Nee dan wordt het 2-2 Sharon/Yin en dan verliest Sharonquote:Op zondag 2 november 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
Het was in ieder geval een spannende actie! Mijn langgewenste plotwending, hihi!
Volgende week moet Hiu gewoon imuniteit halen, dan kunnen Sharon en Hiu onze koninYin er uitwippen!
Verpest ons feestje nou nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Magics het volgende:
[..]
Nee dan wordt het 2-2 Sharon/Yin en dan verliest Sharon
Ja he? Hij is ook zo oprecht en eerlijk! Ik krijg helemaal zin om een telefoontje van hem te kopen.quote:Op zondag 2 november 2008 22:09 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat heeft die Hans het getroffen met zichzelf zeg![]()
het was super dat Hiu 'm meteen op z'n nummer zetten, met het idee van "ik ga er toch uit" (not!!!quote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja he? Hij is ook zo oprecht en eerlijk! Ik krijg helemaal zin om een telefoontje van hem te kopen.
Volgens mij heeft ze dat niet eens door, hoe ze overkomt op anderen met die doorzichtige maniertjes, ze had tenminste geen enkele gene om voor de camera een vent die ze net een week kende uit te nodigen om bij haar te komen slapen of bij mannen om de nek te gaan hangen terwijl dat openlijk gefilmd werd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach misschien is het tegenwicht voor het feit dat haar familie absoluut niet trots kan zijn
He!quote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef MissX het volgende:
Hans of Yin zal maar familie van je zijn. Dan moet je toch wel met verachting naar ze gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |