Toch wel eigenlijk. Ik ken ze niet allemaal, maar bijvoorbeeld Afellay is altijd een enorm kwalletje op het veld. Ook Boulahrouz zette ons land voor schut met zijn vele kaarten en smerige overtredingen op oa Ronaldo. Schoot ook zomaar een bal op een journaliste in Duitsland, vreemd en onsportief gedrag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Zijn spelers als Chamakh, Afellay, Chadli, Boussoufa, Boulahrouz, Aissati, Amrabat, Fellaini, Kharja, enz. compleet onhandelbaar dan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daarom juichde elke Ajacied toen hij naar Ajax kwam.. Die hadden ook geen verstand van voetbal zeker? Met mooie woorden als goude duo etc.. Dus lul geen onzin..
Aissati gedraagt zich overigens volgens mij wel goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch wel eigenlijk. Ik ken ze niet allemaal, maar bijvoorbeeld Afellay is altijd een enorm kwalletje op het veld. Ook Boulahrouz zette ons land voor schut met zijn vele kaarten en smerige overtredingen op oa Ronaldo. Schoot ook zomaar een bal op een journaliste in Duitsland, vreemd en onsportief gedrag.
El Hamdaoui greep Suárez bij keelquote:El Hamdaoui greep Suárez bij keel
Mounir El Hamdaoui greep op zijn eerste dag bij Ajax aanvoerder Luis Suárez bij de keel. Dat schrijft De Telegraaf zaterdag. De momenteel naar het tweede elftal verbannen spits reageerde op een opmerking van de inmiddels vertrokken aanvaller. Op de vraag waar hij in de kleedkamer mocht zitten verwees Suárez zijn concurrent naar het toilet.
Het blijkt de eerste in een reeks van incidenten met de aanvaller te zijn sinds zijn komst naar Ajax afgelopen zomer. Trainer Frank de Boer weigerde de Marokkaan na een botsing rond de wedstrijd tegen AC Milan vlak voor de winterstop nog af te schrijven. "Mensen verdienen een tweede kans", zegt De Boer in de krant.
Op dat moment had El Hamdaoui al een tweede kans gehad na de aanvaring met Suárez. Na het akkefietje rond de gewonnen wedstrijd tegen Milan was El Hamdaoui weken afwezig vanwege ziekte, blessures en motivatieproblemen.
Na zijn terugkeer ging het donderdag, tijdens de bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk, voor de derde keer fout. De Boer verweet hem in de rust afspraken in het veld niet na te komen. De cynische reactie van de spits schoot in het verkeerde keelgat. Hij werd direct gewisseld en kreeg een dag later te horen dat hij uit de selectie was gezet.
In een reactie liet El Hamdaoui vrijdag weten dat het onzin zou zijn dat hij zich ontoelaatbaar gedroeg tijdens de wedstrijd tegen RKC. Volgens De Telegraaf onderschrijven andere getuigen de problemen in de kleedkamer echter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij een misselijk mannetje, Hagenaar. Als "ze" bij Barcelona spelen, dan zijn het wel Hollanders.quote:Op zondag 6 maart 2011 07:04 schreef voice-over het volgende:
Sommigen zeggen dat Marokkanen 'trotse' spelers zijn. Ik noem het onaangepast gedrag.
Klopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat ben jij een misselijk mannetje, Hagenaar. Als "ze" bij Barcelona spelen, dan zijn het wel Hollanders.
Amenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 05:57 schreef truepositive het volgende:
Het heeft niks met afkomst te maken, het zit gewoon in zijn karakter. Hij vind zichzelf belangrijk en wil ook belangrijk gevonden worden, ook al pist ie constant de beste kansen ernaast.
http://www.at5.nl/embed/at5player.swf?c=68685quote:Video: El Hamdaoui meldt zich ook bij Jong Ajax ziek
Als Jong Ajax een beroep op hem wil doen, is het de bedoeling dat Mounir El Hamdaoui meespeelt. De spits meldde zich op de dag van Jong Ajax - Jong ADO Den Haag ziek af, waarna de bedrijfsarts werd langs gestuurd. Assistent-trainer John Bosman legt bij Studio Ajax de situatie uit. El Hamdaoui meldde zich vorig seizoen rond de eerste strubbelingen met Frank de Boer ook ziek. Volgens de zaakwaarnemer van El Hamdaoui probeert De Boer echter zijn carričre kapot te maken...
Zolang die jongen zijn centen krijgt en voor Mocro mag voetballen zal die het niet zo erg vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een dwaas. Echt prachtig hoe ze hem bij Ajax voor lul zetten. Dan kan hij wel anderhalf miljoen euro per jaar verdienen maar het is toch heerlijk dat hij iedere week bij het tweede mee moet doen.
Echt, ik heb zo'n schijthekel aan Hamdaoui. Die schele inteeltkopvan 'm alleen al
Dat betwijfel ik dus, Hij harkt natuurlijk veel geld binnen, maar als voetballer wil je toch altijd het hoogst haalbare?quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zolang die jongen zijn centen krijgt en voor Mocro mag voetballen zal die het niet zo erg vinden.
Vind je dat voor lul zetten? Degene die zijn eigen voor lul heeft gezet is Frank de Boer want hij toont nu wel aan dat hij absoluut geen manager skills heeft. Onder van Gaal "een echte lul" speelde El Ham de sterren van de hemel en was hij in mijn ogen de beste speler die er in Nederland rondloopt.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een dwaas. Echt prachtig hoe ze hem bij Ajax voor lul zetten. Dan kan hij wel anderhalf miljoen euro per jaar verdienen maar het is toch heerlijk dat hij iedere week bij het tweede mee moet doen.
Echt, ik heb zo'n schijthekel aan Hamdaoui. Die schele inteeltkopvan 'm alleen al
Kan geen medelijden met deze zwakkeling hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 02:01 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ajax hem heeft verkracht3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |