abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90250965
Nee, Laat maar hangen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90251207
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Laat maar hangen
Mijn lul of jou geblaat?
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:21:02 #128
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_90251503
El H. heeft het duidelijk niet naar zijn zin in Amsterdam. Wat zijn de opties?

1. Hij volgt Jol naar zijn nieuwe club.
2. Een club in Nederland
3. Een club in het buitenland

Optie 2 lijkt me uitgesloten, tenzij hij voor een club als Twente of Heerenveen wil voetballen. 1. is redelijk aannemelijk, HSV zou een aardige club voor 'm zijn. Wat betreft optie 3: de Premier League is een gepasseerd station, Spanje of Italie: alleen middenmoot en lager. Duitsland zie ik nog wel gebeuren.

Dan zijn er nog:

4. Hij blijft bij Ajax
5. Hij gaat fulltime linker en rechter-schoenen bij elkaar zoeken in zijn sportzaak .
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:22:27 #129
302138 HuffTheTalbot
pi_90251599
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Laat maar hangen
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Mijn lul of jou geblaat?
Haha. Spannende discussie blijkbaar... ;)
pi_90251634
6: hij gaat een rondos doen met Atouba
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90251672
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
El H. heeft het duidelijk niet naar zijn zin in Amsterdam. Wat zijn de opties?

1. Hij volgt Jol naar zijn nieuwe club.
2. Een club in Nederland
3. Een club in het buitenland

Optie 2 lijkt me uitgesloten, tenzij hij voor een club als Twente of Heerenveen wil voetballen. 1. is redelijk aannemelijk, HSV zou een aardige club voor 'm zijn. Wat betreft optie 3: de Premier League is een gepasseerd station, Spanje of Italie: alleen middenmoot en lager. Duitsland zie ik nog wel gebeuren.

Dan zijn er nog:

4. Hij blijft bij Ajax
5. Hij gaat fulltime linker en rechter-schoenen bij elkaar zoeken in zijn sportzaak .
El Ham kan makkelijk mee in de subtop in Italië of Spanje. In Frankrijk zou hij in de top kunnen spelen en in Duitsland idem. Het Engelse voetbal past niet bij hem. El Ham is een toppertje hoor dat kon je toen wel zien toen van Gaal hem een vrije rol gaf.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:04:28 #132
302138 HuffTheTalbot
pi_90296509
http://www.nu.nl/sport/24(...)-breuk-bij-ajax.html

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui lijkt aan te sturen op een breuk met Ajax.

Hij heeft zijn nieuwe trainer Frank de Boer vorige week al laten weten dat hij mentaal niet in staat is om voor zijn ploeg uit te komen.

De opvolger van Martin Jol heeft de spits vervolgens tot 4 januari op vakantie gestuurd. Ajax communiceerde de afgelopen weken steeds dat El Hamdaoui ziek was.

De Boer liet El Hamdaoui twee weken geleden buiten de basisformatie voor de uitwedstrijd bij AC Milan. De aanvaller heeft vervolgens niet meer aan een groepstraining van de Amsterdamse club deelgenomen.

Griepje

El Hamdaoui sprak vlak na het duel in Italië uitvoerig met de nieuwe trainer van Ajax. De spits werd vervolgens geveld voor een griepje en liet De Boer vorige week weten dat hij geestelijk niet sterk genoeg was om te voetballen.

''Mounir was erg teleurgesteld'', stelde De Boer. ''Hij heeft mij laten weten dat hij het niet kan opbrengen om voor Ajax te spelen. Nee, hij heeft nog niet gezegd dat hij weg wil. Ik wil er eigenlijk niet veel meer over kwijt. Voor mij is de bekerwedstrijd van donderdagavond tegen AZ nu belangrijk.''

Voortvarende start

El Hamdaoui verhuisde afgelopen zomer op voorspraak van de inmiddels opgestapte trainer Martin Jol voor ruim 5 miljoen euro van AZ naar Ajax. De spits beleefde een voortvarende start en maakte een aantal fantastische doelpunten.

Hij gaat met elf competitietreffers nog steeds als topschutter van Ajax door het leven. Het laatste doelpunt van El Hamdaoui dateert uit de uitwedstrijd van 30 oktober bij Heracles

De Boer is van mening dat Ajax op dit moment behoefte heeft aan een balvaste spits als Siem de Jong. Hij heeft ook Mido nog achter de hand.

El Hamdaoui komt voorlopig vooral in aanmerking voor de positie op de linkerflank, waar de geschorste Luis Suarez tot eind januari niet inzetbaar is. De Boer verwacht daarbij van El Hamdaoui dat hij ook zijn verdedigende taken vervult.

Cruijff

''Maar ik denk dat Mounir in de toekomst ook weer als centrumaanvaller kan fungeren'', zei De Boer vlak na het duel met AC Milan. ''Alleen moeten deze spelers dan wel beter op elkaar zijn ingespeeld.''

Het is de vraag of het ook zo ver komt. ''Niemand is belangrijker dan Ajax'', liet clubicoon Johan Cruijff de laatste weken herhaaldelijk weten. De Boer benadrukte in diezelfde periode tegen iedereen die het wilde horen dat hij de voetbalvisie van de legendarische nummer veertien bijna altijd deelt.
pi_90297619
Wat een zak zout ook die hamlap.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:33:46 #134
225540 Pugg
Friends forever
pi_90297673
quote:
El Ham is een toppertje hoor
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90297801
Verhuren aan een ploeg uit VAE, speelt ie op niveau bij zijn 'volk'
pi_90298768
Blijft nog steeds een topper, een prachtige technische voetballer die mee kan komen in de Europese subtop.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:42:18 #137
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_90300053
Is dat nou de Berberse mentaliteit :?
Ik ben inmiddels overleden
pi_90300646
quote:
Op woensdag 22 december 2010 18:42 schreef Enchanter het volgende:
Is dat nou de Berberse mentaliteit :?
Ja, vrijwel allemaal halen ze het niet
  Forum Admin woensdag 22 december 2010 @ 23:23:07 #139
35723 crew  GGMM
pi_90317379
Wat een dieptriest figuur is dit zeg :') Hij staat een keer niet in de basis en hij loopt huilend weg. Laat hem in de winterstop maar weg gaan. Een speler met zo'n mentaliteit kan niemand gebruiken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90321423
Ajax wel _o_

Natuurlijk ook totaal onverkoopbaar
pi_90321513
Wat een sukkel :r
  donderdag 23 december 2010 @ 09:50:52 #142
225540 Pugg
Friends forever
pi_90331223
quote:
'Jol lost probleem-El Hamdaoui op bij Ajax'

WOLFSBURG - Steve McClaren lijkt dan toch zijn krediet te hebben verspeeld bij VfL Wolfsburg. De Engelse oud-coach van FC Twente moet volgens Duits media bij een ontslag plaatsmaken voor Martin Jol. De onlangs bij Ajax vertrokken oefenmeester lijkt op zijn beurt de Amsterdammers van het 'probleem-Mounir El Hamdaoui' af te helpen.

De Telegraaf meldt dat Jol een belofte aan El Hamdaoui heeft gedaan om hem mee te nemen naar zijn nieuwe club. Ajax zou daarmee in één klap verlost zijn van twee dure salarisposten. De spits staat hoog in het salarishuis en Jol wordt tot het einde van dit seizoen doorbetaald.

El Hamdaoui meldde zich de afgelopen twee weken ziek bij Ajax, vlak nadat hij door interim-coach Frank de Boer aan de kant werd gehouden in het Champions League-duel met AC Milan. Gisteren meldde voetbalblad ELF dat de topcorer zich tot op het bot beledigd voelde.

Volgens het ochtendblad wil El Hamdaoui in de komende winterstop per se bij Ajax vertrekken. De Marokkaanse Rotterdammer zou afgelopen zomer ook al liever naar het buitenland zijn vertrokken, maar bij gebrek aan belangstelling voor de hoofdstad gekozen hebben. De transfer kwam afgelopen zomer met horten en stoten rond.
23/12/10 09u21
Bron Ad
  donderdag 23 december 2010 @ 10:00:32 #143
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90331457
Dat zou geweldig zijn.El Ham weg voor wat centjes en het scheelt 2 grote salarissen
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_90332624
Die El Ham heeft zich zo wel onmogelijk gemaakt bij de supporters. Het erge hieraan vind ik dat zijn zaakwaarnemer straks weer een vette provisie in zijn zak schuift van de volgende transfer. Die ziet het al zitten natuurlijk.
Zo makkelijk hoeven we hem niet te laten gaan, als hij zo graag weg wil mag hij zelf het verschil bijleggen op de tranfersom de Ajax krijgt.
pi_90332969
haha bij gebrek aan beter naar Ajax gaan

Meneer wilt ook niet trainen, nou scheelt weer salaris toch
Als ik niet wil werken, krijg ik echt geen geld
pi_90333019
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef alphalpha het volgende:
Die El Ham heeft zich zo wel onmogelijk gemaakt bij de supporters. Het erge hieraan vind ik dat zijn zaakwaarnemer straks weer een vette provisie in zijn zak schuift van de volgende transfer. Die ziet het al zitten natuurlijk.
Zo makkelijk hoeven we hem niet te laten gaan, als hij zo graag weg wil mag hij zelf het verschil bijleggen op de tranfersom de Ajax krijgt.
ja ik zou hem niet laten gaan voor minder dan 5 miljoen
pi_90333879
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef alphalpha het volgende:
El-ham en zjn zaakwaarnemen zijn uit elkaar gegaan, dus het is een nieuwe zaakwaarnemer.

Maar goed, ik vraag mij af wat Ajax als transfersom zou kunnen vragen? Ajax heeft wel als geluk dat ze hem voor niet al teveel konden overnemen van AZ vanwege de problemen bij DSB Bank.
pi_90341661
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef Kremers het volgende:

[..]

El-ham en zjn zaakwaarnemen zijn uit elkaar gegaan, dus het is een nieuwe zaakwaarnemer.

Maar goed, ik vraag mij af wat Ajax als transfersom zou kunnen vragen? Ajax heeft wel als geluk dat ze hem voor niet al teveel konden overnemen van AZ vanwege de problemen bij DSB Bank.
Vijf miljoen toch? Dat lijkt me nog een best behoorlijk bedrag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 23 december 2010 @ 14:30:22 #149
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90341945
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Nouja, als je 16 mil betaald voor sulejmani dan is dit een koopje :P

Alhoewel el ham helemaal niet voetbalt en sulejmani gewoon een tijdje slecht.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90342292
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja dat krijg je er dus nooit meer voor nu, omdat meneer gewoon werk weigert
Ik zou zeggen 3 jaar tribune en rot maar daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')