1 2 3 4 5 6 7 8 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert2.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hans.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hiukwan.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-kyra.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sarah.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sharon.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-yin.jpg |
Ach misschien is het tegenwicht voor het feit dat haar familie absoluut niet trots kan zijnquote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef Cheiron het volgende:
Yin eruit was nog beter geweest inderdaad. Wat een huichelachtig kutwijf zeg. "ze mogen trots op je zijn", zal haar man daar ook zo over denken
Dat zat ik me inderdaad net te bedenken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef Magics het volgende:
OK prognoses next week:
Hans en Yin sowieso naar de finale. Hans met de munt of immuniteit. Yin met Hans' munt, of met immuniteit of met een gelijke stand op de eilandraad met Sharon of Hiu, van wie ze het zal winnen omdat ze minder tegenstemmen op de vorige eilandraden heeft gehaald.
Daarom besefte hij het ook niet. Hij waande zich al zo lang in de finale, dat het simpelweg niet tot hem doordrong wat EP tegen 'm zei. En dan nog met zo'n lulverhaal over "een woord is een woord" durven aankomen ook. Plús nog even rancuneus voorspellen dat Hiu hiervoor "keihard afgestraft" zal gaan worden.quote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef Cheiron het volgende:
Geert heeft zich ontzettend huichelachtige gedragen (met die opmerkingen over die Kyra) en zat al weken op rozen.
Omdat ik altijd zap bij de reclames, doe ik dat bij ER altijd al voordat je die voorstukjes zietquote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Op zich is het voor Hans nog niet eens zo slecht, hij zit toch al in de finale.
Voor Yin is het er iets lastiger op geworden![]()
Ik vind het wel jammer dat er vantevoren zoveel gespoilerd wordt. Dat deden ze nooit zó erg als dit seizoen. BLIJF KIJKEN HOOR HET WORDT NOG SPANNEND ONVERWACHTE WENDING ECHT HOOR GA NIET WEG
Beetje jammer wel, anders was de euforie nog wat groter geweest
Daar heb je wel gelijk in, maar ja de afgelopen weken is de eilandraad ZO voorspelbaar geweest dat ze misschien bang waren dat mensen voor het einde gingen wegzappen in de waan dat het al gedaan zou zijn met Hiu Kwan.quote:[b]Op zondag 2 november 2008 21:57
Ik vind het wel jammer dat er vantevoren zoveel gespoilerd wordt. Dat deden ze nooit zó erg als dit seizoen. BLIJF KIJKEN HOOR HET WORDT NOG SPANNEND ONVERWACHTE WENDING ECHT HOOR GA NIET WEG
Beetje jammer wel, anders was de euforie nog wat groter geweest
Als ik hem zou kennen, zou ik vanaf nu bij alles wat hij zegt "pardon? " zeggen...quote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat de voorpret het nog leuker heeft gemaakt. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel te wachten.
Het was geweldig!
(Pardon?)
GEWELDIG!
quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu al terug te zien op rtlgemist.nl
100 procent zeker weten, tis een lief kind en dat is 't maar zo sluw dat ze dit heeft kunnen bedenken is ze gewoonweg niet.quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef easy-going het volgende:
Zouden ze dit overigens niet gestuurd hebben vanuit de redactie? Hiu die ineens tot de briljante oplossing om haar plekje te redden kwam?
Wel goed gestuurd dan overigens, want het was briljante tv
Nee dan wordt het 2-2 Sharon/Yin en dan verliest Sharonquote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
Het was in ieder geval een spannende actie! Mijn langgewenste plotwending, hihi!
Volgende week moet Hiu gewoon imuniteit halen, dan kunnen Sharon en Hiu onze koninYin er uitwippen!
Verpest ons feestje nou nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Magics het volgende:
[..]
Nee dan wordt het 2-2 Sharon/Yin en dan verliest Sharon
Ja he? Hij is ook zo oprecht en eerlijk! Ik krijg helemaal zin om een telefoontje van hem te kopen.quote:Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat heeft die Hans het getroffen met zichzelf zeg![]()
het was super dat Hiu 'm meteen op z'n nummer zetten, met het idee van "ik ga er toch uit" (not!!!quote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja he? Hij is ook zo oprecht en eerlijk! Ik krijg helemaal zin om een telefoontje van hem te kopen.
Volgens mij heeft ze dat niet eens door, hoe ze overkomt op anderen met die doorzichtige maniertjes, ze had tenminste geen enkele gene om voor de camera een vent die ze net een week kende uit te nodigen om bij haar te komen slapen of bij mannen om de nek te gaan hangen terwijl dat openlijk gefilmd werd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach misschien is het tegenwicht voor het feit dat haar familie absoluut niet trots kan zijn
He!quote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef MissX het volgende:
Hans of Yin zal maar familie van je zijn. Dan moet je toch wel met verachting naar ze gaan kijken.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Uhm, is er iemand die mijn headers (heeft) gebruikt?![]()
Vandaag viel,me dat in ene echt op!quote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
En opeens gaan de topics super snel
Maar niemand opgevallen dat Yin de hele tijd in het juiste straatje meelult? Dan weer Nederlands, dan weer Vlaams...
En dat kan hij verdedigen doordat hij kiest voor de sterkste finalisten in de breedste zin van het woord zoals hij het ziet!quote:Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Hans nu zijn vuile reputatie nog meer wilt versterken moet hij volgende week op Yin stemmen zodat hij in de finale de 2 zwakste tegenstanders heeft
De stemvolgorde was: Hiukwan, Sharon, Geert, Yin en Hans. De volgorde uit de urn klopt dus gewoon.quote:Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
- Het is dus duidelijk dat de redactie de stemmen op een bepaalde volgorde in de urn stopt, want ze kwamn er wel heel toevallig in de spannendste volgorde uit.
Jaja, het zal misschien wel een beetje gemonteerd zijn, maar tijdens de eilandraad kwam zijn ware aard naar boven. Wat een egotripper zegquote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
He!In het echt is hij niet zo hoor, en dit is toch allemaal gemanipuleerd door de redactie.
Dat hoeft volgens mij niet per se. Ze nemen volgens mij elke scheet en zucht zowat op, maar die zenden ze natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
Ik had eerder verwacht dat door al die blikken en glimlachen tussen Hui en Sharon er wel een belletje moest gaan rinkelen. Helemaal omdat Hui ineens niet meer zo treurig deed, aan de andere kant hoorde je Hans en Yin zeggen dat ze haar het verlies heel sterk vonden opnemenquote:Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
- Dom van Sharon en Hiu om toch redelijk in de openheid (Geert zat 7 meter verder) in het kamp over deze stemafspraak te praten, want er was duidelijk een camera op gericht. Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
Dat was eigenlijk nog het mooiste, Sharon zou de volgende zijn en het hele pad was al gelegd. Ze zijn allemaal zo zelfingenomen dat ze dit helemaal niet zagen aankomen, hoe heerlijkquote:Op maandag 3 november 2008 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht dat door al die blikken en glimlachen tussen Hui en Sharon er wel een belletje moest gaan rinkelen. Helemaal omdat Hui ineens niet meer zo treurig deed, aan de andere kant hoorde je Hans en Yin zeggen dat ze haar het verlies heel sterk vonden opnemen![]()
Little did they know...
Nee, dan gaat Hui er alsnog uit want zij heeft nu 2 tegenstemmen, Sharon heeft er nu 4 volgens mij (1 deze week, 2 vorige week en 1 van Sara de week ervoor - als ik het goed heb...) en Hans & Yin geen een. Dus hoe dan ook, als er geen extra stem te winnen valt bij dat insekten-eten, dan gaan dus of Sharon of Hui eruit. Hans gaat nu zeker zijn munt gebruiken want het is de laatste eilandraad.quote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Sharon moet dus immuniteit hebben, dan stemmen ze op Yin (want hans heeft de munt) en mag die naar huis
in dat geval kan je jezelf heel erg inpopulair maken en dan stemt iedereen op jou. dan speel jij de munt en geldt alleen jouw stem, omdat de rest van de stemmen dan toch wegvalt.quote:Op maandag 3 november 2008 10:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Briljante aflevering gister
Wat ik overigens behoorlijk slecht vind van Robinson t.o.v. Survivor in de VS, is het spelen van de immuniteitsmunt. Hier wordt vóór het stemmen gevraagd om hem te spelen, waardoor je vanaf dat moment nog van tactiek moet/kan veranderen. In Survivor gaat iedereen eerst stemmen, dán wordt pas gevraagd om de munt te spelen. Zo wordt het verrassingseffect alleen maar groter als iedereen stemt op degene met de munt, en die speelt hem ineens zodat de stemmen niet tellen.
Het is nu natuurlijk nog niet van toepassing geweest, maar het concept in de VS vind ik wat dat betreft beter.
daar heb je dus 24 hansen en yinnenquote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Daarom is Survivor zo geniaal, het gekonkel is geniaal in die shit, daar zijn ze al vanaf dag 1 bezig met de samensmelting en hoe ze de sterkste spelers tot de samensmelting moeten behouden en meteen erna er uit moeten stemmen, geen robinsonwaardig gelul gewoon loeihard bedrog, heerlijk.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
daar heb je dus 24 hansen en yinnen
Heb ik hem toch niet voor niks geüpload.quote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals de youtube bekeken vanmorgen. "Pardon?"
Ik heb het pardon-momentje gewoon ook nog een aantal keren bekeken. Heerlijk!quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb ik hem toch niet voor niks geüpload.
Ik was een uur later gepland gaan slapen om dat ding te cappen en te uploaden.
Ligt een beetje aan hoe ze de finale deze keer inrichten. Als de ex-robinsonners en het publiek mogen stmmen maakt of Hiu of Sharon misschien nog wel een kansje.quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Tristessa het volgende:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Hans, Yin en Geert dit niet aan hadden zien komen. De verrassing was dus groot toen bleek dat het complotje wel gewerkt heeft [ afbeelding ]. Ben wel benieuwd naar volgende week. Echt jammer dat Hans die immuniteitsmunt heeft... Maar wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren. Voor Yin zou het ook niet slecht zijn om met Hiukwan en Sarah een complot te smeden. Die finale wint ze dan sowieso, niet dat ik dat haar gun, maar goed. Misschien gun ik het Hans nog net iets minder. Wat een kwal
.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Angelof9 het volgende:
En dat wint Hiu dan, want die is de enige die vuur kan maken blijkbaar ("Hiuuuuuuu! Het vuur is uuuiiiittt!")
quote:Op maandag 3 november 2008 13:00 schreef Nuna het volgende:
Als het publiek weer straks mag bepalen, maken Yin en Hans het minste kans lijkt me
yep, misschien krijgen we nog iets leuksquote:
Er zijn in het begin ook 2 extra kandidaten afgevallen, normaal kreeg dan iemand een zwarte stem als die eruit moest, dat is nu helemal niet gebeurd (we waren dan nu nog met 6 geweest), ik ben benieuwd hoe ze dat "gat" op gaan vullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |