Telecaster, +10quote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een nieuwe gieter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oude Japanse dame uit 1986. Ze heeft wel flink wat plastische chirurgie ondergaan, er zit een Amerikaanse vintage brug op met messing zadels, Kluson Deluxe tuners, een 4-way switch en Custom Shop Texas Special pickups (die er misschien uit gaan).
Ik is blij![]()
![]()
.
Halverwege het optreden even een goed gemikte trap.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speel alles in één stemming, joh. Je hebt ook maar één zanger immers. Of past hij zijn bereik ook aan?.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Halverwege het optreden even een goed gemikte trap.
=Oquote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oude Japanse dame uit 1986. Ze heeft wel flink wat plastische chirurgie ondergaan, er zit een Amerikaanse vintage brug op met messing zadels, Kluson Deluxe tuners, een 4-way switch en Custom Shop Texas Special pickups (die er misschien uit gaan).
Ik is blij![]()
![]()
.
goed bezig!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik is blij![]()
![]()
.
Ik zou voornamelijk gaan voor nummers die je zelf leuk vindt. Dat bevordert het goed je best doen aanzienlijk namelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef SperZii het volgende:
Hmm ik ben nu al een tijdje bezig met akoestische gitaar spelen en heb me tot nu toe alleen nog maar bezig gehouden met akkoorden, waarvan ik nu de basis wel onder de knie heb. De barré akkoorden zijn nog een beetje lastig voor me maar dat komt wel. Ik heb me alleen nog niet verdiept in het spelen van losse noten en wil er graag mee beginnen. Is bijvoorbeeld Under The Bridge een goed nummer om mee te beginnen? Hotel California? Stairway to Heaven? Of zijn er zelfs nóg makkelijkere alternatieven? (Heb trouwens geen les)
Bedankt alvast!
Hoezo, is hij ineens te Republikeins voor je?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef Sloggi het volgende:
Ja hè. Wie mijn Amerikaanse Tele wil overkopen mag me PM'en.
Er zijn twee dingen echt van belang bij het leren spelen van een instrument. Dingen spelen die je motiveren en een instrument wat goed genoeg is om niet elke vijf seconden te ontstemmen. De rest is optioneelquote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou voornamelijk gaan voor nummers die je zelf leuk vindt. Dat bevordert het goed je best doen aanzienlijk namelijk.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, is hij ineens te Republikeins voor je?.
Yupquote:Op woensdag 5 november 2008 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, is hij ineens te Republikeins voor je?.
Nouja met m'n gitaar zit het wel goed, is een degelijke ibanez en ontstemt niet zo snel..quote:Op woensdag 5 november 2008 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen echt van belang bij het leren spelen van een instrument. Dingen spelen die je motiveren en een instrument wat goed genoeg is om niet elke vijf seconden te ontstemmen. De rest is optioneel.
http://www.bachmusik.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wat was ook alweer dat merk dat die vrij goedkope Explorer kopieën op de markt bracht? Iets Duits meen ik, Dean wilde er toen toch eentje bestellen? Ik vergeet dat elke keer
BaCH, uit Tjechië. Ze hebben alle banden verbroken met de Duitse distributeur wegens wanprestaties.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wat was ook alweer dat merk dat die vrij goedkope Explorer kopieën op de markt bracht? Iets Duits meen ik, Dean wilde er toen toch eentje bestellen? Ik vergeet dat elke keer
Vquote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.bachmusik.com/
Ik wil ook nog steeds een explorer bestellen daar. En als die goed bevalt zal ik er waarschijnlijk ook nog een V bestellen.
Dat was zoundshop.de toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:56 schreef Witchfynder het volgende:
BaCH, uit Tjechië. Ze hebben alle banden verbroken met de Duitse distributeur wegens wanprestaties.
Lekkere site, er stond standaard al een basgitaar in het winkelmandjequote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.bachmusik.com/
Ik wil ook nog steeds een explorer bestellen daar. En als die goed bevalt zal ik er waarschijnlijk ook nog een V bestellen.
Dat is geen foutje. Dat is een statement.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lekkere site, er stond standaard al een basgitaar in het winkelmandje
Deus vult.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef brother52 het volgende:
Bij mij denken ze dat een bas niet aan mij besteed is, terwijl ik er toch stiekem wel eentje wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |