Staat er wel mooi: ANNIHILATOR: DISCONTINUED !!!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Kunnen we niet beter met RAN een deal maken?
Dat is wel goed spul![]()
http://www.ranguitars.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeff roeleerd de pan uit![]()
![]()
![]()
![]()
Nee eerst moet er een luchtgitaar komenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef KaMo het volgende:
Iemand een spongebob V ukulele?
[ afbeelding ]
Schoolquote:
iid geef mij maar late diensten van 11 tot 8 of zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Leuk! Maar waarom moet dit gedoe altijd zo vroeg beginnen?.
Whaha geweldig.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef KaMo het volgende:
Iemand een spongebob V ukulele?
[ afbeelding ]
http://www.large-online.nl/quote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet een site waar je posters kunt kopen? Wil namelijke erg graag een poster van Stevie Ray Vaughan op m'n kamer.
Zouden ze daar moeilijk doen als je meer dan 1 poster wilt bestellen?quote:
Ja. Dan worden ze boos.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze daar moeilijk doen als je meer dan 1 poster wilt bestellen?
Heb je besteld of in een winkel?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
Halloo ik heb een nieuwe gitaar gekochtEen Epiphone Les Paul standard
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Wat doe ik fout of wordt dit garantie claimen?
www.allposters.com als ze het daar niet hebben, bestaat het niet...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet een site waar je posters kunt kopen? Wil namelijke erg graag een poster van Stevie Ray Vaughan op m'n kamer.
Mooi! (hoewel die van mij natuurlijk mooier isquote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
Halloo ik heb een nieuwe gitaar gekochtEen Epiphone Les Paul standard
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Wat doe ik fout of wordt dit garantie claimen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |