quote:Op zondag 2 november 2008 21:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Ernst Paul er niet meer is..
quote:Op zondag 2 november 2008 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hiu heeft dit echt zo verschrikkelijk slim gespeeld!![]()
Dit is ook HET moment van ER, veel meer was er niet dit seizoen.quote:Op zondag 2 november 2008 21:35 schreef Cairon het volgende:
Ernst Paul had Geert flink klemgeluld... zo verschrikkelijk hard...
dit mag voor mij HET moment van ER worden
Ik wilde het net zeggen, een van de beste stukjes ER in jaren!quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef YPPY het volgende:
Echt goed.Beste aflevering van de afgelopen seizoenen.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Yin zal wel vinden dat Hiu trots op zichzelf mag zijn.
Whehehehe!quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Yin zal wel vinden dat Hiu trots op zichzelf mag zijn.
Wat een oetmongool idd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef babette21 het volgende:
"Je mag nu afscheid nemen"
....
"Je mag nu afscheid nemen"
"Pardon?"
Scheer je weg geert.quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Is er trouwens IEMAND op dit forum die vind dat Hiu dit niet had mogen doen en Geert verraden heeft?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef Tante Bep het volgende:
Whahaaa, de beste eilandraad evah!![]()
Die koppen! Priceless!![]()
Ernst Paul zit zich vast ergens op een wolkje rot te lachen
Maar lang niet zo erg als dat hij voor deze aflevering had gedachtquote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
Wel jammer trouwens dat ze volgende week al verraden hebben. Hiukwam en Sharon samen. Zij nemen Yin met hun mee als een van de vrouwen. Sharon riep namelijk nog zo van dat ze hans willen laten werken.
Maar uiteindelijk heeft Hans die munt nog.... En voila munt inleveren. Hans stemt op een van de dames. Dicteert hij alsnog Tha Game.
Ik dacht dat Yin in de vorige stemrondes ook wel een stem gekregen had.quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Kinga het volgende:
De vraag blijft, hoe krijgen ze Hans en Yin eruit?
Als Hans er niet was geweest had Yin er allang uitgelegen denk ik. Die sleept haar automatisch de finale in.
tuurlijk niet, iedereen mag stemmen op wie die wil. Afspraken zijn er om gebroken te wordenquote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Is er trouwens IEMAND op dit forum die vind dat Hiu dit niet had mogen doen en Geert verraden heeft?
Nee, want Geert had het zelf ook gedaan als ie in de gevarenzone zatquote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Ik denk niet dat je die persoon gaat vinden. Geert heeft zich ontzettend huichelachtige gedragen (met die opmerkingen over die Kyra) en zat al weken op rozen. Eigen schuld, dikke bult. Lekker makkelijk lullen ook over "woord is woord".quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Wat denk je van Hans dan!quote:Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef mikerw het volgende:
gatver wat kan die yin vals lullen zeg hee. wat een hypocriet wijf. het zou je moeder maar zijn
quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu al terug te zien op rtlgemist.nl
quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu al terug te zien op rtlgemist.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |