quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh Mounir wat laat je me toch genieten van je balbehandeling
Zo prachtig fluweel, een strofe van een éénling
Wat ben je toch een bedreiging voor menig verdediging
Je zorgt voor vreugde in mijn leven met je Bergkampchtige techniek en degelijke duelering
Hoe pijnlijk was het dan voor mij om te horen
Dat het onmogelijk is dat je tot de Oranjegarde zal behoren
Geen één-twee met Sneijder, van Persie of van der Vaart,
Laat de KNVB toch luisteren naar mijn hartekreet zodat je voor Oranje alsnog de klus klaart
Wellicht is het toch een onhaalbare zaak
Doe het dan voor de Leeuwen van de Atlas en voor mij als Marokkaak
![]()
²
quote:"Zelfs mijn medespelers vonden het vreemd dat ik niet speelde. Mijn eigen concurrenten, hé! Jol kijkt puur naar grote namen en durfde mij niet te brengen. Ja, natuurlijk is dat laf."
El Hamdaoui.
Wat doet 'ie daar eigenlijk?quote:Op maandag 3 november 2008 08:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat juichgebaar is ook erg karakteristiek aan het worden.
Ja, is daar een link van? Dat interview vorige week. Hij speelde lekker want hij was lekker fit, en het was wel lekker dat hij fit was, dus dat was lekker voetballen.quote:Op maandag 3 november 2008 08:04 schreef iofn het volgende:
Geniale voetballer, behalve in zijn interviews. ;')
Zijn gezicht wassen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat doet 'ie daar eigenlijk?
quote:Op zondag 2 november 2008 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
http://users.belgacom.net/michel.fan.sk/J'AIME_LA_VIE_FR.htm (irrelevant)
Volgens mij is het inderdaad een islamitisch gebaar, ik heb het vaker gezien. Te vergelijken met een Christelijk kruisje.quote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of de Koran lezen en daarna de bladzijden langs zijn gezicht laten gaan?
Ik heb echt geen idee.
Klopt. Afellay doet het zo nu en dan ook.quote:Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad een islamitisch gebaar
Hopelijk speelt hij. Maakt de wedstrijd toch wel wat mooier.quote:El Hamdaoui liep in de voorbereiding op het oefenduel met Zambia een knieblessure op. Om geen risico's te lopen kwam de AZ-aanvaller woensdag in Casablanca niet binnen de lijnen. Onduidelijk is vooralsnog of de aanvaller zondag kan aantreden tegen Ajax.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rgDebuutElAhmadi.htm
Zijn geniale verstand zit in zijn voeten.quote:Op maandag 3 november 2008 08:04 schreef iofn het volgende:
Geniale voetballer, behalve in zijn interviews. ;')
quote:AZ heeft angst voor miljoenenbod
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ALKMAAR - De volgende angst voor de aanhang én de clubleiding is dat er in de winterstop een miljoenenbod op tafel komt voor Mounir El Hamdaoui.
Voor de topscorer van Nederland (14 goals) zaten zaterdag tegen Feyenoord weer Spaanse clubs op de tribune. Als Ajax Huntelaar, vorig seizoen goed voor 33 goals in 34 duels, niet aan boord kan houden, hebben Louis van Gaal en technisch directeur Marcel Brands niet de illusie dat ze El Hamdaoui wél in Alkmaar kunnen houden.
Of Barcelona, dat zijn scouts wel steeds laat kijken, een bod gaat uitbrengen is tot op heden door niemand bevestigd. Het is begrijpelijk dat clubs van een dergelijk kaliber El Hamdaoui aanspreken en dat hij de kans niet mag laten lopen op het moment dat in Nou Camp de kleedkamerdeur voor hem opengaat.
El Hamdaoui is niet alleen topscorer bij AZ, hij is ook de man van de assists. Zijn voorzet op Ari, in de tweede helft tegen Feyenoord, was al de vijfde assist dit seizoen. De Braziliaan scoort mede bij de gratie van zijn Marokkaanse aanvalspartner. Als Ari andersom El Hamdaoui zo zou bedienen, zou de totaalproductie nog veel hoger liggen.
In de tweede minuut stond El Hamdaoui al vrij in het strafschopgebied, maar Ari ging voor eigen eer en schoot in het zijnet. Later zou El Hamdaoui het dus nog eens voordoen en dat leverde AZ de winst op.
quote:Van Gaal over interesse in El Hamdaoui
ALKMAAR - Louis van Gaal maakt zich vooralsnog geen zorgen over mogelijke transfers in de winterstop bij AZ. "Daar maak ik me niet druk om. Je kunt pas reageren als het daadwerkelijk zo ver is", aldus de oefenmeester van de koploper in de eredivisie. Eerder meldden de Spaanse media dat Barcelona een bod van ruim twintig miljoen euro zou voorbereiden op Mounir El Hamdaoui. "Ik vind het een beetje uit de lucht gegrepen. Maar het zou best waar kunnen zijn. AZ heeft daar echter nog helemaal geen aanvraag voor gehad."
Wel beseft Van Gaal dat wanneer Barcelona echt concreet wordt, het een moeilijke zaak voor AZ wordt. "Barcelona is natuurlijk een fantastische club. Ik denk ook niet dat we Mounir dan tegen kunnen houden", verklaarde hij tegenover AZ TV. "Als Huntelaar niet kan worden tegenhouden door Ajax , laat staan dat AZ Mounir kan tegenhouden als hij naar Barcelona zou kunnen gaan."
El Hamdaoui is momenteel met veertien treffers de topscorer van de eredivisie. Het is overigens nog twijfelachtig of hij vanavond in het competitieduel met FC Utrecht in actie komt. De aanvaller viel gisteren tijdens de training uit.
quote:El Hamdaoui wil met Marokko naar WK in Zuid-Afrika
29 januari 2009
Mounir el Hamdaoui hoopt zich met Marokko te kwalificeren voor het WK 2010 dat in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Gezien de kwalificatiepoule waarin Marokko is ingedeeld, behoort deelname aan het eindtoernooi zeker tot de mogelijkheden, zegt hij in gesprek met Sportweek.
"Het grote doel is het WK van 2010. Dat zou echt prachtig zijn voor het Marokkaanse volk", aldus de topscorer van de Eredivisie. "En dat is absoluut realistisch, we hebben veel goede spelers. We zitten in een poule met Kameroen, Togo en Gabon en de poulewinnaar gaat naar het WK."
De aanvaller van AZ spreekt zich lovend uit over bondscoach Roger Lemerre. "Ik heb in november met hem gesproken en dat was een goed gesprek. Hij is een ervaren trainer, die met grote voetballers heeft gewerkt. Hij weet wat hij doet. En hij weet hoe hij met een speler moet omgaan, hoe hij hem op z'n gemak stelt. Ik moet eerlijk zeggen dat hij me daarin heeft verrast. Ik dacht eigenlijk dat hij een streng type was."
Lange tijd verkeerde El Hamdaoui in een dubio of hij voor het Nederlands elftal mocht uitkomen. Afgelopen najaar werd bekend dat dit niet kon omdat hij voor zijn 21ste van voetbalnationaliteit was veranderd, iets wat een speler volgens de FIFA-reglementen slecht éénmaal mag doen in zijn carrière.
In 2004 speelde de aanvaller twee duels voor Jong Oranje, waarna hij evenzoveel duels voor Marokko uitkwam. Omdat hij als laatste voor het Afrikaanse land speelde, is hij in de rest van zijn loopbaan verbonden aan dit land. Hiermee heeft de 24-jarige voetballer geen enkel probleem. "Ik stond open voor Oranje, maar het is geen straf om voor Marokko te spelen."
Ja maar wel samen met zijn broers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is officieel zijn eigen zaak toch? Stond laatst iets op over Sportweek.
Beter formuleren, ha. Dat is bij Mounir juist het probleem.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar wel samen met zijn broers.
Had het iets anders moeten formuleren
Echter is hij zowel taalkundig als grammaticaal ijzersterk als hij zijn voeten laat spreken. Ik heb zelden spitsen gezien die zoveel één-keer-raken doelpunten maakten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beter formuleren, ha. Dat is bij Mounir juist het probleem.
Ja, en terecht. Wat een voetballer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hey BB, je zit wel vuistdiep in Mounir's aars, of niet?
Ja, een voetballende spits, die zie je niet zo veel meer. Tegenwoordig moeten we het hebben van de techniekloze bonkige spelers: Koevermans, van Beukering, Demouge. Vergeleken met hen is Mounir een verademing, ik vind zijn spermcount daarbij helemaal niet relevant.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Aardig spitsje.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Links
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mounir_El_Hamdaoui
http://www.kiekeboesnoepgoed.nl/
http://users.belgacom.net/michel.fan.sk/J'AIME_LA_VIE_FR.htm (irrelevant)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik vind zijn spermcount daarbij helemaal niet relevant.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |