abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 23:04:02 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_62896243
Het viel me op dat er van deze topper nog geen eigen topic is:

quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh Mounir wat laat je me toch genieten van je balbehandeling
Zo prachtig fluweel, een strofe van een éénling
Wat ben je toch een bedreiging voor menig verdediging
Je zorgt voor vreugde in mijn leven met je Bergkampchtige techniek en degelijke duelering
Hoe pijnlijk was het dan voor mij om te horen
Dat het onmogelijk is dat je tot de Oranjegarde zal behoren
Geen één-twee met Sneijder, van Persie of van der Vaart,
Laat de KNVB toch luisteren naar mijn hartekreet zodat je voor Oranje alsnog de klus klaart
Wellicht is het toch een onhaalbare zaak
Doe het dan voor de Leeuwen van de Atlas en voor mij als Marokkaak

²
quote:
"Zelfs mijn medespelers vonden het vreemd dat ik niet speelde. Mijn eigen concurrenten, hé! Jol kijkt puur naar grote namen en durfde mij niet te brengen. Ja, natuurlijk is dat laf."
El Hamdaoui.

Links
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mounir_El_Hamdaoui
http://www.kiekeboesnoepgoed.nl/
http://users.belgacom.net/michel.fan.sk/J'AIME_LA_VIE_FR.htm (irrelevant)

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 3 november 2008 @ 00:15:18 #2
13462 BansheeBoy
pi_62898200
Mooie OP.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_62899243
Kerel is mie in topvorm
  maandag 3 november 2008 @ 02:07:28 #4
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62899287
El Hamdaoui

Pracht van een aanvaller.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_62899764

pi_62899997
Geniale voetballer, behalve in zijn interviews. ;')
pi_62900570
Dat juichgebaar is ook erg karakteristiek aan het worden.
That's all folks!
pi_62900997
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat juichgebaar is ook erg karakteristiek aan het worden.
Wat doet 'ie daar eigenlijk?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62901069
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:04 schreef iofn het volgende:
Ja, is daar een link van? Dat interview vorige week. Hij speelde lekker want hij was lekker fit, en het was wel lekker dat hij fit was, dus dat was lekker voetballen.

Zoiets
pi_62901246
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Wat doet 'ie daar eigenlijk?
Zijn gezicht wassen ofzo
pi_62901352
Of de Koran lezen en daarna de bladzijden langs zijn gezicht laten gaan?
Ik heb echt geen idee.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 3 november 2008 @ 09:55:56 #12
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62901449
quote:

Goede OP.

Hij is inderdaad goed bezig, eens zien of hij 'een goede kop' heeft nu hij weer bejubeld gaat worden..
pi_62901595
Een goede kop is minder belangrijk dan degelijke hamstrings.
De TS kan het weten.
pi_62902443
Ben benieuwd waar hij gaat eindigen.
pi_62905440
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of de Koran lezen en daarna de bladzijden langs zijn gezicht laten gaan?
Ik heb echt geen idee.
Volgens mij is het inderdaad een islamitisch gebaar, ik heb het vaker gezien. Te vergelijken met een Christelijk kruisje.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62907380
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Volgens mij is het inderdaad een islamitisch gebaar
Klopt. Afellay doet het zo nu en dan ook.
pi_62907633
En hij blijft maar scoren. Ik had niet verwacht dat er in hem zo'n afmaker schuilde.
That's all folks!
pi_62908950
Ik heb hem in mijn Coach van het jaar team
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62909285
Had ik hem maar in mijn profcoach
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 3 november 2008 @ 18:41:23 #20
13462 BansheeBoy
pi_62914447
Ik durf best te stellen dat hij 1 van de beste voetballers in de eredivisie is. Het mooie is ook dat ondanks dat hij zo'n technicus is veel doelpunten maakt door samenspel, en hij rond het vaak (met 1 keer raken) perfect af.

Echt pijnlijk dat we hem nooit zullen zien schitteren met van Persie. Die zouden elkaar echt blind aanvoelen.

²
  maandag 3 november 2008 @ 18:48:01 #21
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62914590
Held
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62917181
Hij scoort niet alleen, hij maakt ook stuk voor stuk geweldige goals. Die volley tegen Willem II, dat afstandschot, de goal van afgelopen weekend tegen Heerenveen. Heerlijke voetballer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 3 november 2008 @ 20:40:05 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62917413
Behoorlijk in vorm. De beste spits en speler van de eredivisie tot nu toe.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62921497
Nu al speler van het jaar.
  zondag 9 november 2008 @ 19:56:49 #25
13462 BansheeBoy
pi_63082435
Hij doet het dus ook tegen de betere ploegen, Sc Heerenveen en Fc Twente.

+1

²
  zondag 9 november 2008 @ 20:03:01 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63082616
Leuke speler. Maar moet voor zelfoverschatting waken: vandaag dribbelde hij een paar keer vaker dan hij eigenlijk zou moeten. Kon ook afspelen op enkele momenten.
Confidence through competence
  woensdag 12 november 2008 @ 23:43:32 #27
13462 BansheeBoy
pi_63178080
Vandaag was hij een beetje ongelukkig in zijn acties. Maar dat hebben alle grote voetballers wel eens: Romario, Bergkamp, Johan Servaes.

²
  woensdag 12 november 2008 @ 23:55:30 #28
53267 TC03
pi_63178361
Johan Servaes. Ik was hem alweer vergeten. Geweldige voetballer.
pi_63188929
Het manko vond ik vorig jaar (en dit jaar) dat ze geen afmaker hadden. Koef vond ik een domme beslissing, makkelijk praten achteraf gezien het feit Ari en Pele 'geflopt' zijn, maar nu doet die mocro het wel joh.
pi_63372080
quote:
El Hamdaoui liep in de voorbereiding op het oefenduel met Zambia een knieblessure op. Om geen risico's te lopen kwam de AZ-aanvaller woensdag in Casablanca niet binnen de lijnen. Onduidelijk is vooralsnog of de aanvaller zondag kan aantreden tegen Ajax.

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rgDebuutElAhmadi.htm
Hopelijk speelt hij. Maakt de wedstrijd toch wel wat mooier.

[ Bericht 9% gewijzigd door knnth op 20-11-2008 13:25:43 ]
pi_63379249
Is echt een geweldige voetballer, briljante acties af en toe. Goudhaantje voor AZ
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_63423273
Echt een prof is die Mounir. Hoe doe jongen van die blessure terug kwam.
Jullie zijn onwetend en ik niet.
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:55:49 #33
13462 BansheeBoy
pi_63438390
Mooie voetballer waar elke liefhebber voor naar het stadion komt. Ik heb de stille hoop dat Pelle morgen gewoon gaat starten en dat Ari de wedstrijd afmaakt. Wanneer Pelle speelt, Dembele nog beter, dan heeft Hamdaoui een bliksemafleider waar hij van kan profiteren en dus scoren. Ari is geen combinatie speler, die wil alleen maar afronden. Voor de beste kans op een goede Hamdaoui en een goed eindresultaat is het dus te hopen dat Pelle ingezet kan worden.

²
pi_63583842
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:04 schreef iofn het volgende:
Zijn geniale verstand zit in zijn voeten.
pi_64202321
quote:
AZ heeft angst voor miljoenenbod
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ALKMAAR - De volgende angst voor de aanhang én de clubleiding is dat er in de winterstop een miljoenenbod op tafel komt voor Mounir El Hamdaoui.

Voor de topscorer van Nederland (14 goals) zaten zaterdag tegen Feyenoord weer Spaanse clubs op de tribune. Als Ajax Huntelaar, vorig seizoen goed voor 33 goals in 34 duels, niet aan boord kan houden, hebben Louis van Gaal en technisch directeur Marcel Brands niet de illusie dat ze El Hamdaoui wél in Alkmaar kunnen houden.

Of Barcelona, dat zijn scouts wel steeds laat kijken, een bod gaat uitbrengen is tot op heden door niemand bevestigd. Het is begrijpelijk dat clubs van een dergelijk kaliber El Hamdaoui aanspreken en dat hij de kans niet mag laten lopen op het moment dat in Nou Camp de kleedkamerdeur voor hem opengaat.

El Hamdaoui is niet alleen topscorer bij AZ, hij is ook de man van de assists. Zijn voorzet op Ari, in de tweede helft tegen Feyenoord, was al de vijfde assist dit seizoen. De Braziliaan scoort mede bij de gratie van zijn Marokkaanse aanvalspartner. Als Ari andersom El Hamdaoui zo zou bedienen, zou de totaalproductie nog veel hoger liggen.

In de tweede minuut stond El Hamdaoui al vrij in het strafschopgebied, maar Ari ging voor eigen eer en schoot in het zijnet. Later zou El Hamdaoui het dus nog eens voordoen en dat leverde AZ de winst op.
quote:
Van Gaal over interesse in El Hamdaoui

ALKMAAR - Louis van Gaal maakt zich vooralsnog geen zorgen over mogelijke transfers in de winterstop bij AZ. "Daar maak ik me niet druk om. Je kunt pas reageren als het daadwerkelijk zo ver is", aldus de oefenmeester van de koploper in de eredivisie. Eerder meldden de Spaanse media dat Barcelona een bod van ruim twintig miljoen euro zou voorbereiden op Mounir El Hamdaoui. "Ik vind het een beetje uit de lucht gegrepen. Maar het zou best waar kunnen zijn. AZ heeft daar echter nog helemaal geen aanvraag voor gehad."

Wel beseft Van Gaal dat wanneer Barcelona echt concreet wordt, het een moeilijke zaak voor AZ wordt. "Barcelona is natuurlijk een fantastische club. Ik denk ook niet dat we Mounir dan tegen kunnen houden", verklaarde hij tegenover AZ TV. "Als Huntelaar niet kan worden tegenhouden door Ajax , laat staan dat AZ Mounir kan tegenhouden als hij naar Barcelona zou kunnen gaan."

El Hamdaoui is momenteel met veertien treffers de topscorer van de eredivisie. Het is overigens nog twijfelachtig of hij vanavond in het competitieduel met FC Utrecht in actie komt. De aanvaller viel gisteren tijdens de training uit.
pi_65555994
quote:
El Hamdaoui wil met Marokko naar WK in Zuid-Afrika
29 januari 2009

Mounir el Hamdaoui hoopt zich met Marokko te kwalificeren voor het WK 2010 dat in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Gezien de kwalificatiepoule waarin Marokko is ingedeeld, behoort deelname aan het eindtoernooi zeker tot de mogelijkheden, zegt hij in gesprek met Sportweek.

"Het grote doel is het WK van 2010. Dat zou echt prachtig zijn voor het Marokkaanse volk", aldus de topscorer van de Eredivisie. "En dat is absoluut realistisch, we hebben veel goede spelers. We zitten in een poule met Kameroen, Togo en Gabon en de poulewinnaar gaat naar het WK."

De aanvaller van AZ spreekt zich lovend uit over bondscoach Roger Lemerre. "Ik heb in november met hem gesproken en dat was een goed gesprek. Hij is een ervaren trainer, die met grote voetballers heeft gewerkt. Hij weet wat hij doet. En hij weet hoe hij met een speler moet omgaan, hoe hij hem op z'n gemak stelt. Ik moet eerlijk zeggen dat hij me daarin heeft verrast. Ik dacht eigenlijk dat hij een streng type was."

Lange tijd verkeerde El Hamdaoui in een dubio of hij voor het Nederlands elftal mocht uitkomen. Afgelopen najaar werd bekend dat dit niet kon omdat hij voor zijn 21ste van voetbalnationaliteit was veranderd, iets wat een speler volgens de FIFA-reglementen slecht éénmaal mag doen in zijn carrière.

In 2004 speelde de aanvaller twee duels voor Jong Oranje, waarna hij evenzoveel duels voor Marokko uitkwam. Omdat hij als laatste voor het Afrikaanse land speelde, is hij in de rest van zijn loopbaan verbonden aan dit land. Hiermee heeft de 24-jarige voetballer geen enkel probleem. "Ik stond open voor Oranje, maar het is geen straf om voor Marokko te spelen."
pi_65556014
Grappig dat hij ook af en toe meehelpt in de sportzaak van zijn broers.
pi_65556024
Dat is officieel zijn eigen zaak toch? Stond laatst iets op over Sportweek.
pi_65556077
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is officieel zijn eigen zaak toch? Stond laatst iets op over Sportweek.
Ja maar wel samen met zijn broers.
Had het iets anders moeten formuleren
pi_65564933
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja maar wel samen met zijn broers.
Had het iets anders moeten formuleren
Beter formuleren, ha. Dat is bij Mounir juist het probleem.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:03:00 #41
13462 BansheeBoy
pi_66393942
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:39 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Beter formuleren, ha. Dat is bij Mounir juist het probleem.
Echter is hij zowel taalkundig als grammaticaal ijzersterk als hij zijn voeten laat spreken. Ik heb zelden spitsen gezien die zoveel één-keer-raken doelpunten maakten.

Het blijft jammer dat hij niet voor Oranje kan uitkomen. Zag hem graag combineren met van Persie, beiden mannen van de straat, je weet.

²
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:44:34 #42
55709 Stereotomy
pi_66394890
Hey BB, je zit wel vuistdiep in Mounir's aars, of niet?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:11:04 #43
13462 BansheeBoy
pi_66399981
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hey BB, je zit wel vuistdiep in Mounir's aars, of niet?
Ja, en terecht. Wat een voetballer.
Ik vind trouwens dat hij te weinig aandacht krijgt in de media.

²
pi_66401521
Aardig spitsje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:05:07 #45
13462 BansheeBoy
pi_66403523
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Aardig spitsje.
Ja, een voetballende spits, die zie je niet zo veel meer. Tegenwoordig moeten we het hebben van de techniekloze bonkige spelers: Koevermans, van Beukering, Demouge. Vergeleken met hen is Mounir een verademing, ik vind zijn spermcount daarbij helemaal niet relevant.

²
pi_66405437
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66406380
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ik vind zijn spermcount daarbij helemaal niet relevant.

²
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:30:07 #48
13462 BansheeBoy
pi_66896438
Waarom is deze uiterst sympathieke voetballer zo weinig populair, er wordt maar weinig over hem gepraat of geschreven. Ook hier op Fok! krijgt hij weinig aandacht in de concours.

²
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:15:13 #49
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66898169
Dat komt omdat Mounir zijn onderstel en kuiten veel te stabiel zijn om over te praten.

pi_66898205
Hij is gewoon zo constant, het wordt bijna saai.
pi_67109920
quote:
El Hamdaoui: 'Ga nooit naar verdedigende ploeg'
Door Sander Berends
Maandag, 16 maart 2009, 18:05

Mounir El Hamdaoui heeft niet per se weg bij AZ. "Het komt of het komt niet. Het enige wat ik nu kan doen, is alles geven en presteren."

Het contract van de huidige topscorer in de Eredivisie, met twintig treffers, in Alkmaar loopt nog tot medio 2012. Daarin zit volgens zijn zaakwaarnemer Sietje Mouch geen gelimiteerde transfersom opgenomen. "AZ kan vragen wat het wil", zegt hij in Sportweek. Marcel Brands, directeur Voetbalzaken van de huidige koploper, bevestigt de woorden. "We willen deze groep bij elkaar houden, omdat we geloven dat de rek er nog niet uit is."

El Hamdaoui blijft er rustig onder, meldt hij in hetzelfde medium. "Ik heb niet het gevoel dat ik deze zomer dé transfer moet maken. Als het komt, komt het vanzelf. Maar wel bij een club die bij bij me past. Ik ga niet bij een ploeg tekenen waar ik minder uit de verf kom. Een verdedigende ploeg of één met alleen harde werkers. Ik ben niet echt een harde werker. Ik wil wel hard werken, maar daar liggen mijn kwaliteiten niet. Daar houd ik wel rekening mee."
pi_67125332
pi_67757169
quote:
El Hamdaoui heeft baat bij ervaren trainers

Mounir el Hamdaoui geldt duidelijk als een van de smaakmakers in de Eredivisie. Tegen ADO Den haag scoorde hij zijn 21ste doelpunt van het seizoen. "Een talent", volgens de spits. "Maar hoe meer je traint, hoe meer je krijgt."

Zijn 21ste goal was geen hoogstandje, maar een typisch 'spitsendoelpunt'. In de 78e minuut kopt hij de 3-1 achter doelman Boy Waterman, na een voorzet van Nick van der Velden. 'Een geschenk van God", noemt de spits zijn vermogen om te kunnen scoren tegenover De Volkskrant. "Maar je kunt er ook op trainen. Hoe meer je traint, hoe meer je krijgt."

De spits wordt momenteel getraind door voormalig topspitsen Patrick Kluivert en Shota Arveladze. Volgens El Hamdaoui hebben ze zeker bijgedragen aan zijn indrukwekkende prestaties. "Je kunt er heel veel van opsteken, omdat ze zelf spitsen waren die makkelijk het net vonden", legt de Marokkaan uit. "Wanneer je moet schieten, hoe je moet schieten, naar de keeper kijken, hoe je moet vrijlopen. Ze geven met zijn tweeën goede tips en praten over hun ervaring."

"Ik leer hem vooral om zichzelf te blijven en niet te verliezen wat hij al heeft", zegt Arveladze. "Als spits moet je tevens je medespelers kunnen herkennen. Je moet weten wat je van ze kunt verwachten." Ook de leermeester geeft aan dat je iemand niet kunt leren om een topscoorder te worden. "Je moet de skills ervoor hebben", aldus de Georgiër. "Die bezit hij in overvloed. Vervolgens moet je ze in het zestienmetergebied kunnen toepassen. Ik leer hem daarom om zijn energie vooral daar te gebruiken."

El Hamdaoui stelt zijn huidige positie op de topscorerslijst van de Eredivisie op prijs, maar geeft aan dat het teambelang voorop staat. "Mijn doel is om met AZ zoveel mogelijk te winnen en het kampioenschap te bereiken. Ondertussen zal ik blijven trainen. Hoeveel doelpunten ik nog ga maken? We zullen zien." Zijn doel is inmiddels nabij. Wanneer FC Twente en Ajax komend weekend punten verspelen, kan in Alkmaar het feest al losbarsten.
pi_67758977
Dat steekballetje vanaf de linkerflank in die kleine ruimte
Dat schot met buitenkant rechts dat net overging

Wat een held.
  maandag 6 april 2009 @ 14:25:28 #55
55709 Stereotomy
pi_67759343
Met binnenkant rechts was ie er gewoon ingegaan hoor.
pi_67760932
Daar stond hij niet echt voor in positie, had hij moeten draaien. Maargoed, hem kennende was het 'm nog gelukt ook. Het toonde in ieder geval een stukje genialiteit. Wauw.
pi_67944745
quote:
El Hamdaoui blijft ernstig blessureleed bespaard

AZ kan volgende week gewoon beschikken over Mounir El Hamdaoui. De blessure van de Marokkaanse aanvaller is minder ernstig dan gevreesd.

El Hamdaoui haalde vrijdag het einde van de uitwedstrijd tegen NAC Breda niet. Een zorgwekkend ogende blessure dwong de spits tot het vroegtijdig verlaten van het veld. Onderzoek, een dag na de wedstrijd (0-1) uitgevoerd, nam de grootste vrees echter weg.

Er is slechts sprake van een lichte kneuzing en een bloeduitstorting aan zijn linkeronderbeen. Binnen een week moeten de klachten zijn verdwenen, zodat trainer Louis van Gaal komende zaterdag tegen Vitesse een beroep kan doen op El Hamdaoui.
Zou zuur zijn als hij de kampioenswedstrijd had moeten missen.

Vind hem trouwens na de winterstop een stuk minder dan daarvoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67945202
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zou zuur zijn als hij de kampioenswedstrijd had moeten missen.

Vind hem trouwens na de winterstop een stuk minder dan daarvoor.
Moet 'ie toch wel door zijn aanstaande schorsing. Mag ik hopen.
pi_68259506
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
El Hamdaoui: 'Ga nooit naar verdedigende ploeg'
Dat hoeft inderdaad niet meer.
  woensdag 22 april 2009 @ 09:30:23 #60
13462 BansheeBoy
pi_68261859
quote:
Op woensdag 22 april 2009 02:22 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dat hoeft inderdaad niet meer.
Waarom niet?

²
pi_68270195
quote:
Mounir El Hamdaoui is door de tuchtcommissie van de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. De topscorer van de kersvers landskampioen mist daardoor de uitduels met Ajax en FC Twente.

De Marokkaans international kreeg de sanctie opgelegd naar aanleiding van het duel tegen NAC Breda. Daarin deelde de spits een tik uit aan Kees Kwakman van de Bredase ploeg. De actie ontsnapte aan de aandacht van de arbiter Ruud Bossen, maar televisiecamera's legden de misdraging van El Hamdaoui wel vast.

Tijdens het laatste competitieduel van AZ, in eigen stadion met sc Heerenveen als opponent, kan El Hamdaoui weer meedoen. Die dag krijgt AZ ook officieel de kampioensschaal overhandigd.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:01:05 #62
13462 BansheeBoy
pi_68279336
El Hamdaoui (terecht) verkozen als belangrijkste speler van AZ:

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)volleSpelerVanAZ.htm

²
  zondag 26 april 2009 @ 22:35:37 #63
13462 BansheeBoy
pi_68407565
Topper! Heerlijk spontane reactie van hem op de boot.

²
  zondag 10 mei 2009 @ 16:51:35 #64
13462 BansheeBoy
pi_68876446
Na door zijn collega's te zijn verkozen als beste speler van de eredivisie, door kranten uitgeroepen als meest waardevolle speler van AZ, is deze topper vandaag terecht topscorer geworden! Hoeveel penalty's heeft hij nodig gehad om tot het mooie aantal van 23 te komen? Geen enkele. Allemaal pareltjes, veel one touch, veel acties. Kortom: heerlijke speler. Ik hoop dat hij bij AZ blijft.

²
  zondag 10 mei 2009 @ 16:52:35 #65
55709 Stereotomy
pi_68876465
Terecht.

Mounir

Suarez
pi_68876527
Terecht dat hij die prijs heeft gekregen. Suarez heeft het helemaal aan zichzelf te danken dat hij ernaast pist.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:06:58 #67
13462 BansheeBoy
pi_68876921
quote:
El Hamdaoui maakte dit seizoen vooral belangrijke doelpunten voor zijn ploeg. Acht keer zette hij AZ op voorsprong en tien keer verdubbelde hij de voorsprong in een wedstrijd. Het vaakst sloeg de aanvaller toe in het laatste kwartier vóór rust (vijf goals) en het laatste kwartier van de wedstrijd (zeven treffers).
De statistieken bevestigen mijn betoog van waardevolle speler.
De 2de Marokkaanse topscorer van de Eredivisie ooit.

²
  zondag 10 mei 2009 @ 17:07:44 #68
53267 TC03
pi_68876952
Wie was de eerste?
pi_68877013
Die was er niet:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_topscorers_Eredivisie

Ali Elkhattabi is wel een paar keer hoog geëindigd, maar werd nooit eerste.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 mei 2009 @ 17:13:27 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68877151
Johan Cruijff was toch een Marokkaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 10 mei 2009 @ 17:17:54 #71
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68877284
Mounir
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 10 mei 2009 @ 17:18:25 #72
13462 BansheeBoy
pi_68877306
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:07 schreef TC03 het volgende:
Wie was de eerste?
Oh, mijn fout, ik dacht dat Ali El Khattabi het een keer gelukt was.

Dan is hij de eerste, nog mooier.

²
pi_68877404
Om even wat te zeiken vind ik toch dat 23 goals wel een magere score is voor de topscorer van de eredivisie
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
  zondag 10 mei 2009 @ 17:25:50 #74
55709 Stereotomy
pi_68877510
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef sjonbeton het volgende:
Om even wat te zeiken vind ik toch dat 23 goals wel een magere score is voor de topscorer van de eredivisie
En dat ze Koevermans met 22 weg hebben gedaan.
pi_68877939
http://www.trouw.nl/nieuw(...)orer_in_12_jaar.html
Weet niet of dat wat over mounir zegt of over de andere spitsen, maar goed
overigens vind ik het wel een goeie spelert
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
  zondag 10 mei 2009 @ 17:44:45 #76
13462 BansheeBoy
pi_68877957
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef sjonbeton het volgende:
Dat ligt niet aan hem. Als Martens én Ari minder egoïstisch waren en hij echt alle wedstrijden met Pélle had gespeeld had hij er misschien wel 30 gemaakt.

²
pi_68878024
Geef de niet-Marokkanen maar weer de schuld.
pi_68894424
Toch leuk voor hem, een echte individuele prijs als erkenning.

Vraag me alleen af of een stap naar het buitenland de juiste zal zijn.
pi_68894479
Ik vind niet dat hij al klaar is voor het buitenland. Hij heeft dit seizoen goed gepresteerd. Ik wil hem volgend seizoen wel eens zien presteren in de CL dan weet je meteen wat ie in huis heeft.
pi_68897909
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klopt. Afellay doet het zo nu en dan ook.
Hij bedankt Allah (c.c.).
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68932032
quote:
Winnaar van Gouden Schoen El Hamdaoui noemt plezier basis van succes: Vrijheid, blijheid, rendement

door Sieb Oostindie

VINKEVEEN, dinsdag
Landskampioen, topscorer en winnaar van de Gouden Schoen. Het was het jaar van Mounir el Hamdaoui, de speler van AZ die de velden betoverde en zichzelf in een sensationeel seizoen opwerkte tot hooggewaardeerd Marokkaans international. „Het is voor mezelf echt schitterend. Dit kun je wel het jaar van mijn doorbraak noemen”, wist de stylist die op de Alkmaarse velden weer volledig tot wasdom kwam. „In Marokko heb je tegenwoordig hysterische toestanden rondom Mounir”, zei zijn zaakwaarnemer Sitje Mouch. „Hij was meteen één van de spraakmakende spelers van ons nationale team. De mensen zijn ongelooflijk trots op hem dat hij als Marokkaanse voetballer zoveel bereikt heeft in Nederland.”

De sluipschutter bereikte het allemaal in zijn tweede seizoen bij AZ waar hij 23 maal scoorde. „En 15 daarvan waren van een onvoorstelbare schoonheid”, gaf clubicoon Jan Fransz er een meerwaarde aan. ,,Ach, dat is aardig meegenomen”, vond de speler het maar een relatief extraatje.

Mounir El Hamdaoui groeide op in het Rotterdamse Kralingen, waar Robin van Persie en Said Boutahar de pleintjes onveilig maakten met hun fluwelen straattechniek. „Zij waren afgelopen zondag de eersten om mij te feliciteren. Het zijn mijn vrienden. En dat blijven ze, ook al zie je elkaar tegenwoordig wat minder.”

Aardig is ook de band tussen El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer. Mouch werkte als een soort conciërge op een Rotterdamse school, toen hij de huidige AZ-speler eens in actie zag. „Hij slalomde van achteruit alles en iedereen voorbij en scoorde vervolgens. Ik kon mijn ogen niet geloven en wist: dit wordt er ééntje”, zei Mouch in het gastvrije Golden Tulip in Vinkeveen, waar de winnaar samen met Luciano en Elia in het zonnetje werd gezet.

El Hamdaoui ziet zichzelf niet graag op de voorgrond. Vandaar ook dat hij niet graag over zichzelf praat. Liever schuift hij ploeggenoten of anderen naar voren om de successen te inhaleren. Alleen als er echt iets moois te melden valt, kan hij daar op zijn manier toch van genieten.

En dan nog zijn er voornamelijk bedankjes. Aan anderen, die het succes mogelijk maakten: zijn club, de leiding daarvan, de ploeggenoten, en zijn zaakwaarnemer. Vooral ook trainer Louis van Gaal. „Hij heeft de juiste sleutel gevonden in onze speelwijze bij AZ. Hij heeft mij ook mentaliteit en discipline bijgebracht. Zijn aanwezigheid was een belangrijke factor om naar AZ te komen. Marcel Brands was ook cruciaal: toen ik uit mijn kruisbandblessure terugkwam, was hij vol overtuigd van mij. Ik was zogezegd toch een risico-investering voor de club. Daarom ben ik ook dankbaar dat ik het zo heb terug kunnen betalen.”

En dan is er ook nog Willem van Hanegem. Volgens Mounir El Hamdaoui een wereldkerel, waar hij nog regelmatig op huisbezoek komt en verjaardagen viert. „Willem is eerlijk, rechtdoorzee en durft van de algemene opinie af te wijken. En ik kan waanzinnig goed met hem over voetballen praten. Hij sprak zijn vertrouwen in me uit en wist wat mijn kwaliteiten waren in een periode dat ik een miskoop genoemd werd.”

Van Hanegem speelde een belangrijke rol in de terugkeer uit Engeland (Spurs), toen Andries Jonker hem naar Willem II terughaalde. Later, in het eerste seizoen bij AZ, was El Hamdaoui nog niet helemaal fit, en bleek de Alkmaarse speelwijze hem niet op het lijf geschreven. „Daar heb ik toen al vaker met de trainer over gesproken. Ik gaf hem aan dat ik het beste rendeerde als ik wat meer vrijheid kreeg, en niet te veel met taken werd belast.”

Van Gaal zag het zelf ook. Hij stemde het systeem bij en gunde met El Hamdaoui voor het eerst in zijn loopbaan als trainer een speler een min of meer vrije rol. Dat was zijn oud-gediende Patrick Kluivert, dit seizoen samen met Shota Arveladze de ’aanvalstrainers’ bij AZ, ook al opgevallen. „Die twee hebben mij ook het nodige bijgebracht. Het zit vaak al in heel kleine dingetjes.”

Maar het grootste ding om hem tot volle wasdom te laten komen was de relatieve vrijheid, met het daaraan gekoppelde plezier in het ’werk’. Waar bij andere clubs spitsen worden gekocht en in stelling worden gebracht om te scoren, daar werkt het bij El Hamdaoui totaal anders. „Ik ben in eerste instantie al geen spits. En ik ben ook nooit gefocust op scoren, want dan lukt het ook niet”, verklaart hij de sleutel tot het grote rendement. „Het zit ook niet in mijn spel. Ik moet plezier hebben. En dit jaar heb ik lekker lopen voetballen. Dát is de cruciale factor. Ik breng trouwens net zo lief een ander in stelling. En als ik plezier heb, dan komt het andere allemaal vanzelf.”
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:15:17 #82
13462 BansheeBoy
pi_68932854
Ik kan toch alleen maar tevreden en blij zijn. Echt, ik voel me zalig. Zo rond de lies en in mijn lever komt er een heerlijk en teder gevoel tot stand, en wel om de volgende redenen:

1. De Moun is topscorer.
2. De Moun is gekozen als meest waardevolle speler van AZ.
3. De Moun heeft de Gouden Schoen gewonnen als beste speler van de Eredivisie.
4. De Moun is dit jaar Marokkaans international geworden.
5. De Moun is kampioen geworden.
6. De Moun is door zijn collega's gekozen als beste speler.

Rest mij 1 vraag: Waar is de (dino)Saur?

²
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:22:56 #83
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68933122
wordt er al gewerkt aan een compilatie van al zijn 23 doelpunten? of tenminste aan de 15 mooiste?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:46:18 #84
13462 BansheeBoy
pi_68935835
Ik zie hem trouwens wel naar Arsenal gaan, wellicht op voorspraak van zijn vriend van Persie. Oh wat zou dat een heerlijke combinatie zijn. Die 2 voelen elkaar blind aan denk ik.

²
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:30:26 #85
55709 Stereotomy
pi_68937536
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie hem trouwens wel naar Arsenal gaan, wellicht op voorspraak van zijn vriend van Persie. Oh wat zou dat een heerlijke combinatie zijn. Die 2 voelen elkaar blind aan denk ik.

²
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:33:24 #86
13462 BansheeBoy
pi_68937621
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef One_conundrum het volgende:
wordt er al gewerkt aan een compilatie van al zijn 23 doelpunten? of tenminste aan de 15 mooiste?
Ik wacht er met smart op. Ik denk dat dergelijk materiaal ook wat voor mij milt kan betekenen.

²
pi_68939787
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan toch alleen maar tevreden en blij zijn. Echt, ik voel me zalig. Zo rond de lies en in mijn lever komt er een heerlijk en teder gevoel tot stand, en wel om de volgende redenen:

²
pi_70712433
quote:
AZ wil ook topschutter El Hamdaoui binden

AZ hoopt het contract van Mounir El Hamdaoui open te breken en te verlengen. De Marokkaanse aanvaller heeft in Alkmaar nog een verbintenis tot de zomer van 2012.

In gesprek met Sportweek geeft technisch directeur Marcel Brands te kennen dat AZ graag langer door wil met de aanvaller. "Na afloop van vorig seizoen heb ik een afspraak gehad met zijn zaakwaarnemer. Wij willen Mounir niet kwijt en het liefst zijn contract verlengen. Ik heb toen aangegeven dat als hij daarvoor openstaat, we graag een gesprek willen aangaan. Het ligt nu open."

El Hamdaoui schopte het in zijn tweede seizoen bij AZ tot topschutter van de Eredivisie. Op die ranglijst bleef hij de Ajacied Luis Suárez één treffer voor. Het leverde El Hamdaoui flink wat interesse op, maar concreet werd nog geen club verduidelijkt Brands.

AZ nam El Hamdaoui (24) in 2007 voor ettelijke miljoenen over van Willem II. Daar keerde hij na een Engels avontuur bij Tottenham Hotspur in 2006 terug in Nederland. Eerder kwam de aanvaller uit voor Excelsior.

El Hamdaoui moet de volgende in een lange rij van AZ-spelers worden die hun contract in Alkmaar verlengden. Onder meer Stijn Schaars, Niklas Moisander, Héctor Moreno en Sergio Romero gingen hem al voor bij de landskampioen.
pi_71867479
quote:
Stoppen slaan opnieuw door bij El Hamdaoui

AZ-trainer Ronald Koeman lijkt er dit seizoen alles aan te zullen moeten doen om Mounir El Hamdaoui in toom te houden. De aanvaller heeft zich donderdag tijdens de training van de Alkmaarders van zijn slechte kant laten zien. Twee weken geleden had El Hamdaoui ook onenigheid op een training. Om 'af te koelen' ging hij toen naar de kleedkamer, terwijl de training doorging. Dit keer zette hij de training wel voort.

El Hamdaoui reageerde zich tijdens de ochtendtraining af op Gijs Luirink en Kees Luijckx. Hij deed dat in het partijspel, nadat Luirink hem met een sliding van de bal had gezet. Eerst haalde de topscorer van het vorige jaargang verhaal bij Luirink en vervolgens gaf hij Luijckx, die ernaast stond, een trap op diens bovenbeen. Door tussenkomst van andere spelers werden de gemoederen uiteindelijk gesust.

"Het is niet goed te praten, maar dit soort dingen kunnen gebeuren op een trainingsveld. En de ene speler laat zijn hoofd wat sneller op hol brengen dan de andere'', zegt Koeman in het Noordhollands Dagblad. Luijckx denkt er anders over. "Dit hoort niet op een trainingsveld thuis. Als je zoiets in een competitieduel doet, krijg je een flinke schorsing. Zeker bij een ploeggenoot doe je zoiets niet.''

Het eerste 'akkefietje' met El Hamdaoui vond niet twee weken geleden op de training maar in de strijd om de Johan Cruijff Schaal plaat. De Marokkaans international werd naar de kant gehaald en reageerde niet tevreden op die wissel. Koeman wuifde de reactie van de aanvaller weg met een glimlach, maar liet weten zijn spits in de gaten te houden. AZ wacht zaterdag een uitwedstrijd bij laagvlieger RKC Waalwijk.
pi_71867587
Gezellige jongen!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:25:50 #91
13462 BansheeBoy
pi_71868195
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:49 schreef Pritt het volgende:
Gezellige jongen!
Het is echt allemaal nieuw, lijkt wel of hij niet met zijn "nieuwe status" kan omgaan. Hij is ook pas getrouwd, misschien dat zijn vrouw hem irriteert.

²
pi_71868837
Aard van het beestje he. Het blijft een Marokkaan.
><(({°>
pi_71872732
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is echt allemaal nieuw, lijkt wel of hij niet met zijn "nieuwe status" kan omgaan. Hij is ook pas getrouwd, misschien dat zijn vrouw hem irriteert.

²
Misschien moet ze de pindarotsjes eens proberen..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:36:26 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71874752
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Verkeerde Berber geïmporteerd, denk je?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71875037
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef BigKahuna het volgende:
Aard van het beestje he. Het blijft een Marokkaan.
Ach wij hebben ook een italiaan en een blanke neger die graag fysieke handelingen nodig hebben om duidelijk te maken dat ze het ergens niet mee eens zijn
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 04:46:15 #96
13462 BansheeBoy
pi_72130985
De Moun bij select gezelschap AZ-schutters
24/08/2009 22:50

De Moun is bezig aan een productieve reeks. De Marokkaanse spits van AZ, vorig seizoen topscorer van de Eredivisie (hij eindigde boven de Saur ondanks zijn 8 penalty's), heeft nu al in zes officiële duels op rij gescoord.

Hij begon zijn serie in de laatste competitiewedstrijd van het vorige seizoen tegen SC Heerenveen (3-1). De huidige jaargang werd geopend met opnieuw een optreden tegen de Friezen, ditmaal om de Johan Cruijff Schaal in Amsterdam (5-1 zege).

Vervolgens scoorde De Moun, tegen Heracles Almelo (3-2 nederlaag), Sparta Rotterdam (2-0 zege), RKC Waalwijk (6-0 zege) en tegen opnieuw Heerenveen.

De doelpuntenreeks van de Moun behoort nu al tot een van de beste reeksen uit de historie van de club. Slechts vier andere spelers van AZ slaagden er ooit in minimaal zes keer op rij te scoren voor de Alkmaarders.

De Moun's persoonlijke record staat op acht wedstrijden met telkens minimaal één treffer en dateert van vorig seizoen. Recordhouder bij AZ is de Oostenrijker Kurt Welzl (negen duels).

³
pi_72226077
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Je valt in herhaling ...
Before all else, be armed.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:52:49 #98
13462 BansheeBoy
pi_72686318
Hij werd node gemist vandaag.

²
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:16:29 #99
13462 BansheeBoy
pi_79113025
Hij heeft er vandaag weer 3 in geprikt. Als hij zo doorgaat scoort hij meer dan vorig jaar.

²
  zondag 14 maart 2010 @ 00:29:02 #100
55709 Stereotomy
pi_79115354
Mooiweermarokkaan ben jij zeg
pi_79257558
Overschat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79259451
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Overschat
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:00:22 #103
13462 BansheeBoy
pi_79262652
Hij is een intelligente technische voetballer die veel scooort en anderen laat scoren. Wat is daar overschat aan? Notabene zijn collega spelers in de eredivisie vonden hem vorig jaar de beste.

²
pi_79364630
quote:
Overschat
Eerder onderschat, met de juiste aanvoer is hij niets minder dan bijvoorbeeld zijn landgenoot Chamakh. Van hetzelfde laken een pak zegmaar.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:37:22 #105
13462 BansheeBoy
pi_82361834
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 06:10 schreef Pokerstar het volgende:

[..]

Eerder onderschat, met de juiste aanvoer is hij niets minder dan bijvoorbeeld zijn landgenoot Chamakh. Van hetzelfde laken een pak zegmaar.
El Hamdaoui is een betere voetballer. Chamakh is vooral een kopsterke puntspits.

²
pi_82363099
El Hamdaoui is een betere voetballer. Chamakh is vooral een kopsterke puntspits

Ondanks een zogenaamd minder seizoen toch nog 20 erin geprikt.

overschat roepen ze dan, hahaaa

Rare tatta's hier altijd
pi_82363452
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 06:10 schreef Pokerstar het volgende:

[..]

Chakmah scoort in de Franse competitie, El Ham alleen in Nederland als hij zin heeft

Appels en peren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:59:23 #108
13462 BansheeBoy
pi_84429814
Ajax gaat deze topper binnenhalen. Stel je toch eens voor dat Suarez blijft. Dat wordt me toch een dodelijke combi! :D

:{²
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 juli 2010 @ 13:23:07 #109
862 Arcee
Look closer
pi_84433613
quote:
Ajax vangt bot bij El Hamdaoui

**De overgang van Mounir El Hamdaoui
van AZ naar Ajax is afgeketst.De twee
clubs waren het eens over de transfer,
maar El Hamdaoui zelf kwam met Ajax
niet tot een akkoord.

"Het verschil tussen vraag en aanbod
was veel te groot",liet Ajax weten."De
zoektocht naar een nieuwe nummer 9 gaat
door."

Trainer Martin Jol wil op korte termijn
een vervanger in huis halen voor Marko
Pantelic.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:40:52 #110
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84434077
Ik heb zo het idee dat hij zijn eigen glazen aan het ingooien is.
Een seizoen op de bank zal zijn marktwaarde geen goed doen :N
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84497186
Binnen :)
pi_84513765
quote:
Overschat
En daarom prima voor Ajax w/

Dat de soap nog maar lang mag doorgaan
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:08:41 #113
13462 BansheeBoy
pi_88036740
Wat een spelert. :')

pi_88036780
Ziek
pi_90227712
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En daarom prima voor Ajax w/

Dat de soap nog maar lang mag doorgaan
Met een speler met de mentaliteit van El Ham win je titels _O_
pi_90238093
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax gaat deze topper binnenhalen. Stel je toch eens voor dat Suarez blijft. Dat wordt me toch een dodelijke combi! :D

Ja het gaat geweldig met die 2. :')
Al ligt dat meer aan het systeem dan aan de spelers maargoed.
pi_90238113
Is hij alweer aan de beterende hand?
pi_90248924
Als je geen menaliteit hebt Ben je altijd zwak, ziek en misselijk
pi_90249188
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat is er precies mis aan zijn mentaliteit?
pi_90249301
Niks joh
pi_90249340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niks joh
Wat piep je dan?
pi_90249730
Ik niet
pi_90250054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik niet
Heb ik iets gemist ofzo?
pi_90250100
Ja, heel veel
pi_90250185
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, heel veel
Nou, vertel.
pi_90250965
Nee, Laat maar hangen
pi_90251207
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Laat maar hangen
Mijn lul of jou geblaat?
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:21:02 #128
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_90251503
El H. heeft het duidelijk niet naar zijn zin in Amsterdam. Wat zijn de opties?

1. Hij volgt Jol naar zijn nieuwe club.
2. Een club in Nederland
3. Een club in het buitenland

Optie 2 lijkt me uitgesloten, tenzij hij voor een club als Twente of Heerenveen wil voetballen. 1. is redelijk aannemelijk, HSV zou een aardige club voor 'm zijn. Wat betreft optie 3: de Premier League is een gepasseerd station, Spanje of Italie: alleen middenmoot en lager. Duitsland zie ik nog wel gebeuren.

Dan zijn er nog:

4. Hij blijft bij Ajax
5. Hij gaat fulltime linker en rechter-schoenen bij elkaar zoeken in zijn sportzaak .
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:22:27 #129
302138 HuffTheTalbot
pi_90251599
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Laat maar hangen
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Mijn lul of jou geblaat?
Haha. Spannende discussie blijkbaar... ;)
pi_90251634
6: hij gaat een rondos doen met Atouba
pi_90251672
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
El H. heeft het duidelijk niet naar zijn zin in Amsterdam. Wat zijn de opties?

1. Hij volgt Jol naar zijn nieuwe club.
2. Een club in Nederland
3. Een club in het buitenland

Optie 2 lijkt me uitgesloten, tenzij hij voor een club als Twente of Heerenveen wil voetballen. 1. is redelijk aannemelijk, HSV zou een aardige club voor 'm zijn. Wat betreft optie 3: de Premier League is een gepasseerd station, Spanje of Italie: alleen middenmoot en lager. Duitsland zie ik nog wel gebeuren.

Dan zijn er nog:

4. Hij blijft bij Ajax
5. Hij gaat fulltime linker en rechter-schoenen bij elkaar zoeken in zijn sportzaak .
El Ham kan makkelijk mee in de subtop in Italië of Spanje. In Frankrijk zou hij in de top kunnen spelen en in Duitsland idem. Het Engelse voetbal past niet bij hem. El Ham is een toppertje hoor dat kon je toen wel zien toen van Gaal hem een vrije rol gaf.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:04:28 #132
302138 HuffTheTalbot
pi_90296509
http://www.nu.nl/sport/24(...)-breuk-bij-ajax.html

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui lijkt aan te sturen op een breuk met Ajax.

Hij heeft zijn nieuwe trainer Frank de Boer vorige week al laten weten dat hij mentaal niet in staat is om voor zijn ploeg uit te komen.

De opvolger van Martin Jol heeft de spits vervolgens tot 4 januari op vakantie gestuurd. Ajax communiceerde de afgelopen weken steeds dat El Hamdaoui ziek was.

De Boer liet El Hamdaoui twee weken geleden buiten de basisformatie voor de uitwedstrijd bij AC Milan. De aanvaller heeft vervolgens niet meer aan een groepstraining van de Amsterdamse club deelgenomen.

Griepje

El Hamdaoui sprak vlak na het duel in Italië uitvoerig met de nieuwe trainer van Ajax. De spits werd vervolgens geveld voor een griepje en liet De Boer vorige week weten dat hij geestelijk niet sterk genoeg was om te voetballen.

''Mounir was erg teleurgesteld'', stelde De Boer. ''Hij heeft mij laten weten dat hij het niet kan opbrengen om voor Ajax te spelen. Nee, hij heeft nog niet gezegd dat hij weg wil. Ik wil er eigenlijk niet veel meer over kwijt. Voor mij is de bekerwedstrijd van donderdagavond tegen AZ nu belangrijk.''

Voortvarende start

El Hamdaoui verhuisde afgelopen zomer op voorspraak van de inmiddels opgestapte trainer Martin Jol voor ruim 5 miljoen euro van AZ naar Ajax. De spits beleefde een voortvarende start en maakte een aantal fantastische doelpunten.

Hij gaat met elf competitietreffers nog steeds als topschutter van Ajax door het leven. Het laatste doelpunt van El Hamdaoui dateert uit de uitwedstrijd van 30 oktober bij Heracles

De Boer is van mening dat Ajax op dit moment behoefte heeft aan een balvaste spits als Siem de Jong. Hij heeft ook Mido nog achter de hand.

El Hamdaoui komt voorlopig vooral in aanmerking voor de positie op de linkerflank, waar de geschorste Luis Suarez tot eind januari niet inzetbaar is. De Boer verwacht daarbij van El Hamdaoui dat hij ook zijn verdedigende taken vervult.

Cruijff

''Maar ik denk dat Mounir in de toekomst ook weer als centrumaanvaller kan fungeren'', zei De Boer vlak na het duel met AC Milan. ''Alleen moeten deze spelers dan wel beter op elkaar zijn ingespeeld.''

Het is de vraag of het ook zo ver komt. ''Niemand is belangrijker dan Ajax'', liet clubicoon Johan Cruijff de laatste weken herhaaldelijk weten. De Boer benadrukte in diezelfde periode tegen iedereen die het wilde horen dat hij de voetbalvisie van de legendarische nummer veertien bijna altijd deelt.
pi_90297619
Wat een zak zout ook die hamlap.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:33:46 #134
225540 Pugg
Friends forever
pi_90297673
quote:
El Ham is een toppertje hoor
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90297801
Verhuren aan een ploeg uit VAE, speelt ie op niveau bij zijn 'volk'
pi_90298768
Blijft nog steeds een topper, een prachtige technische voetballer die mee kan komen in de Europese subtop.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:42:18 #137
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_90300053
Is dat nou de Berberse mentaliteit :?
Ik ben inmiddels overleden
pi_90300646
quote:
Op woensdag 22 december 2010 18:42 schreef Enchanter het volgende:
Is dat nou de Berberse mentaliteit :?
Ja, vrijwel allemaal halen ze het niet
  Forum Admin woensdag 22 december 2010 @ 23:23:07 #139
35723 crew  GGMM
pi_90317379
Wat een dieptriest figuur is dit zeg :') Hij staat een keer niet in de basis en hij loopt huilend weg. Laat hem in de winterstop maar weg gaan. Een speler met zo'n mentaliteit kan niemand gebruiken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90321423
Ajax wel _o_

Natuurlijk ook totaal onverkoopbaar
pi_90321513
Wat een sukkel :r
  donderdag 23 december 2010 @ 09:50:52 #142
225540 Pugg
Friends forever
pi_90331223
quote:
'Jol lost probleem-El Hamdaoui op bij Ajax'

WOLFSBURG - Steve McClaren lijkt dan toch zijn krediet te hebben verspeeld bij VfL Wolfsburg. De Engelse oud-coach van FC Twente moet volgens Duits media bij een ontslag plaatsmaken voor Martin Jol. De onlangs bij Ajax vertrokken oefenmeester lijkt op zijn beurt de Amsterdammers van het 'probleem-Mounir El Hamdaoui' af te helpen.

De Telegraaf meldt dat Jol een belofte aan El Hamdaoui heeft gedaan om hem mee te nemen naar zijn nieuwe club. Ajax zou daarmee in één klap verlost zijn van twee dure salarisposten. De spits staat hoog in het salarishuis en Jol wordt tot het einde van dit seizoen doorbetaald.

El Hamdaoui meldde zich de afgelopen twee weken ziek bij Ajax, vlak nadat hij door interim-coach Frank de Boer aan de kant werd gehouden in het Champions League-duel met AC Milan. Gisteren meldde voetbalblad ELF dat de topcorer zich tot op het bot beledigd voelde.

Volgens het ochtendblad wil El Hamdaoui in de komende winterstop per se bij Ajax vertrekken. De Marokkaanse Rotterdammer zou afgelopen zomer ook al liever naar het buitenland zijn vertrokken, maar bij gebrek aan belangstelling voor de hoofdstad gekozen hebben. De transfer kwam afgelopen zomer met horten en stoten rond.
23/12/10 09u21
Bron Ad
  donderdag 23 december 2010 @ 10:00:32 #143
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90331457
Dat zou geweldig zijn.El Ham weg voor wat centjes en het scheelt 2 grote salarissen
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_90332624
Die El Ham heeft zich zo wel onmogelijk gemaakt bij de supporters. Het erge hieraan vind ik dat zijn zaakwaarnemer straks weer een vette provisie in zijn zak schuift van de volgende transfer. Die ziet het al zitten natuurlijk.
Zo makkelijk hoeven we hem niet te laten gaan, als hij zo graag weg wil mag hij zelf het verschil bijleggen op de tranfersom de Ajax krijgt.
pi_90332969
haha bij gebrek aan beter naar Ajax gaan

Meneer wilt ook niet trainen, nou scheelt weer salaris toch
Als ik niet wil werken, krijg ik echt geen geld
pi_90333019
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef alphalpha het volgende:
Die El Ham heeft zich zo wel onmogelijk gemaakt bij de supporters. Het erge hieraan vind ik dat zijn zaakwaarnemer straks weer een vette provisie in zijn zak schuift van de volgende transfer. Die ziet het al zitten natuurlijk.
Zo makkelijk hoeven we hem niet te laten gaan, als hij zo graag weg wil mag hij zelf het verschil bijleggen op de tranfersom de Ajax krijgt.
ja ik zou hem niet laten gaan voor minder dan 5 miljoen
pi_90333879
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef alphalpha het volgende:
El-ham en zjn zaakwaarnemen zijn uit elkaar gegaan, dus het is een nieuwe zaakwaarnemer.

Maar goed, ik vraag mij af wat Ajax als transfersom zou kunnen vragen? Ajax heeft wel als geluk dat ze hem voor niet al teveel konden overnemen van AZ vanwege de problemen bij DSB Bank.
pi_90341661
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef Kremers het volgende:

[..]

El-ham en zjn zaakwaarnemen zijn uit elkaar gegaan, dus het is een nieuwe zaakwaarnemer.

Maar goed, ik vraag mij af wat Ajax als transfersom zou kunnen vragen? Ajax heeft wel als geluk dat ze hem voor niet al teveel konden overnemen van AZ vanwege de problemen bij DSB Bank.
Vijf miljoen toch? Dat lijkt me nog een best behoorlijk bedrag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 23 december 2010 @ 14:30:22 #149
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90341945
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Nouja, als je 16 mil betaald voor sulejmani dan is dit een koopje :P

Alhoewel el ham helemaal niet voetbalt en sulejmani gewoon een tijdje slecht.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90342292
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja dat krijg je er dus nooit meer voor nu, omdat meneer gewoon werk weigert
Ik zou zeggen 3 jaar tribune en rot maar daar
pi_90343834
En dan 3j salaris doorbetalen zeker. Eerst maar kijken wat er gaat gebeuren, want de eerdere berichten lijken weer eens te voorbarig te zijn geweest...
  donderdag 23 december 2010 @ 15:24:59 #152
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90344519
I spit on him! :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 23 december 2010 @ 15:50:52 #153
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90345766
Komt zn rotterdomse mentaliteit toch weer bovendrijven
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 23 december 2010 @ 15:51:19 #154
13462 BansheeBoy
pi_90345790
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef Smoofie het volgende:
I spit on him! :r
Mijn lievelingsvoetballer, maar hij heeft een eigenaardig karakter. :{

donderdag 23 december 2010 @ 20:29:22 #155
302138 HuffTheTalbot
pi_90358564
McLaren blijft voorlopig gewoon zitten, dus het hele "Jol lost het wel op" scenario gaat niet door.
  vrijdag 24 december 2010 @ 07:02:35 #156
225540 Pugg
Friends forever
pi_90380619
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Komt zn rotterdomse mentaliteit toch weer bovendrijven
Weinig mensen kennis jij :r
pi_93637957
TT ^O^
pi_93638120
Hij's weer goed bezig.
pi_93638135
Ik had eigenlijk al ingezet op een nieuw relletje na zijn wissel, en gelukkig komen mijn gedachtes af en toe wel uit. Ik heb me zelden zo aan een voetballer gestoord als El Hamdaoui :{
pi_93638206
Dit is een zwarte dag voor Bansheeboy.
pi_93638255
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Paul-89 het volgende:
Een zwarte dag voor Bansheeboy dit.
Nee jo nu kan hij weer gaan schitteren op de Rotterdamse pleintjes. Wist jij dat Banshee ooit nog tegen hem heeft gespeeld en hij zelden meer klasse heeft gezien? :o
pi_93638390
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee jo nu kan hij weer gaan schitteren op de Rotterdamse pleintjes. Wist jij dat Banshee ooit nog tegen hem heeft gespeeld en hij zelden meer klasse heeft gezien? :o
Mounir is het perfecte eindstation in het zogenaamde 'wentelwiekensysteem'. :{

pi_93638518
Het is wel een typische Marokkaan.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_93638554
Ach het is maar te hopen dat El Hamdaoui geen griepaanval krijgt, met diT koude weer heb je zo weer een keelonsteking te pakken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 04-03-2011 14:00:15 ]
pi_93639470
:r
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:00:38 #166
206322 Seam
Pillz-E
pi_93639544
Ik kan zelf zelfverzekerdheid wel waarderen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:42:45 #167
225540 Pugg
Friends forever
pi_93641456
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef Seam het volgende:
Ik kan zelf zelfverzekerdheid wel waarderen
Zolang het geen misplaatste arrogantie is 8)7
pi_93641663
Beste spits van de Eredivisie..

pi_93641949
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Doublepain het volgende:

Maar ongeschikte voor het mooie Ajax systeem.....

Kan niets anders bedenken dat El Ham aan het einde van het seizoen Ajax gaat verlaten. T'is geen speler die de indruk geeft trots te zijn om voor Ajax te mogen spelen.
pi_93643515
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Doublepain het volgende:

Goals van lang geleden.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:31:15 #171
189963 nubreektmijnklomp
pi_93643611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Paul-89 het volgende:
Dit is een zwarte dag voor Bansheeboy.
Bansheeboy werd gister tijdens de wedstrijd gebanned, en plots is Mounir ook de lul. Ik zie een duidelijke link, kunnen we BSB niet voor de rest van het seizoen bannen. Zijn we ook van Mounir af. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:33:23 #172
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93643701
Weet iemand waarom hij per direct uit de selectie is gezet?
pi_93643826
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Bansheeboy werd gister tijdens de wedstrijd gebanned, en plots is Mounir ook de lul. Ik zie een duidelijke link, kunnen we BSB niet voor de rest van het seizoen bannen. Zijn we ook van Mounir af. :P
Wat heeft Bansheeboy eigenlijk verkeerd gedaan, dat hij geband is ?
Ik vind hem altijd wel een leuke toevoeging in een wedstrijdtopic, hij beledigt nooit iemand maar gaat soms wel een beetje offtopic maar ach dat hoort erbij. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:36:15 #174
189963 nubreektmijnklomp
pi_93643833
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Menu_69 het volgende:
Weet iemand waarom hij per direct uit de selectie is gezet?
Waarschijnlijk begon hij weer te raaskallen nadat de Boer hem had gewisseld. Iets met een mentaliteitsprobleem. Maar FdB wil er niks over kwijt en geen van de spelers heeft er iets over getweet. :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind hem altijd wel een leuke toevoeging in een wedstrijdtopic, hij beledigt nooit iemand maar gaat soms wel een beetje offtopic maar ach dat hoort erbij. ;)
Ik denk omdat ie nog nooit een on-topic post heeft gemaakt en constant El Ham ophemelt. Ik weet het niet, zelf vond ik hem ook niet zo erg. Maar als het er voor heeft gezorgd dat El Ham buiten de basis valt kan ik er wel mee leven.

Valt trouwens op dat bijna alleen maar Mocros El Ham ophemelen. Ik bedoel ik snap de liefde voor je vaderland en zo maar kom op :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:36:28 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93643847
EL-ham-doei :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_93643911
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je er de humor niet van kunt inzien dan drukken mensen al snel op 'report post' blijkbaar.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:38:53 #177
189963 nubreektmijnklomp
pi_93643953
Overigens trolled doublepain net zo hard dus waarom BSB wel en hij niet zullen we wel nooit weten. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:39:08 #178
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93643959
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarschijnlijk begon hij weer te raaskallen nadat de Boer hem had gewisseld. Iets met een mentaliteitsprobleem. Maar FdB wil er niks over kwijt en geen van de spelers heeft er iets over getweet. :P
Hij was weer in zijn zogenaamde eer aangetast? :')

Respect voor Frank de Boer dat hij hem vanaf maandag met jong Ajax laat meetrainen..
pi_93644019
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als je er de humor niet van kunt inzien dan drukken mensen al snel op 'report post' blijkbaar.
Aanstellers dus, laat die jongen toch lekker posten.
Hoeveel bans moet Tong wel niet gehad hebben/krijgen als ze hem hetzelfde zouden behandelen als Banshee.
pi_93644116
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hoeveel bans moet Tong wel niet gehad hebben/krijgen als ze hem hetzelfde zouden behandelen als Banshee.
IP ban op zijn minst, maar 'helaas' is dit niet het geval. Want bij Banshee zie ik er de humor wel van in :P
pi_93644146
Die OP
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:45:27 #182
189963 nubreektmijnklomp
pi_93644246
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Allemaal racisme hé, die kutmarokkanen ook!

:P

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Hij was weer in zijn zogenaamde eer aangetast? :')

Respect voor Frank de Boer dat hij hem vanaf maandag met jong Ajax laat meetrainen..
Hij hing waarschijnlijk gewoon weer de eersteklas mongool uit ja.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_93644383
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens trolled doublepain net zo hard dus waarom BSB wel en hij niet zullen we wel nooit weten. :P
BSB is er al eens voor geband :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:14:16 #184
225540 Pugg
Friends forever
pi_93645657
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
EL-ham-doei :W.
_O- _O- _O-
pi_93646840
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lul jij nou.. Tyf dan een eind op.. Als ik El Ham een goeie spits vind dan ben ik een troll.. Dat is ook het enige wat je kan zeggen ofniet? Mongool.. :r
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:39:59 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93646879
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat lul jij nou.. Tyf dan een eind op.. Als ik El Ham een goeie spits vind dan ben ik een troll.. Dat is ook het enige wat je kan zeggen ofniet? Mongool.. :r
nee hoor, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_93646936
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee hoor, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal :').
Nee, daarom juichde elke Ajacied toen hij naar Ajax kwam.. Die hadden ook geen verstand van voetbal zeker? Met mooie woorden als goude duo etc.. Dus lul geen onzin.. :{w
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:11:34 #188
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_93651221
Een echte Marokkaan. Weet van de prins geen kwaad. Lekker zuigen naar je trainer met een cynisch ondertoontje is voor hem wel toelaatbaar. Ik kots van hem.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:47:34 #189
302138 HuffTheTalbot
pi_93652603
Oh, oh, oh, wat is dit nou weer? H-Master Zero bij de C2? En hij zei alleen maar "Ja, trainer. Is goed trainer." Sinds wanneer is daar iets mis mee?

"Nee trainer. Is slecht trainer. Je hebt ongelijk trainer." Dat zou een soort van semi-erg zijn geweest.

Weet je wat ik denk? Dat dit einde verhaal is voor H-Master Zero. Hij kan namelijk niet op een andere toon praten. Hij kan zich niet anders opstellen in het veld. Hij kan niet minder eigengereid, zelfverzekerd en egoïstisch overkomen dan hij nu doet. Dít is de speler die Ajax afgelopen zomer binnenhaalde. Hadden ze nu maar een scoutingsrapportje gemaakt...
pi_93653386
Ooijer praat net als El Ham.. Maar die wordt wel gerespecteerd om zijn taal.. :{
  Forum Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 19:07:41 #191
35723 crew  GGMM
pi_93653437
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Ooijer praat net als El Ham.. Maar die wordt wel gerespecteerd om zijn taal.. :{
Haha, ben je er weer?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_93653486
Je haalt wel wat binnen natuurlijk met zo'n jongen.. ik vraag me langzamerhand af of er überhaupt wel leuke Marokkaanse voetballers zijn.. ze zijn vaak redelijk technisch maar compleet onhandelbaar.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:08:45 #193
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93653492
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Ooijer praat toch als een homoseksuele allochtoon die net een trap tegen zijn ballen heeft gehad?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:26:24 #194
302138 HuffTheTalbot
pi_93654454
En dan nu...

[ik wou hier eigenlijk een apart topic voor openen]

De Vraag...

--- Hoe lang duurt de verbanning van El H. naar de beloften in dagen? ---

Ik denk dat hij zondag gewoon in de basis staat. Twee dagen dus.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:29:51 #195
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93654624
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En dan nu...

[ik wou hier eigenlijk een apart topic voor openen]

De Vraag...

--- Hoe lang duurt de verbanning van El H. naar de beloften in dagen? ---

Ik denk dat hij zondag gewoon in de basis staat. Twee dagen dus.
Hij moet zich maandag pas melden bij jong Ajax. Dus zondag speelt hij sowieso niet.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:35:00 #196
302138 HuffTheTalbot
pi_93654880
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:29 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Hij moet zich maandag pas melden bij jong Ajax. Dus zondag speelt hij sowieso niet.
Oh, zei ik twee? Ik bedoel zes... O-)
pi_93672200
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Je haalt wel wat binnen natuurlijk met zo'n jongen.. ik vraag me langzamerhand af of er überhaupt wel leuke Marokkaanse voetballers zijn.. ze zijn vaak redelijk technisch maar compleet onhandelbaar.
Zijn spelers als Chamakh, Afellay, Chadli, Boussoufa, Boulahrouz, Aissati, Amrabat, Fellaini, Kharja, enz. compleet onhandelbaar dan?

Chamakh bijvoorbeeld is juist een voorbeeldprof, een van de meest on-egoistische spitsen die ik heb gezien en gedraagt zich altijd voorbeeldig binnen en buiten het veld.

Dus het is onzin wat je zegt, van de bekende Marokkaanse voetballers zijn de meeste heel handelbaar en professioneel.

El Hamdaoui vind ik overigens een prachtige voetballer, vooral bij AZ scoorde hij wekelijks prachtige doelpunten en heeft ze mede naar het kampioenschap geleid.
Maar vond vanaf het begin al dat hij niet erg bij Ajax paste.

El Hamdaoui en bijvoorbeeld Taarabt zijn inderdaad op het oog "moeilijkere" jongens maar als je goed met ze om kan gaan als trainer (zoals Van Gaal) dan kan je heel veel aan ze hebben.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_93672399
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Oh, zei ik twee? Ik bedoel zes... O-)
Denk dat het wel lang kan gaan duren, dit is zijn tweede, 'grote' conflict met de Boer, in 4 maanden.
★★★
pi_93672472
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

El Hamdaoui en bijvoorbeeld Taarabt zijn inderdaad op het oog "moeilijkere" jongens maar als je goed met ze om kan gaan als trainer (zoals Van Gaal) dan kan je heel veel aan ze hebben.
En toch speelde El Hamdaoui ook al bij AZ voor zichzelf, maar had hij daar het geluk dat alle ballen er in die periode invlogen. Is de vorm weg, maar blijf je je wel gedragen alsof het om jou draait en ook alleen je eigen wedstrijd speelt dan beginnen de irritaties te komen. Tel daar zijn griep keelontsteking drama, reacties op wissels bij op en je hebt het echt zelf volledig verkloot. Overigens weet ik zeker dat het ook meespeeld dat De Boer zijn 1e handeling het passeren van El ham was, waardoor hij ook niet wil werken voor De Boer.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:59:38 #200
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93672982
Het feit dat hij gister ineens wel uit eigen beweging allerlei journalisten te woord stond, typeert die gozer misschien nog wel het meest. Hij kan goed voetballen, maar als 'top'club moet je nooit aan zo'n egoistisch, zelfingenomen ventje beginnen.
pi_93674048
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Zijn spelers als Chamakh, Afellay, Chadli, Boussoufa, Boulahrouz, Aissati, Amrabat, Fellaini, Kharja, enz. compleet onhandelbaar dan?
Toch wel eigenlijk. Ik ken ze niet allemaal, maar bijvoorbeeld Afellay is altijd een enorm kwalletje op het veld. Ook Boulahrouz zette ons land voor schut met zijn vele kaarten en smerige overtredingen op oa Ronaldo. Schoot ook zomaar een bal op een journaliste in Duitsland, vreemd en onsportief gedrag.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:45:39 #202
189963 nubreektmijnklomp
pi_93675475
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee, daarom juichde elke Ajacied toen hij naar Ajax kwam.. Die hadden ook geen verstand van voetbal zeker? Met mooie woorden als goude duo etc.. Dus lul geen onzin.. :{w
:')

Chromosoopje te veel?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:46:40 #203
189963 nubreektmijnklomp
pi_93675485
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Toch wel eigenlijk. Ik ken ze niet allemaal, maar bijvoorbeeld Afellay is altijd een enorm kwalletje op het veld. Ook Boulahrouz zette ons land voor schut met zijn vele kaarten en smerige overtredingen op oa Ronaldo. Schoot ook zomaar een bal op een journaliste in Duitsland, vreemd en onsportief gedrag.
Aissati gedraagt zich overigens volgens mij wel goed.

Maar ja, marokkanen hé. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_93679823
quote:
El Hamdaoui greep Suárez bij keel

Mounir El Hamdaoui greep op zijn eerste dag bij Ajax aanvoerder Luis Suárez bij de keel. Dat schrijft De Telegraaf zaterdag. De momenteel naar het tweede elftal verbannen spits reageerde op een opmerking van de inmiddels vertrokken aanvaller. Op de vraag waar hij in de kleedkamer mocht zitten verwees Suárez zijn concurrent naar het toilet.

Het blijkt de eerste in een reeks van incidenten met de aanvaller te zijn sinds zijn komst naar Ajax afgelopen zomer. Trainer Frank de Boer weigerde de Marokkaan na een botsing rond de wedstrijd tegen AC Milan vlak voor de winterstop nog af te schrijven. "Mensen verdienen een tweede kans", zegt De Boer in de krant.

Op dat moment had El Hamdaoui al een tweede kans gehad na de aanvaring met Suárez. Na het akkefietje rond de gewonnen wedstrijd tegen Milan was El Hamdaoui weken afwezig vanwege ziekte, blessures en motivatieproblemen.

Na zijn terugkeer ging het donderdag, tijdens de bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk, voor de derde keer fout. De Boer verweet hem in de rust afspraken in het veld niet na te komen. De cynische reactie van de spits schoot in het verkeerde keelgat. Hij werd direct gewisseld en kreeg een dag later te horen dat hij uit de selectie was gezet.

In een reactie liet El Hamdaoui vrijdag weten dat het onzin zou zijn dat hij zich ontoelaatbaar gedroeg tijdens de wedstrijd tegen RKC. Volgens De Telegraaf onderschrijven andere getuigen de problemen in de kleedkamer echter.
El Hamdaoui greep Suárez bij keel
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_93680062
op het toilet :D
''Altijd trek in een pilsje''
  zaterdag 5 maart 2011 @ 12:36:18 #206
302138 HuffTheTalbot
pi_93681395
Nee, het zat zo:

Suarez was net een stevige bolus aan het draaien, toen El H. met hoge nood binnenkwam en zijn plek opeiste. Suarez werd boos en El H. greep hem toen bij zijn...

Tenminste, als ik de Story mag geloven.
  zondag 6 maart 2011 @ 05:13:34 #207
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93716935
Story kan zoveel dingen zeggen over Mounir...

Zelf denk ik dat Mounir nog niet over zijn mislukte avontuur van Tottenham heen is...
  zondag 6 maart 2011 @ 07:01:21 #208
225540 Pugg
Friends forever
pi_93717475
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef broodjeeimetui het volgende:
op het toilet :D
_O- _O- _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 maart 2011 @ 07:04:06 #209
268409 voice-over
pi_93717488
Sommigen zeggen dat Marokkanen 'trotse' spelers zijn. Ik noem het onaangepast gedrag.
  zondag 6 maart 2011 @ 09:35:02 #210
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_93718279
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 07:04 schreef voice-over het volgende:
Sommigen zeggen dat Marokkanen 'trotse' spelers zijn. Ik noem het onaangepast gedrag.
Wat ben jij een misselijk mannetje, Hagenaar. Als "ze" bij Barcelona spelen, dan zijn het wel Hollanders.
  Forum Admin zondag 6 maart 2011 @ 13:33:17 #211
35723 crew  GGMM
pi_93724155
quote:
Wat een held is Suarez toch. _O_
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 maart 2011 @ 14:50:33 #212
268409 voice-over
pi_93726713
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Wat ben jij een misselijk mannetje, Hagenaar. Als "ze" bij Barcelona spelen, dan zijn het wel Hollanders.
Klopt.
pi_94629706
Het heeft niks met afkomst te maken, het zit gewoon in zijn karakter. Hij vind zichzelf belangrijk en wil ook belangrijk gevonden worden, ook al pist ie constant de beste kansen ernaast.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 06:39:46 #214
225540 Pugg
Friends forever
pi_94629740
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 05:57 schreef truepositive het volgende:
Het heeft niks met afkomst te maken, het zit gewoon in zijn karakter. Hij vind zichzelf belangrijk en wil ook belangrijk gevonden worden, ook al pist ie constant de beste kansen ernaast.
Amen
pi_102366423
quote:
Video: El Hamdaoui meldt zich ook bij Jong Ajax ziek

Als Jong Ajax een beroep op hem wil doen, is het de bedoeling dat Mounir El Hamdaoui meespeelt. De spits meldde zich op de dag van Jong Ajax - Jong ADO Den Haag ziek af, waarna de bedrijfsarts werd langs gestuurd. Assistent-trainer John Bosman legt bij Studio Ajax de situatie uit. El Hamdaoui meldde zich vorig seizoen rond de eerste strubbelingen met Frank de Boer ook ziek. Volgens de zaakwaarnemer van El Hamdaoui probeert De Boer echter zijn carrière kapot te maken...
http://www.at5.nl/embed/at5player.swf?c=68685
pi_102369147
Wat een matig immuunsysteem :')
  zondag 25 september 2011 @ 20:12:10 #217
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_102372210
Gewoon verhuren.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_102393237
Zou Frank trouwens bij hem thuis komen om wat verse sinaasappeltjes te persen ?
pi_102402321
Wat een dwaas. Echt prachtig hoe ze hem bij Ajax voor lul zetten. Dan kan hij wel anderhalf miljoen euro per jaar verdienen maar het is toch heerlijk dat hij iedere week bij het tweede mee moet doen.

Echt, ik heb zo'n schijthekel aan Hamdaoui. Die schele inteeltkop :r van 'm alleen al
pi_102402363
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een dwaas. Echt prachtig hoe ze hem bij Ajax voor lul zetten. Dan kan hij wel anderhalf miljoen euro per jaar verdienen maar het is toch heerlijk dat hij iedere week bij het tweede mee moet doen.

Echt, ik heb zo'n schijthekel aan Hamdaoui. Die schele inteeltkop :r van 'm alleen al
Zolang die jongen zijn centen krijgt en voor Mocro mag voetballen zal die het niet zo erg vinden.
pi_102402415
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zolang die jongen zijn centen krijgt en voor Mocro mag voetballen zal die het niet zo erg vinden.
Dat betwijfel ik dus, Hij harkt natuurlijk veel geld binnen, maar als voetballer wil je toch altijd het hoogst haalbare?
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:05:16 #222
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_104846711
Tja op het moment speelt ie niet zoveel.

Kick.
Ja ja
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:12:29 #223
13462 BansheeBoy
pi_104846884
Jammer, want in potentie de beste speler van Ajax. Echt zonde dit. :{

pi_104867042
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:

Vind je dat voor lul zetten? Degene die zijn eigen voor lul heeft gezet is Frank de Boer want hij toont nu wel aan dat hij absoluut geen manager skills heeft. Onder van Gaal "een echte lul" speelde El Ham de sterren van de hemel en was hij in mijn ogen de beste speler die er in Nederland rondloopt.
Frank de Boer heeft het gewoon voor elkaar gekregen om El Ham te laten floppen 7 miljoen zo door de plee tel daar de miljoenen van Theo Janssen bij op die nu geen schim meer is van de speler die hij was bij FC Twente, dan kun je toch concluderen dat het een trainer van lik me vestje is.

Ik hoop dat El Ham uit rancune naar Feijenoord gaat en er daar even 2 seizoenen lang even een stuk of 25 er in knalt met een hattrick tegen Ajax.
pi_104867121
Jammer dat ajax hem heeft verkracht :{

:{ 3
pi_104867463
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 02:01 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ajax hem heeft verkracht :{

:{ 3
Kan geen medelijden met deze zwakkeling hebben. :r x3 :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: