Pas op!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel jammer ja! Maar wel goeie deal opzich...
Wel slimquote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef Cynic het volgende:
Dat wordt dan echt de eerste gitaar die ik wegdoe...
Ik heb al wel gitaren bij mijn vriendin geparkeerd zodat het lijkt alsof ik niet zoveel gitaren heb, maar dat telt niet
Da's helemaal slim, een extra huis aanschaffen zodat je meer ruimte hebt voor gitaarspullen!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel slim
Straks ook twee adressen, nieuwe huisje en de oefenzolder
Precies! Twee extra kamers voor gearquote:Op woensdag 5 november 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
Da's helemaal slim, een extra huis aanschaffen zodat je meer ruimte hebt voor gitaarspullen!
Ik moet ook nog eens aan de slag met de whammy van mijn 19" Digitech, want als ik die een beetje goed instel heb ik dat losse pedaal eigenlijk ook niet meer nodig.
Jij hebt veel overcompleet he?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's helemaal slim, een extra huis aanschaffen zodat je meer ruimte hebt voor gitaarspullen!
Ik moet ook nog eens aan de slag met de whammy van mijn 19" Digitech, want als ik die een beetje goed instel heb ik dat losse pedaal eigenlijk ook niet meer nodig.
Nee, dat zie je verkeerd, ik heb veel op reservequote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij hebt veel overcompleet he?.
Haha lukt het al ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef Cynic het volgende:
Avond!
Ik ben nog steeds een trip naar het westen aan het plannen om binnenkort wat aan gitaarswappen te doen
Hoeveel heb jij er wel niet ?!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef Cynic het volgende:
Dat wordt dan echt de eerste gitaar die ik wegdoe...
Ik heb al wel gitaren bij mijn vriendin geparkeerd zodat het lijkt alsof ik niet zoveel gitaren heb, maar dat telt niet
Het moet deze maand lukken denk ik, er zijn wat mogelijkheden. Ik kan eventueel ook nog naar Utrecht gaan, dan ben ik ook een eind in de richting gekomen lijkt me.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha lukt het al ?
[..]
Hoeveel heb jij er wel niet ?!
Utrecht is goed te doen! Gelijk even langs de gitaartokoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het moet deze maand lukken denk ik, er zijn wat mogelijkheden. Ik kan eventueel ook nog naar Utrecht gaan, dan ben ik ook een eind in de richting gekomen lijkt me.
Ik heb er momenteel meer dan 10, niet dat dat zo'n enorm aantal is
1 is reserve, 2 is ijdelheid.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, ik heb veel op reserve
2 Electrisch (ja je hebt gelijk met die bontequote:Op woensdag 5 november 2008 07:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ach die tweede bas komt er wel.. En de derde, vierde...
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1 is reserve, 2 is ijdelheid..
Ik heb maar 2 electrische gitaren, 1 akoestische, 2 ukulele en 1 bas (gek genoeg)..
En ook iets met broeken en sokkenquote:Op woensdag 5 november 2008 07:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
2 Electrisch (ja je hebt gelijk met die bonte
1 acoustische
2 bassen
Speel alles in één stemming, joh. Je hebt ook maar één zanger immers. Of past hij zijn bereik ook aan?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Als we een van de nummers in een lagere stemming spelen heb ik ook 3 gitaren mee
Ik probeer echt serieus af te kicken, maar ik kom zó vaak gitaren tegen waarvan ik dan denk, djeez...die móet ik hebben...quote:
wel zwaar, maar het gaat vanzelf...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef Aresdreams het volgende:
geen gitaar kopen is nog best makkelijk, wachten totdat ie geleverd gaat worden is veel zwaarder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |