quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Uhm, is er iemand die mijn headers (heeft) gebruikt?![]()
Vandaag viel,me dat in ene echt op!quote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
En opeens gaan de topics super snel
Maar niemand opgevallen dat Yin de hele tijd in het juiste straatje meelult? Dan weer Nederlands, dan weer Vlaams...
En dat kan hij verdedigen doordat hij kiest voor de sterkste finalisten in de breedste zin van het woord zoals hij het ziet!quote:Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Hans nu zijn vuile reputatie nog meer wilt versterken moet hij volgende week op Yin stemmen zodat hij in de finale de 2 zwakste tegenstanders heeft
De stemvolgorde was: Hiukwan, Sharon, Geert, Yin en Hans. De volgorde uit de urn klopt dus gewoon.quote:Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
- Het is dus duidelijk dat de redactie de stemmen op een bepaalde volgorde in de urn stopt, want ze kwamn er wel heel toevallig in de spannendste volgorde uit.
Jaja, het zal misschien wel een beetje gemonteerd zijn, maar tijdens de eilandraad kwam zijn ware aard naar boven. Wat een egotripper zegquote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
He!In het echt is hij niet zo hoor, en dit is toch allemaal gemanipuleerd door de redactie.
Dat hoeft volgens mij niet per se. Ze nemen volgens mij elke scheet en zucht zowat op, maar die zenden ze natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
Ik had eerder verwacht dat door al die blikken en glimlachen tussen Hui en Sharon er wel een belletje moest gaan rinkelen. Helemaal omdat Hui ineens niet meer zo treurig deed, aan de andere kant hoorde je Hans en Yin zeggen dat ze haar het verlies heel sterk vonden opnemenquote:Op maandag 3 november 2008 04:06 schreef Greetings het volgende:
- Dom van Sharon en Hiu om toch redelijk in de openheid (Geert zat 7 meter verder) in het kamp over deze stemafspraak te praten, want er was duidelijk een camera op gericht. Geert had ook moeten weten dat een camera er niet zo speciaal op staat als het een gesprek was wat nergens om ging en er had dus best een belletje kunnen gaan rinkelen. Maar alleen maar top zo!
Dat was eigenlijk nog het mooiste, Sharon zou de volgende zijn en het hele pad was al gelegd. Ze zijn allemaal zo zelfingenomen dat ze dit helemaal niet zagen aankomen, hoe heerlijkquote:Op maandag 3 november 2008 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht dat door al die blikken en glimlachen tussen Hui en Sharon er wel een belletje moest gaan rinkelen. Helemaal omdat Hui ineens niet meer zo treurig deed, aan de andere kant hoorde je Hans en Yin zeggen dat ze haar het verlies heel sterk vonden opnemen![]()
Little did they know...
Nee, dan gaat Hui er alsnog uit want zij heeft nu 2 tegenstemmen, Sharon heeft er nu 4 volgens mij (1 deze week, 2 vorige week en 1 van Sara de week ervoor - als ik het goed heb...) en Hans & Yin geen een. Dus hoe dan ook, als er geen extra stem te winnen valt bij dat insekten-eten, dan gaan dus of Sharon of Hui eruit. Hans gaat nu zeker zijn munt gebruiken want het is de laatste eilandraad.quote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Sharon moet dus immuniteit hebben, dan stemmen ze op Yin (want hans heeft de munt) en mag die naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |