Nouja met m'n gitaar zit het wel goed, is een degelijke ibanez en ontstemt niet zo snel..quote:Op woensdag 5 november 2008 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen echt van belang bij het leren spelen van een instrument. Dingen spelen die je motiveren en een instrument wat goed genoeg is om niet elke vijf seconden te ontstemmen. De rest is optioneel.
http://www.bachmusik.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wat was ook alweer dat merk dat die vrij goedkope Explorer kopieën op de markt bracht? Iets Duits meen ik, Dean wilde er toen toch eentje bestellen? Ik vergeet dat elke keer
BaCH, uit Tjechië. Ze hebben alle banden verbroken met de Duitse distributeur wegens wanprestaties.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wat was ook alweer dat merk dat die vrij goedkope Explorer kopieën op de markt bracht? Iets Duits meen ik, Dean wilde er toen toch eentje bestellen? Ik vergeet dat elke keer
Vquote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.bachmusik.com/
Ik wil ook nog steeds een explorer bestellen daar. En als die goed bevalt zal ik er waarschijnlijk ook nog een V bestellen.
Dat was zoundshop.de toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:56 schreef Witchfynder het volgende:
BaCH, uit Tjechië. Ze hebben alle banden verbroken met de Duitse distributeur wegens wanprestaties.
Lekkere site, er stond standaard al een basgitaar in het winkelmandjequote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.bachmusik.com/
Ik wil ook nog steeds een explorer bestellen daar. En als die goed bevalt zal ik er waarschijnlijk ook nog een V bestellen.
Dat is geen foutje. Dat is een statement.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lekkere site, er stond standaard al een basgitaar in het winkelmandje
Deus vult.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef brother52 het volgende:
Bij mij denken ze dat een bas niet aan mij besteed is, terwijl ik er toch stiekem wel eentje wil.
Vrij goedkoop ja...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Doe mij die Rick replica maarquote:
Doe gewoon met Google, typ bv: 4806 CZK in euroquote:Op woensdag 5 november 2008 22:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doe mij die Rick replica maar
Wat zijn de prijzen in euro's?
Dat zijn ff niet beshcikbare modellen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:55 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vrij goedkoop ja...
http://www.bachmusik.com/en/p101050/bach-bexp/
0,- CZK
x 0,04 ongeveer zie ik net...quote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Doe gewoon met Google, typ bv: 4806 CZK in euro
= 200 euro
Mja toen ik deze zomer in Praag was was 1 euro 23 kroon ofzoiets. ,04 of ,05 moet dus wel kloppenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
x 0,04 ongeveer zie ik net...
Best goedkoop dus...
Zijn die dingen ook echt bestelbaar? (dus kopen met verzendkosten erbij)
Zijn volgens mij nog best goede gitaren voor het geld hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:21 schreef allsystemshalt het volgende:
wat eenmerk
![]()
Maar goed als je een cover van the who wil spelen inc gitaar smashen dan is het misschien wel wat
Gaat er iemand contact opnemen?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Daantke het volgende:
bij mij staat er nu ook opeens een bas in mn winkelmandje![]()
@KaMo
als je de Tsjechische website heb, staat dat het 100 kroon kost, dus 5 euro, en da's dan alleen binnen Tsjechië neem ik aan.
De bovenste optie is ook 0 kroon maar volgens google translate is dat Persoonlijke Collectie![]()
Op BGF hebben ze zelfs met 28 man een speciale uitvoering van een non-reverse Thunderbird laten maken.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaat er iemand contact opnemen?
Ik zie een inkoopactie wel zitten!
Doe eens vragen naar verzendkosten dan!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op BGF hebben ze zelfs met 28 man een speciale uitvoering van een non-reverse Thunderbird laten maken..
Een Marshall Valvestate 10, dus écht een beginnersversterkertje. Effectenbak een good old Boss ME-8. Geeft nog altijd een leuk geluidje, maar mijn Boss GT-8 kan toch net iets meerquote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Daantke het volgende:
wat voor beginnersversterker en effectpedaal?
Van geluid en speelkwaliteit moet je van een replica inderdaad niet verwachten dat het op de o zo dure originel lijkt, beetje naief. Maar verder is het wel tof om te hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb op meerdere echte Rickenbacker bassen gespeeld ik ben benieuwd hoe de oostblok copien zijn![]()
De hals b.v. is niet gelamineerd met tegenovergestelde ligging om werken tegen te gaan ook ben ik bang dat er geen dubbele thrusrod in zit zoals bij het orgineel.
Verder houtsoorten/kwaliteit van het uitzoeken van toonhout (Ja dat is een vak appart).
En dan nog de elementen de lijmsoort en de lak.
Neu dat kan nooit in de buurt komen.
Volgens de ANWB routeplanner is de heenweg alleen al ¤ 95,- met diesel.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Vette inkoopactie
Mits de brandstofprijs door het aantal deelnemers word gedeeld en het rendabel is wil ik ze wel halen
Kan iemand ff kostenberekeningetje maken? Damwoude - afhaaladres - Damwoude met een 1:18 diesel?
Reken dan 200 euro... Als er 8 gitaren gehaald worden... 200/8=25 euro. Als dat goedkoper is dan verzenden...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Volgens de ANWB routeplanner is de heenweg alleen al ¤ 95,- met diesel.
+ je moet in Nederland ook nog alles verzenden (is ook duur)quote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Reken dan 200 euro... Als er 8 gitaren gehaald worden... 200/8=25 euro. Als dat goedkoper is dan verzenden...
Lange rijtijd boeit me niet
Wie weet krijgen we meer mensen meequote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is zeker niet goedkoper dan verzenden![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
+ je moet in Nederland ook nog alles verzenden (is ook duur)
Die bezorging zit bij de prijs inquote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
+ je moet in Nederland ook nog alles verzenden (is ook duur)
Men wilt tegenwoordig goedkope replica'squote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Kunnen we niet beter met RAN een deal maken?
Dat is wel goed spul![]()
http://www.ranguitars.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeff roeleerd de pan uit![]()
![]()
![]()
![]()
True True.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Men wilt tegenwoordig goedkope replica's
Geen gitaren!
Ik kom de mijne dan wel halen.quote:
Of, gewoon uitdelenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom de mijne dan wel halen.
Of gewoon een meet rond die tijd plannen en ze daar uitdelen.
Of meeten in Tsjechië.
Wel een goed idee, die meetquote:Op woensdag 5 november 2008 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom de mijne dan wel halen.
Of gewoon een meet rond die tijd plannen en ze daar uitdelen.
Of meeten in Tsjechië.
Hey, een mede-Jeff fanquote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
GFS Lil Puncherquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef brother52 het volgende:
Cynic, wat voor element heb jij ook alweer in je tele gelast?
Ik ben een beetje aan het zoeken voor een paar upgrades.
Staat er wel mooi: ANNIHILATOR: DISCONTINUED !!!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nee eerst moet er een luchtgitaar komenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef KaMo het volgende:
Iemand een spongebob V ukulele?
[ afbeelding ]
Schoolquote:
iid geef mij maar late diensten van 11 tot 8 of zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Leuk! Maar waarom moet dit gedoe altijd zo vroeg beginnen?.
Whaha geweldig.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef KaMo het volgende:
Iemand een spongebob V ukulele?
[ afbeelding ]
http://www.large-online.nl/quote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet een site waar je posters kunt kopen? Wil namelijke erg graag een poster van Stevie Ray Vaughan op m'n kamer.
Zouden ze daar moeilijk doen als je meer dan 1 poster wilt bestellen?quote:
Ja. Dan worden ze boos.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze daar moeilijk doen als je meer dan 1 poster wilt bestellen?
Heb je besteld of in een winkel?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
Halloo ik heb een nieuwe gitaar gekochtEen Epiphone Les Paul standard
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Wat doe ik fout of wordt dit garantie claimen?
www.allposters.com als ze het daar niet hebben, bestaat het niet...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet een site waar je posters kunt kopen? Wil namelijke erg graag een poster van Stevie Ray Vaughan op m'n kamer.
Mooi! (hoewel die van mij natuurlijk mooier isquote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Fout aangesloten pickup selector ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:56 schreef LollerSjaak het volgende:
Gekocht in een winkel (Feedback Rotterdam). Dus ik ga zaterdag denk even terugMaar ik dacht misschien zie ik iets ontzettend stoms over het hoofd dat jullie mij kunnen vertellen :p
Maar als ik het goed heb:
Treble = Bridge Pickup
Midden = Beide
Rythm = Neck Pickup
Als de Treble pickup het sowieso doet, waarom hoor ik dan niks als die in het midden staat?
Dat heb je met zo'n pc met knoppen onder je potenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Aresdreams het volgende:
nu bezig mijn M13 te updaten... toch wel weer blij met mijn Audiophile met midi interface
en ook blij dat ik direct die midi kabels gehaald had
maar nu is het wachten totdat de update klaar is....
ik wil niet wachten!![]()
Waarschijnlijk is het je switch. Epiphones hadden daar in het verleden vaker problemen mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het je switch.
.........en weg is je reputatie!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk..
Hmm ok, dan ga ik zaterdag wel even terug. En nee ik heb niet op deze gitaar gespeeld.. Alleen het show model bespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het je switch. Epiphones hadden daar in het verleden vaker problemen mee.
n3rdquote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk..
Wat was mijn reputatie dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
.........en weg is je reputatie!
Bassist toch? Ik snap het ook nietquote:
Bassisten werken niet ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bassist toch? Ik snap het ook niet.
En dan op tien vierkante cm bas spelen en elke vier maten een nauwelijks waarneembaar knikje gevenquote:
Wel, sommigequote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bassisten dragen geen gestreepte sokken..
Noem er eens 3?quote:
Die hebben we allemaal al gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel, sommige![]()
Is dit toeval of heb je foto's van gig gezien?
Ik...quote:
Dus jullie luisteren ook echt naar me?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal al gezien..
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet 1337 genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |