Mijn lievelingsvoetballer, maar hij heeft een eigenaardig karakter.quote:
Weinig mensen kennis jijquote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Komt zn rotterdomse mentaliteit toch weer bovendrijven
Nee jo nu kan hij weer gaan schitteren op de Rotterdamse pleintjes. Wist jij dat Banshee ooit nog tegen hem heeft gespeeld en hij zelden meer klasse heeft gezien?quote:
Mounir is het perfecte eindstation in het zogenaamde 'wentelwiekensysteem'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jo nu kan hij weer gaan schitteren op de Rotterdamse pleintjes. Wist jij dat Banshee ooit nog tegen hem heeft gespeeld en hij zelden meer klasse heeft gezien?
Maar ongeschikte voor het mooie Ajax systeem.....quote:
Goals van lang geleden.quote:
Bansheeboy werd gister tijdens de wedstrijd gebanned, en plots is Mounir ook de lul. Ik zie een duidelijke link, kunnen we BSB niet voor de rest van het seizoen bannen. Zijn we ook van Mounir af.quote:
Wat heeft Bansheeboy eigenlijk verkeerd gedaan, dat hij geband is ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bansheeboy werd gister tijdens de wedstrijd gebanned, en plots is Mounir ook de lul. Ik zie een duidelijke link, kunnen we BSB niet voor de rest van het seizoen bannen. Zijn we ook van Mounir af.
Waarschijnlijk begon hij weer te raaskallen nadat de Boer hem had gewisseld. Iets met een mentaliteitsprobleem. Maar FdB wil er niks over kwijt en geen van de spelers heeft er iets over getweet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Menu_69 het volgende:
Weet iemand waarom hij per direct uit de selectie is gezet?
Ik denk omdat ie nog nooit een on-topic post heeft gemaakt en constant El Ham ophemelt. Ik weet het niet, zelf vond ik hem ook niet zo erg. Maar als het er voor heeft gezorgd dat El Ham buiten de basis valt kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat heeft Bansheeboy eigenlijk verkeerd gedaan, dat hij geband is ?
Ik vind hem altijd wel een leuke toevoeging in een wedstrijdtopic, hij beledigt nooit iemand maar gaat soms wel een beetje offtopic maar ach dat hoort erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |