Ben je wel lekker? De steniging is natuurlijk erger.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef SHE het volgende:
Met een steniging is een meisje er binnen 5 minuten vanaf; bij misbruik en mishandeling zijn ze een heel leven beschadigd. Denk je nu echt dat het een minder erg is dan het ander?
Idd, je hart draait zich gewoon om. Een kind terechtstellen terwijl het voor haar leven smeekt...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:08 schreef Alulu het volgende:
Stoning victim 'begged for mercy'
...
Op de site kan je ook kort geluidsfragmentje beluisteren met directeur van Amnesty International. Werkelijk walgelijk en je bloed gaat ervan koken als je dit leest.
-edit- Nee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Toevallig ben ik 1 van de weinige niet moslims in dit topic die wel de moeite heeft genomen de Koran te lezen.
Net als dat ik de bijbel heb gelezen.
De straffen zoals geschetst zijn niet in die vorm terug te vinden, noch predikt een God of Allah enige vorm van haat.
Het is de miserabele achterstand van de mensen in dit soort landen, de corruptie en enige zieke geesten die dit soort taferelen nog doen voorkomen.
Het christendom had ze ook, maar zoals je weet leven de meeste christenen in enigszins geciviliseerde landen. Je hebt het hier over gebieden waar nauwelijks stromend water is, waar ze nog leven als savages en er doorgaans sprake is van complete anarchie. ( kan even niet op het Nederlandse woord komen)
Overigens zijn er zelfs in geciviliseerde landen nog genoeg christenen die er hele zieke praktijken op na houden in naam van geloof.
Onder geen enkel ander geloof is sexueel misbruik zo veelvoorkomend als het christendom.
Met een steniging is een meisje er binnen 5 minuten vanaf; bij misbruik en mishandeling zijn ze een heel leven beschadigd. Denk je nu echt dat het een minder erg is dan het ander?
Helaas is dit boek net als alle andere Heilige boeken zo cryptisch geschreven, dat het ruimte laat voor eigen interpretatie en dus ruimte voor misbruik.
Niet op reagerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef typtypo het volgende:
[..]
Fuck jij bent echt gestoord.
Ik zou jou bijna hetzelfde toewensen als dit meisje.
![]()
Je bent zo blind geworden door je haat dat je niet eens inziet dat wanneer je zegt dat 'de koran geen ruimte laat voor interpretatie' dat dat een conclusie is wat ook niets meer dan een interpretatie van verzen uit de koran is?quote:Kijk deze film dan kan je zien dat de koran geen ruimte laat voor intepretatie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8105709395775858867
Hoelang jij hier bezig bent alles wat krom is recht te lullen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren rot dan lekker op
[..]
Je bent zo blind geworden door je haat dat je niet eens inziet dat wanneer je zegt dat 'de koran geen ruimte laat voor interpretatie' dat dat een conclusie is wat ook niets meer dan een interpretatie van verzen uit de koran is?
Whehequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hoelang jij hier bezig bent alles wat krom is recht te lullen.
De islam is verrot accepteer dat nou.
Niks wat jij zegt kan dat verhullen.
Wordt jij nou niet moe van jezelf?
==quote:
Wijs jij es aan waar hij het lot van dit meisje goedpraat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom rot je zelf niet op ?
Alles goed praten, iets anders doe je niet in dit topic
Het lot van het meisje interesseert je niets
Begint al met post 2, met geen woord rept ie over de OPquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wijs jij es aan waar hij het lot van dit meisje goedpraat?
Doe es aanwijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
En daar mee praat ik het stenigen van een meisje goed? Leer eens lezen of te participeren in een discussie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Begint al met post 2, met geen woord rept ie over de OP
Typische mannen opmerkingquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je wel lekker? De steniging is natuurlijk erger.
Ik ben idd gestoord, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef typtypo het volgende:
[..]
Fuck jij bent echt gestoord.
Ik zou jou bijna hetzelfde toewensen als dit meisje.
![]()
Kijk deze film dan kan je zien dat de koran geen ruimte laat voor intepretatie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8105709395775858867
Ras of geloof?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb Joods bloed, zou dat werken denk je?
Ras ( mama ). Ik ben een agnost.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ras of geloof?![]()
Of gebruik je al expres een hoofdletter?
Jij begint met rare vergelijkingen. "Ach, stenigen ... 5 minuutjes, dan is het over!"quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Typische mannen opmerking![]()
Seksueel misbruik valt wel mee, ...je zou strafpleiter moeten worden!
Weetje wat, lees even het verdrag van Madinah, gemaakt o.a. met de joden, als je het acceptabel vindt haal ik je vandaag nog op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ras ( mama ). Ik ben een agnost.
Alhoewel, dat is niet helemaal waar. Ik kan in elk geloof wel een kern van waarheid vinden eigenlijk.
Dat ieder zijn eigen God wil benoemen, vind ik dan ook prima. Het komt toch allemaal op hetzelfde neer.
sex, drugs & rock 'n roll Make love, not war
Als jij het zo wil opvatten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Jij begint met rare vergelijkingen. "Ach, stenigen ... 5 minuutjes, dan is het over!"
Misschien zou jij eens hier kunnen kijken om te zien hoe de heren er zelf over denken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben idd gestoord, maar dat terzijde.
Ik heb ook de verminkte, verkrachtte en vernederde lijfjes van tienermeisjes gezien die ten prooi zijn gevallen aan goddeloze christenen. Botten gebroken, vagina bewerkt met schroevendraaiers en plamuurmessen, ogen dichtgeslagen, 'hoer' in haar buik gekerfd, ernstige shock..hoe gruwelijk wil je het hebben? Ik heb een heel laatje voor je.
Geen moslims; gewoon christenen. En het ergste ( vinden ze zelf ) is dat ze nog leven en die film elke dag weer terug mogen zien.
Minder erg toch?
Triggershot maakt op mij altijd een correcte menselijke indruk, met een goed oog voor rechtvaardigheid. Dat kan natuurlijk taqqiyah zijn, maar misschien kunnen we hem sec beoordelen op zijn posts ipv allerlei ongefundeerde aannames te doen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
taqqiyah? Bedreigt iemand mij met de dood dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Triggershot maakt op mij altijd een correcte menselijke indruk, met een goed oog voor rechtvaardigheid. Dat kan natuurlijk taqqiyah zijn, maar misschien kunnen we hem sec beoordelen op zijn posts ipv allerlei ongefundeerde aannames te doen?
Heb ik overwogen, maar ik heb toch niet genoeg met strafrecht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Typische mannen opmerking![]()
Seksueel misbruik valt wel mee, ...je zou strafpleiter moeten worden!
Als je iets voorstelt heden ten dage is het wel gebruikelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
taqqiyah? Bedreigt iemand mij met de dood dan?
Idd.quote:2bhonest mensen mogen vinden van me wat ze willen, maar idd, als men maar mijn post leest als een afkomstig van een mens ipv moslim of ex-moslim.
Daar heb je vast ook bronnen voor. Gewoon belichten die misstanden. Dan voorkom je dat de indruk van een gezochte zij-ook ontstaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben idd gestoord, maar dat terzijde.
Ik heb ook de verminkte, verkrachtte en vernederde lijfjes van tienermeisjes gezien die ten prooi zijn gevallen aan goddeloze christenen. Botten gebroken, vagina bewerkt met schroevendraaiers en plamuurmessen, ogen dichtgeslagen, 'hoer' in haar buik gekerfd, ernstige shock..hoe gruwelijk wil je het hebben? Ik heb een heel laatje voor je.
Geen moslims; gewoon christenen. En het ergste ( vinden ze zelf ) is dat ze nog leven en die film elke dag weer terug mogen zien.
Minder erg toch?
Dat denk ik juist niet. Verschillende religies kennen verschillende deïteiten met verschillende karakters en verschillende leefregels. Bijgevolg zijn er ook verschillende vruchten in de wereld zichtbaar. Als jij daadwerkelijk al was het alleen maar koran en bijbel doorgelezen had dan kun je niet volledig overtuigd met de opmerking komen dat het allemaal hetzelfde was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ras ( mama ). Ik ben een agnost.
Alhoewel, dat is niet helemaal waar. Ik kan in elk geloof wel een kern van waarheid vinden eigenlijk.
Dat ieder zijn eigen God wil benoemen, vind ik dan ook prima. Het komt toch allemaal op hetzelfde neer.
sex, drugs & rock 'n roll Make love, not war
Ha daar komt de absolute uitspraak ter ridiculisatie van de aangeven misstanden. Het is natuurlijk allemaal niet waar wat er beschreven en getoond staat. Geen nadere onderbouwing verder. Gewoon kritiekloos aannemen omdat Alulu het zegt. Je moet tenslotte niet menen het beter te weten dan Alulu (vrij naar een soortgelijke toeschrijving aan het adres van ene Mohammed zodra je met kritiek op bijvoorbeeld Mohammeds plundertochten als beschreven in Soera 8 de buit komt).quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Alulu het volgende:
Er zijn weer een stelletje debielen gearriveerd die blijven doordrammen om hun punt te maken. Hiermee verwijzend naar typtypo en Carla, die nogal eens de plank misslaat in haar/zijn conclusies. Niet tegen op te boksen en mijn respect voor Trigger dat hij toch de poging onderneemt. Dat vergt veel geduld en ik doe het hem niet na. Terwijl Carla bijv. alles op 1 hoop gooit: steniging, onthoofding door rebellen in de Fillipijnen, Mohammed B etc.
Ik stel voor op te houden met jouw DAWAH (zieltjeswinnen een plicht in de islam) en dat mensen zich laten voorlichten over de islam -edit-quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Triggershot het volgende:
Om eerlijk te zijn stel ik voor om geen voorgekauwde sites te lezen over de Islam geen pro of anti, gewoon de Koran zelf lezen.
University of South Carolina biedt de Koran vertaling in het Engels van 3 commentatoren zodat je vertalingen kunt vergelijken. Inclusief de twee sterkste Hadith bronnen zijn er te vinden: Bukhari en Muslim.
http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/
Zelf de Koran en Hadith door spitten op een site van een wereldwijd erkende universiteit is natuurlijk hetzelfde als iets op op een voorgekauwde site van een Islamofoob op pikken.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik stel voor op te houden met jouw DAWAH (zieltjeswinnen een plicht in de islam) en dat mensen zich laten voorlichten over de islam door iemand die niet van kleins af aan geherspoeld is door zijn islamitische omgeving
Dit is een goede plaats om daarmee te beginnen.
http://www.jihadwatch.org/articles/bloggingtheq.php

Dat is een ongefundeerd cijfer. Verder is de Kader Abdolah-verhandeling een hele mooie vind ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef Scaurus het volgende:
Overigens raad ik niet aan de Koran gelijk te lezen. Het is vrij moeilijk te interpreteren, alleen al door de vertaling. Ik zou er een commentaar dan wel introductie bij kopen zodat je beter kunt interpreteren. Neem de moeite, de Koran is voor 1.9 miljard mensen wat de Bijbel voor ons is (geweest).
Ach.... vroeger had je hier de inquisitie, die moorde er ook flink op los, kruistochtje hier en daar etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:30 schreef kawotski het volgende:
Volgens mij staat in de Koran ook : ' Gij zult niet doden". Neem aan dat genoeg is om iedere zgn. moslims te veroordelen indien zij dus kleine weerloze meisjes vermoorden.
Volgens mij worden die daders ook heus veroordeeld, maar blijkbaar niet daar of volgens de Koran op aarde.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:30 schreef kawotski het volgende:
Volgens mij staat in de Koran ook : ' Gij zult niet doden". Neem aan dat genoeg is om iedere zgn. moslims te veroordelen indien zij dus kleine weerloze meisjes vermoorden.
Is Hitler al langs geweest? Mao? Stalin?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ach.... vroeger had je hier de inquisitie, die moorde er ook flink op los, kruistochtje hier en daar etc.![]()
Religie, is zo backwards en hopeloos triest.
Volgens de CIA gaat het om 21 % van de wereldbevolking.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is een ongefundeerd cijfer.
Stand alone, of heb je het vergeleken met anderen?quote:Verder is de Kader Abdolah-verhandeling een hele mooie vind ik.
Islamofoob bestaat niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, gezien Jihadwatch niet van jou is bedoel ik Robert Spencer als Islamofoob. Al zit jij er niet ver naast
Tho, heb jij me niet hele tijd zitte beschuldigen van hersenspoelpraktijken? Wil je die zelf terugnemen?
Wat is er mis mee om tegen fascisme te zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel. Jij bestaat.
wat is de jouwe?
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:54 schreef typtypo het volgende:
Wat is er mis mee om tegen de islam te zijn?
Daar is dus nooit sprake van fobie. Dus geen islamofobie.
Gesproken als een ware apologeet. Is niet erg voor, voor hetzelfde geld was je een antisemiet uit Duitsland of het midden oosten geweest, essentie er van is hetzelfde, maar het een ligt in het westen natuurlijk wat gevoeliger.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:54 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om tegen fascisme te zijn?
Daar kan dus nooit sprake van fobie zijn. Dus geen fascistenfobie.
Wat is er mis mee om tegen de islam te zijn?
Daar is dus nooit sprake van fobie. Dus geen islamofobie.
Dus als jij een irrationele angst voor fascisme heb ben jij fascistenfoob?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Sukkel
Je weet niet eens wat een fobie is. Een fobie is een irrationele angst voor iets. Wanneer je een irrationele angst voor of afkeer van de Islam hebt, ben je een islamofoob.
Waarvoor zou je een irrationele angst voor fascisme hebben terwijl je gewoon op rationele gronden kan beoordelen dat fascisme verkeerd is. Er is dus geen sprake van een irrationele angst en dus geen fobie, maar gewoon anti-fascist. niks mis mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:00 schreef Scaurus het volgende:
Dan ben je zoiets als een fascistofoob, ja.
Een ought-is, nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 01:06 schreef typtypo het volgende:
Waarvoor zou je een irrationele angst voor fascisme hebben terwijl je gewoon op rationele gronden kan beoordelen dat fascisme verkeerd is. Er is dus geen sprake van een irrationele angst en dus geen fobie, maar gewoon anti-fascist. niks mis mee.
Anti Islam is racisme!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:06 schreef typtypo het volgende:
[..]
Waarvoor zou je een irrationele angst voor fascisme hebben terwijl je gewoon op rationele gronden kan beoordelen dat fascisme verkeerd is. Er is dus geen sprake van een irrationele angst en dus geen fobie, maar gewoon anti-fascist. niks mis mee.
Of jij wil niet zeggen dat jij voor fascisme bent?.....toch?
Zo kan men op grond van rationele gronden tegen de islam zijn en derhalve niet aan een fobie lijden maar gewoon anti-islam zijn. Niks mis mee.
Anti fascist wordt je niet fascistenfoob.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:08 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een ought-is, nog nooit meegemaakt
Dat een irrationele angst voor het fascisme niet nodig is, betekent niet dat die angst er niet is. (Duh.) Fascistofoob word je, denk ik, niet op rationele gronden, maar door zoiets als marteling door een fascistisch regime.
Islam is geen ras.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Anti Islam is racisme!
Jij wilt toch niet zeggen dat je voor racisme bent? ....toch?
Op grond van racisme ben je strafbaar en hoor je hier niet.
Bingo, daarom kan de Islam geen fascistisch stelsel zijn Einstein, kern van de Islam verwerpt verering van de staat en - etnische - nationalisme. Je valt met in je eigen kuil. Hopen dat je dat ook kunt inzien.quote:
fascisme is ook geen ras.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bingo, daarom kan de Islam geen fascistisch stelsel zijn Einstein, kern van de Islam verwerpt verering van de staat en - etnische - nationalisme. Je valt met in je eigen kuil. Hopen dat je dat ook kunt inzien.
Doe es wat Scaurus zegt opzoeke wat nou fascisme is enzoquote:Op donderdag 6 november 2008 01:16 schreef typtypo het volgende:
[..]
fascisme is ook geen ras.
Dus jij beweerd dat een anti-fascist een racist is.
Laat ze dat bij kafka niet horen.
Ik heb het over gedachtegoeden.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe es wat Scaurus zegt opzoeke wat nou fascisme is enzo
'Ik ben tegen de Islam op rationele gronden daarom heb ik geen fobie en kan de rest van de mensheid ook niet aan islamofobie lijden'quote:Op donderdag 6 november 2008 01:22 schreef typtypo het volgende:
Ik heb het over gedachtegoeden.
iemand die tegen een gedachtegoed is op rationele gronden lijdt niet aan een fobie.
De islam is een gedachtegoed die mij niet aanstaat en op rationele gronden ben ik tegen.
Niks mis mee.
Islam is tegen de kernwaarden van fascisme slimmerik, laat dat nou net de waarden zijn waar op jij tegen bent. Uh oh, dalijk wordt je nog moslim omdat je verkeerd was ingelezenquote:Op donderdag 6 november 2008 01:22 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik heb het over gedachtegoeden.
iemand die tegen een gedachtegoed is op rationele gronden lijdt niet aan een fobie.
De islam is een gedachtegoed die mij niet aanstaat en op rationele gronden ben ik tegen.
Niks mis mee.
De islam is de islam en op rationele gronden ben ik er tegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Islam is tegen de kernwaarden van fascisme slimmerik, laat dat nou net de waarden zijn waar op jij tegen bent. Uh oh, dalijk wordt je nog moslim omdat je verkeerd was ingelezen
Misschien meest wijze woorden wat ik vandaag heb gelezen, over het gaan slapen.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:28 schreef Scaurus het volgende:
Ga slapen, Trig. Het is tegen een dove muur praten.
In onze cultuur is het fascisme de meest verwerpelijke en achterlijke politieke overtuiging. Het zit in dezelfde morele categorie als de Holocaust en Hitler. Allen het summum van kwaad.
Typtypo ziet de Islam als het grootste kwaad. Hij kan dat alleen onder woorden brengen door de Islam een fascisme te noemen. Logisch sowieso al onmogelijk, omdat de Islam en het fascisme twee gescheiden overtuigingen zijn met elk een eigen geschiedenis en identiteit. Ze een en hetzelfde noemen is hetzelfde als de personen 'Geert Wilders' en 'Adolf Hitler' ineenschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |