abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79257558
Overschat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79259451
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Overschat
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:00:22 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79262652
Hij is een intelligente technische voetballer die veel scooort en anderen laat scoren. Wat is daar overschat aan? Notabene zijn collega spelers in de eredivisie vonden hem vorig jaar de beste.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79364630
quote:
Overschat
Eerder onderschat, met de juiste aanvoer is hij niets minder dan bijvoorbeeld zijn landgenoot Chamakh. Van hetzelfde laken een pak zegmaar.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:37:22 #105
13462 BansheeBoy
pi_82361834
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 06:10 schreef Pokerstar het volgende:

[..]

Eerder onderschat, met de juiste aanvoer is hij niets minder dan bijvoorbeeld zijn landgenoot Chamakh. Van hetzelfde laken een pak zegmaar.
El Hamdaoui is een betere voetballer. Chamakh is vooral een kopsterke puntspits.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_82363099
El Hamdaoui is een betere voetballer. Chamakh is vooral een kopsterke puntspits

Ondanks een zogenaamd minder seizoen toch nog 20 erin geprikt.

overschat roepen ze dan, hahaaa

Rare tatta's hier altijd
Jullie zijn onwetend en ik niet.
pi_82363452
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 06:10 schreef Pokerstar het volgende:

[..]

Chakmah scoort in de Franse competitie, El Ham alleen in Nederland als hij zin heeft

Appels en peren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:59:23 #108
13462 BansheeBoy
pi_84429814
Ajax gaat deze topper binnenhalen. Stel je toch eens voor dat Suarez blijft. Dat wordt me toch een dodelijke combi! :D

:{²
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 juli 2010 @ 13:23:07 #109
862 Arcee
Look closer
pi_84433613
quote:
Ajax vangt bot bij El Hamdaoui

**De overgang van Mounir El Hamdaoui
van AZ naar Ajax is afgeketst.De twee
clubs waren het eens over de transfer,
maar El Hamdaoui zelf kwam met Ajax
niet tot een akkoord.

"Het verschil tussen vraag en aanbod
was veel te groot",liet Ajax weten."De
zoektocht naar een nieuwe nummer 9 gaat
door."

Trainer Martin Jol wil op korte termijn
een vervanger in huis halen voor Marko
Pantelic.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:40:52 #110
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84434077
Ik heb zo het idee dat hij zijn eigen glazen aan het ingooien is.
Een seizoen op de bank zal zijn marktwaarde geen goed doen :N
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84497186
Binnen :)
pi_84513765
quote:
Overschat
En daarom prima voor Ajax w/

Dat de soap nog maar lang mag doorgaan
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:08:41 #113
13462 BansheeBoy
pi_88036740
Wat een spelert. :')

pi_88036780
Ziek
pi_90227712
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2010 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En daarom prima voor Ajax w/

Dat de soap nog maar lang mag doorgaan
Met een speler met de mentaliteit van El Ham win je titels _O_
pi_90238093
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax gaat deze topper binnenhalen. Stel je toch eens voor dat Suarez blijft. Dat wordt me toch een dodelijke combi! :D

Ja het gaat geweldig met die 2. :')
Al ligt dat meer aan het systeem dan aan de spelers maargoed.
pi_90238113
Is hij alweer aan de beterende hand?
pi_90248924
Als je geen menaliteit hebt Ben je altijd zwak, ziek en misselijk
pi_90249188
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat is er precies mis aan zijn mentaliteit?
pi_90249301
Niks joh
pi_90249340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niks joh
Wat piep je dan?
pi_90249730
Ik niet
pi_90250054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik niet
Heb ik iets gemist ofzo?
pi_90250100
Ja, heel veel
pi_90250185
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, heel veel
Nou, vertel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')