Is een tomaat groente of fruit ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cynic het volgende:
hallo!
zo, af en toe ziek zijn zorgt er wel voor dat je het weer beter zijn een stuk meer waardeert.
en dat ik maar weer eens wat meer fruit ga eten
Zal ik een een banaan in je pruim peren =(quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:00 schreef Witchfynder het volgende:
Dribbel is ook fruit, want hij is een ontzettende druif soms..
ach, het houd je van de straat en het houd je bezig, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Cynic het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus op zoek naar een nieuwe cab?
Ik grijp alles aan om maar het aanschaffen van nieuwe dingen te kunnen rechtvaardigen.![]()
In elk geval tegenover mezelf dan...
Gister ook 13 uurquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Keep on rocking in the (not so) free world![]()
*Voelt zich een loonslaaf![]()
Ik heb zelf een banaan en geen pruim.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik een een banaan in je pruim peren =(
Of een amp erbijquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Cynic het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus op zoek naar een nieuwe cab?
Ik grijp alles aan om maar het aanschaffen van nieuwe dingen te kunnen rechtvaardigen.![]()
In elk geval tegenover mezelf dan...
Bijvoorbeeld. Kun je een mooie WDW-opstelling maken.quote:
Beide speakers mic'en voor over de PA. Thuis heb je er weinig aan lijkt me.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van stereo spelen binnen één cab?
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beide speakers mic'en voor over de PA. Thuis heb je er weinig aan lijkt me.
Nja, okquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoewel het voor thuis ook best klinkt hoor, maakt je geluid net ietsje breder.
En wat is het voordeel daar weer van? Ik vraag me af of je daar door de FoH nog wel wat van gaat horen. Als ik dat zou betrekken op mijn eigen band zouden we exclusief de drums al 11 kanalen door de FoH sturen en eerlijk gezegd hebben de meeste zalen niet de apparatuur en al helemaal niet de expertise om dit goed te mixen. Het zal Metallica wel lukken, maar dat mag ook wel met zo'n budget. Zelfs in 013 hoor ik het bij grotere bands nog een meuk worden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beide speakers mic'en voor over de PA. Thuis heb je er weinig aan lijkt me.
Ja hoor, dat lukt best.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wat is het voordeel daar weer van? Ik vraag me af of je daar door de FoH nog wel wat van gaat horen. Als ik dat zou betrekken op mijn eigen band zouden we exclusief de drums al 11 kanalen door de FoH sturen en eerlijk gezegd hebben de meeste zalen niet de apparatuur en al helemaal niet de expertise om dit goed te mixen. Het zal Metallica wel lukken, maar dat mag ook wel met zo'n budget. Zelfs in 013 hoor ik het bij grotere bands nog een meuk worden.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:53 schreef Cynic het volgende:
Wij spelen ook niet van die op hol geslagen muziek, dus dan wil het misschien ook iets beter
OK. Wij spelen ook symfonische rock, maar ik gebruik toch live liever geen stereo effecten. Nou spelen wij ook haast nooit in zalen waar meer dan een man of 500 in kunnen dus dat is nooit een issue.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Cynic het volgende:
Wij spelen symfonische rock, en daarbij werk het prima. We hebben de keys ook stereo aangesloten. En zolang we niet in het Gelredome staan blijven we nog wel stereo staan vermoed ik. Ook in de grote zaal van 013 kan het best, en daar gaan toch gauw 2000 man in.
Dat zou kunnen. Maar wij hebben maar één gitarist, dus die staat altijd in het middenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef Cynic het volgende:
Het zijn ook geen extreme stereo effecten, gewoon een beetje delays enzo, lichte flange.
Onze andere gitarist staat in het midden gepanned en ik dan helemaal stereo.
Lijkt me trouwens dat je die problemen dan ook heb wanneer je de ene gitaar links zet en de andere rechts.
Klopt, die Korg van onze toetsenist is ook stereo. Zo moet je hem ook aansluiten anders klinkt het niet. Best vreemd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar wij hebben maar één gitarist, dus die staat altijd in het midden
Kijk:
[ afbeelding ]
De keyboards staan trouwens bij ons ook stereo, maar dat is geloof ik meer omdat er twee aansluitingen op die keyboards zitten...ik geloof niet dat daar wel eens echt over nagedacht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |