abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62896532
Eindelijk wat fucking backstabbing enzo, eindelijk Survivor taferelen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62896564
Uhm, is er iemand die mijn headers (heeft) gebruikt?
pi_62896726
Als Hans nu zijn vuile reputatie nog meer wilt versterken moet hij volgende week op Yin stemmen zodat hij in de finale de 2 zwakste tegenstanders heeft
gr gr
pi_62896780
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Uhm, is er iemand die mijn headers (heeft) gebruikt?

nog bedankt hè
gr gr
pi_62896948
Nice
pi_62898344
Ik heb de eilandraad van het seizoen op youtube gezet.

leuke thumbnail trouwens
gr gr
pi_62898729
1 down, 2 to go.... Superactie Hiu!

http://hansishypocriet.hyves.nl/
pi_62898912
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
En opeens gaan de topics super snel
Maar niemand opgevallen dat Yin de hele tijd in het juiste straatje meelult? Dan weer Nederlands, dan weer Vlaams...
Vandaag viel,me dat in ene echt op!
Ik had iedere keer het idee van ''wat spreekt ze accentloos''
Maar meestal merk je dat als iemand in de stres zit zijn/haar accent weer de boventoon gaat voeren.
Ik heb een beetje het idee dat dat hier ook meespeelt.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_62898962
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Hans nu zijn vuile reputatie nog meer wilt versterken moet hij volgende week op Yin stemmen zodat hij in de finale de 2 zwakste tegenstanders heeft
En dat kan hij verdedigen doordat hij kiest voor de sterkste finalisten in de breedste zin van het woord zoals hij het ziet!
MAW je kan er alle kanten mee op! Draaikont
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_62899540
GEWELDIGE AFLEVERING!

Hiu

Wel 2 opmerkingen:
- Het is dus duidelijk dat de redactie de stemmen op een bepaalde volgorde in de urn stopt, want ze kwamn er wel heel toevallig in de spannendste volgorde uit.
- Dom van Sharon en Hiu om toch redelijk in de openheid (Geert zat 7 meter verder) in het kamp over deze stemafspraak te praten, want er was duidelijk een camera op gericht. Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
pi_62899732
geweldige actie van Hiukwan en Sharon

dat was echt weer ouderwets genieten
quote:
Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
- Het is dus duidelijk dat de redactie de stemmen op een bepaalde volgorde in de urn stopt, want ze kwamn er wel heel toevallig in de spannendste volgorde uit.
De stemvolgorde was: Hiukwan, Sharon, Geert, Yin en Hans. De volgorde uit de urn klopt dus gewoon.
(maar ze bepalen dus uiteraard wel op welke volgorde er gestemd gaat worden dus dat blijft hetzelfde)
pi_62899819
Heb ik weer iets gemist, of is de "beroemde" Robinson veiling niet geweest?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62900153
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

He! In het echt is hij niet zo hoor, en dit is toch allemaal gemanipuleerd door de redactie.
Jaja, het zal misschien wel een beetje gemonteerd zijn, maar tijdens de eilandraad kwam zijn ware aard naar boven. Wat een egotripper zeg
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 08:27:16 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_62900242
Leuke aflevering! En die Hans die kan ik wel schieten, wat een ongelofelijke eikel is dat met zo'n gluiperige rotkop. En die speech van hem tijdens de eilandraad, hoe goed hij wel is
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62900478
Hiu

Nu nog afwachten wat er volgende week gebeurd. Ik hoop dat er helemaal geen stemronde meer is en Hans zijn munt dus niet meer kan inzetten.

De redaktie weet ook wel, als Hans & Yin zamen in de finale zitten kunnen ze de sms stemmen wel shaken. Gaat niemand voor stemmen, nou, behalve Hans zijn mobiele-telefoon-bedrijf auto-sms-bot die hij ongetwijfelt al klaar heeft staan.

Maar als Hui in de finale zit gaat heel Nederland massaal stemen. Vraag me dus af in hoe verre zij dat gaan sturen... Want met Hans & Yin in de finale, zonder EP, gaat echt niemand kijken, en al helemaal niemand meer stemmen. ( => geen geld voor RTL)
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_62900853
quote:
Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
Dat hoeft volgens mij niet per se. Ze nemen volgens mij elke scheet en zucht zowat op, maar die zenden ze natuurlijk niet uit.
pi_62901023
Vanochtend het youtube filmpje zitten bekijken en het blijft leuk.

Pardon?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62901077
Kan het moment van besef bij Hans en Yin echt wel 10 keer kijken, het blijft geweldig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62901101
quote:
- Dom van Sharon en Hiu om toch redelijk in de openheid (Geert zat 7 meter verder) in het kamp over deze stemafspraak te praten, want er was duidelijk een camera op gericht. Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
Ik had eerder verwacht dat door al die blikken en glimlachen tussen Hui en Sharon er wel een belletje moest gaan rinkelen. Helemaal omdat Hui ineens niet meer zo treurig deed, aan de andere kant hoorde je Hans en Yin zeggen dat ze haar het verlies heel sterk vonden opnemen Little did they know...
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62901113
M'n collega's hebben me nu definitief afgeschreven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62901333
En Yin weer: ja je ouders mogen trots op je zijn..
*blaat*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 09:53:44 #72
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62901403
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:37 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik had eerder verwacht dat door al die blikken en glimlachen tussen Hui en Sharon er wel een belletje moest gaan rinkelen. Helemaal omdat Hui ineens niet meer zo treurig deed, aan de andere kant hoorde je Hans en Yin zeggen dat ze haar het verlies heel sterk vonden opnemen Little did they know...
Dat was eigenlijk nog het mooiste, Sharon zou de volgende zijn en het hele pad was al gelegd. Ze zijn allemaal zo zelfingenomen dat ze dit helemaal niet zagen aankomen, hoe heerlijk
Nu alleen hopen dat Yin geen immuniteit heeft, maar dan nog ligt Sharon er uit want die heeft al een zwarte stem van deze eilandraad.
Sharon moet dus immuniteit hebben, dan stemmen ze op Yin (want hans heeft de munt) en mag die naar huis
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_62901615
Alles terzijde; ik vind Sharon ook wel heel vervelend hoor. Vorige week laat ze zich zo ontzettend inpalmen door een minachtende Yen en Hans (genant gewoon) en deze week valt ze Hiu enorm aan om dr eigen hachje te redden. Zag haar nog wel in staat om niet met Hiu mee te doen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62901780
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef djkoelkast het volgende:

[..]Sharon moet dus immuniteit hebben, dan stemmen ze op Yin (want hans heeft de munt) en mag die naar huis
Nee, dan gaat Hui er alsnog uit want zij heeft nu 2 tegenstemmen, Sharon heeft er nu 4 volgens mij (1 deze week, 2 vorige week en 1 van Sara de week ervoor - als ik het goed heb...) en Hans & Yin geen een. Dus hoe dan ook, als er geen extra stem te winnen valt bij dat insekten-eten, dan gaan dus of Sharon of Hui eruit. Hans gaat nu zeker zijn munt gebruiken want het is de laatste eilandraad.

Wat ik me afvraag is, als Hans nou immuniteit wint, geeft hij dan de munt aan Yin, of houd hij hem zelf, of geeft hij hem aan Hui? Ik weet niet hoe bewust hij zich is van zijn positie onder de Robinsons (Dat ze hem allemaal haten) want ik denk hoe dan ook wint hij in de Robinson stemming niet van Yin, en al helemaal niet van Hui of Sharon. Dus mischien denkt hij lekker makkelijk de sterkste eruit (Yin is gewoon de sterkste vrouw, lichamelijk dan, ze heeft veel proeven gewonnen) of mischien denkt hij dat hij de meeste kans tegen Yin maakt... geen idee. Maar goed, behalve Pardon-Geert zie ik echt NIEMAND op hem stemmen als de winnar...
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_62902006
Briljante aflevering gister

Wat ik overigens behoorlijk slecht vind van Robinson t.o.v. Survivor in de VS, is het spelen van de immuniteitsmunt. Hier wordt vóór het stemmen gevraagd om hem te spelen, waardoor je vanaf dat moment nog van tactiek moet/kan veranderen. In Survivor gaat iedereen eerst stemmen, dán wordt pas gevraagd om de munt te spelen. Zo wordt het verrassingseffect alleen maar groter als iedereen stemt op degene met de munt, en die speelt hem ineens zodat de stemmen niet tellen.

Het is nu natuurlijk nog niet van toepassing geweest, maar het concept in de VS vind ik wat dat betreft beter.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')