quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je geen menaliteit hebt Ben je altijd zwak, ziek en misselijk
Heb ik iets gemist ofzo?quote:
El Ham kan makkelijk mee in de subtop in Italië of Spanje. In Frankrijk zou hij in de top kunnen spelen en in Duitsland idem. Het Engelse voetbal past niet bij hem. El Ham is een toppertje hoor dat kon je toen wel zien toen van Gaal hem een vrije rol gaf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
El H. heeft het duidelijk niet naar zijn zin in Amsterdam. Wat zijn de opties?
1. Hij volgt Jol naar zijn nieuwe club.
2. Een club in Nederland
3. Een club in het buitenland
Optie 2 lijkt me uitgesloten, tenzij hij voor een club als Twente of Heerenveen wil voetballen. 1. is redelijk aannemelijk, HSV zou een aardige club voor 'm zijn. Wat betreft optie 3: de Premier League is een gepasseerd station, Spanje of Italie: alleen middenmoot en lager. Duitsland zie ik nog wel gebeuren.
Dan zijn er nog:
4. Hij blijft bij Ajax
5. Hij gaat fulltime linker en rechter-schoenen bij elkaar zoeken in zijn sportzaak .
quote:El Ham is een toppertje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vrijwel allemaal halen ze het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 18:42 schreef Enchanter het volgende:
Is dat nou de Berberse mentaliteit
Bron Adquote:'Jol lost probleem-El Hamdaoui op bij Ajax'
WOLFSBURG - Steve McClaren lijkt dan toch zijn krediet te hebben verspeeld bij VfL Wolfsburg. De Engelse oud-coach van FC Twente moet volgens Duits media bij een ontslag plaatsmaken voor Martin Jol. De onlangs bij Ajax vertrokken oefenmeester lijkt op zijn beurt de Amsterdammers van het 'probleem-Mounir El Hamdaoui' af te helpen.
De Telegraaf meldt dat Jol een belofte aan El Hamdaoui heeft gedaan om hem mee te nemen naar zijn nieuwe club. Ajax zou daarmee in één klap verlost zijn van twee dure salarisposten. De spits staat hoog in het salarishuis en Jol wordt tot het einde van dit seizoen doorbetaald.
El Hamdaoui meldde zich de afgelopen twee weken ziek bij Ajax, vlak nadat hij door interim-coach Frank de Boer aan de kant werd gehouden in het Champions League-duel met AC Milan. Gisteren meldde voetbalblad ELF dat de topcorer zich tot op het bot beledigd voelde.
Volgens het ochtendblad wil El Hamdaoui in de komende winterstop per se bij Ajax vertrekken. De Marokkaanse Rotterdammer zou afgelopen zomer ook al liever naar het buitenland zijn vertrokken, maar bij gebrek aan belangstelling voor de hoofdstad gekozen hebben. De transfer kwam afgelopen zomer met horten en stoten rond.
23/12/10 09u21
ja ik zou hem niet laten gaan voor minder dan 5 miljoenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef alphalpha het volgende:
Die El Ham heeft zich zo wel onmogelijk gemaakt bij de supporters. Het erge hieraan vind ik dat zijn zaakwaarnemer straks weer een vette provisie in zijn zak schuift van de volgende transfer. Die ziet het al zitten natuurlijk.
Zo makkelijk hoeven we hem niet te laten gaan, als hij zo graag weg wil mag hij zelf het verschil bijleggen op de tranfersom de Ajax krijgt.
El-ham en zjn zaakwaarnemen zijn uit elkaar gegaan, dus het is een nieuwe zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef alphalpha het volgende:
Die El Ham heeft zich zo wel onmogelijk gemaakt bij de supporters. Het erge hieraan vind ik dat zijn zaakwaarnemer straks weer een vette provisie in zijn zak schuift van de volgende transfer. Die ziet het al zitten natuurlijk.
Zo makkelijk hoeven we hem niet te laten gaan, als hij zo graag weg wil mag hij zelf het verschil bijleggen op de tranfersom de Ajax krijgt.
Vijf miljoen toch? Dat lijkt me nog een best behoorlijk bedrag.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
El-ham en zjn zaakwaarnemen zijn uit elkaar gegaan, dus het is een nieuwe zaakwaarnemer.
Maar goed, ik vraag mij af wat Ajax als transfersom zou kunnen vragen? Ajax heeft wel als geluk dat ze hem voor niet al teveel konden overnemen van AZ vanwege de problemen bij DSB Bank.
Nouja, als je 16 mil betaald voor sulejmani dan is dit een koopjequote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Vijf miljoen toch? Dat lijkt me nog een best behoorlijk bedrag.
Ja dat krijg je er dus nooit meer voor nu, omdat meneer gewoon werk weigertquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Vijf miljoen toch? Dat lijkt me nog een best behoorlijk bedrag.
Mijn lievelingsvoetballer, maar hij heeft een eigenaardig karakter.quote:
Weinig mensen kennis jijquote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Komt zn rotterdomse mentaliteit toch weer bovendrijven
Nee jo nu kan hij weer gaan schitteren op de Rotterdamse pleintjes. Wist jij dat Banshee ooit nog tegen hem heeft gespeeld en hij zelden meer klasse heeft gezien?quote:
Mounir is het perfecte eindstation in het zogenaamde 'wentelwiekensysteem'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jo nu kan hij weer gaan schitteren op de Rotterdamse pleintjes. Wist jij dat Banshee ooit nog tegen hem heeft gespeeld en hij zelden meer klasse heeft gezien?
Maar ongeschikte voor het mooie Ajax systeem.....quote:
Goals van lang geleden.quote:
Bansheeboy werd gister tijdens de wedstrijd gebanned, en plots is Mounir ook de lul. Ik zie een duidelijke link, kunnen we BSB niet voor de rest van het seizoen bannen. Zijn we ook van Mounir af.quote:
Wat heeft Bansheeboy eigenlijk verkeerd gedaan, dat hij geband is ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bansheeboy werd gister tijdens de wedstrijd gebanned, en plots is Mounir ook de lul. Ik zie een duidelijke link, kunnen we BSB niet voor de rest van het seizoen bannen. Zijn we ook van Mounir af.
Waarschijnlijk begon hij weer te raaskallen nadat de Boer hem had gewisseld. Iets met een mentaliteitsprobleem. Maar FdB wil er niks over kwijt en geen van de spelers heeft er iets over getweet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Menu_69 het volgende:
Weet iemand waarom hij per direct uit de selectie is gezet?
Ik denk omdat ie nog nooit een on-topic post heeft gemaakt en constant El Ham ophemelt. Ik weet het niet, zelf vond ik hem ook niet zo erg. Maar als het er voor heeft gezorgd dat El Ham buiten de basis valt kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat heeft Bansheeboy eigenlijk verkeerd gedaan, dat hij geband is ?
Ik vind hem altijd wel een leuke toevoeging in een wedstrijdtopic, hij beledigt nooit iemand maar gaat soms wel een beetje offtopic maar ach dat hoort erbij.
Als je er de humor niet van kunt inzien dan drukken mensen al snel op 'report post' blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat heeft Bansheeboy eigenlijk verkeerd gedaan, dat hij geband is ?
Ik vind hem altijd wel een leuke toevoeging in een wedstrijdtopic, hij beledigt nooit iemand maar gaat soms wel een beetje offtopic maar ach dat hoort erbij.
Hij was weer in zijn zogenaamde eer aangetast?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarschijnlijk begon hij weer te raaskallen nadat de Boer hem had gewisseld. Iets met een mentaliteitsprobleem. Maar FdB wil er niks over kwijt en geen van de spelers heeft er iets over getweet.
Aanstellers dus, laat die jongen toch lekker posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je er de humor niet van kunt inzien dan drukken mensen al snel op 'report post' blijkbaar.
IP ban op zijn minst, maar 'helaas' is dit niet het geval. Want bij Banshee zie ik er de humor wel van inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aanstellers dus, laat die jongen toch lekker posten.
Hoeveel bans moet Tong wel niet gehad hebben/krijgen als ze hem hetzelfde zouden behandelen als Banshee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |