sowiezo dat celestion de beste maakt, al het andere is best aardig, maar kunnen niet tippen aan v60's of v30's van celestion,.. greenbacks en die g12t-75 vind ik dan weer echt vreselijke speakers.
Dat hele rockband klopt niet maar is wel erg grappig om te doen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:03 schreef KaMo het volgende:
Klopt, maar die drum klopt verder ook geen kut van...
En het doet pijn als ik een vriend van me een super sick nummer op Expert zie uitspelen...
Een van de gitaristen van mijn band heeft een Marshall 1960AV kast, met "vintage" speakers. Die vindt hij mooier dan de reguliere 1960, omdat palm mute bijv er zwaarder door klinkt. Misschien is dat wat dan.quote:Op maandag 3 november 2008 03:00 schreef nightfall het volgende:
wat is trouwens nou een 4X12 cab om aan te raden voor metal?,. ikzelf heb een engl met V60 speakers en ben er uitermate tevreden over,. maar de andere gitarist van me'n bandje wil graag een andere cab en zit ook op die engl te geilen maar wil toch nog wat andere proberen ook..
De bogners met v30's schijnen super te klinken, maar vind ze erg aan de pijs... die marshaal kasten met g12T-75 speakers vallen al af, dat vind ie te schel en te kill klinken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even nagezocht, 63 kg dusquote:Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef Cynic het volgende:
Zo'n ENGL XXL cab klinkt vast ook wel lekker zwaar.
Geloof dat die ook 75 kg weegt ofzo, maar dan heb je ook wat
quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef Goover het volgende:
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Kun je er dan wel goed bij? Had eerst het idee ze juist los te maken aan de kant van de floyd omdat daar toch geen balletje meer zit. Maar bedenk me nu dat ik niet dat inbussleuteltje heb en met een tangetje krijg ik die schroefjes niet los.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon snaren helemaal losdraaien hoef je ze er niet af te halen en kan je gelijk testen of die werkt heb ik ook gedaan wel zo makkelijk
Kijk eens op je bureau onder die stapel papieren.quote:Op maandag 3 november 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Mja, moet ik toch eerst die locking nuts los zien te krijgen..
Snap echt niet waar die sleutel gebleven is....
Guitar Hero is vet!quote:Op maandag 3 november 2008 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Drummen met Rockband is wel tof ja.
Altijd beter dan op een paar knopjes drukken met die gitaartjes die er bij zitten.
En zingenquote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Guitar Hero is vet!Maar in de nieuwe Guitar Hero kun je ook drummen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |