Oh, ik was in de verondersetlling dat men claimde dat er een onafgebroken bewoning van joden is geweest. Heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:00 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Van 1947 tot 1967 was er geen enkele Jood in Hebron.
De joden uit de VSvA? En veel andere buitenlandse hulp?quote:[..]
Het ging over wie dat land economisch heeft opgebouwd. feit is dat israel nu veruit het rijkste en meest ontwikkelde land in de regio is. Arabische arbeiders heb je in elk land daar, Joden alleen in Israel (muv een paar duizend hier en daar). Dus wie heeft die welvaart gebracht?
Mee eens ... maar nu even weer dit :quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Viajero het volgende:
Zonder die wapens was Israel inderdaad waarschijnlijk verslagen. Je doet net of het schandalig is dat Israel zich verdedigde.
Als je dieper op de oorlog ingaat, zie je, dat Egypte ook tegen Trans-Jordanie een 'bezwaar had'. Trans-Jordanie trok op en dat vond Egypte niet leuk. Het escaleerde ook tegen elkaar, omdat ze elkander geen stuk van Palestina gunden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef Apollyon het volgende:
Voor Israel is de oorlog van 1948 'de Onafhankelijkheidsoorlog'. De Palestijnen zijn het de Nakba (ramp) gaan noemen. Het waren namelijk vooral de omringende landen, die de oorlog veroorzaakten.
- Ik begrijp dat Israel zich wil beschermen, maar de schoonheidsprijs verdient het niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Viajero het volgende:
- Die "muur" (het is 55 muur, de rest is een hek) heeft ervoor gezorgd dat er nauwelijks zelfmoordaanslagen meer zijn.
- Dat bulldozeren van huizen is inderdaad fout.
Niemand die serieus genomen hoeft te worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:48 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als je nou eens leert lezen dan zie je dat niemand hier ontkent dat dat land Palestina werd genoemd. Sterker nog, voor de oprichting van de staat Israel noemden de Joden daar zichzelf ook Palestijnen.
QEDquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:27 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Noem eens een Israëli-er die zichzelf opblaast in een Palestijnse bus vol onschuldigen, op een bruiloft of op een volle marktplein om een paar feitjes te noemen.
Hamasturbeer jij maar lekker verder.
Misschien is dat wel zo, maar je gaat aan mijn punt voorbij: ze kunnen er wel, net als jij dat omgekeerd doet, een zogenaamd recht op geweld vandaan toveren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dingen die ze waarschijnlijk wel zouden willen, maar daar hebben ze helemaal de capaciteit niet voor.
Ach ja, ik had er joodse of Israelische bij moeten zetten, maar ik dacht dat dat na drie of vier voorbeelden wel duidelijk was.quote:
En eentje maar? OK:
- Noem eens een Palestijn die boomgaarden inpikt en vernielt.
De PLO onder Yasser Arafat in Libanon, eind jaren 70, begin jaren 80.
Dat zal zoeken worden, want ik ken de geschiedenis niet tot in detail.quote:
Nu mag jij met een compromis van Palestijnse kant komen. Israel heeft genoeg compromissen gemaakt, en vrede gesloten met Egypte en Jordanie. De wil tot vrede van Israel is meerdere keren bewezen.
Palestijnen bestaan volgens mij pas sinds 1967. Daarvoor waren het Jordaniërs, Egyptenaren, Syriërs, Iraniërs en zelfs Bosniakken. Voordat het gebied Brits protectoraat werd was het in een moslimveroveringsoorlog ingelijfd door het Ottomaanse rijk en lag het grotste deel van het land er woest en leeg bij,afgezien van de inspanningen van wat joden die het land probeerden te bewerken van het begin van de vorige eeuw. Natuurlijk waren er wel wat steden bewoond maar het land was niet zo welvarend en bewerkt als het nu geworden is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niemand die serieus genomen hoeft te worden, inderdaad.
Maar zoalshetnietsis ontkent dat Palestina bestaat en al helemaal dat er Palestijnen zijn.
N E E ! ! !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:41 schreef Clara het volgende:
Palestijnen bestaan volgens mij pas sinds 1967. Daarvoor waren het Jordaniërs, Egyptenaren, Syriërs, Iraniërs en zelfs Bosniakken. Voordat het gebied Brits protectoraat werd was het in een moslimveroveringsoorlog ingelijfd door het Ottomaanse rijk en lag het grotste deel van het land er woest en leeg bij,afgezien van de inspanningen van wat joden die het land probeerden te bewerken van het begin van de vorige eeuw. Natuurlijk waren er wel wat steden bewoond maar het land was niet zo welvarend en bewerkt als het nu geworden is.
En hier: http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=196quote:Na de verkiezingswinst van terreurgroep Hamas, in 2005 en 2006, wringt Abbas zich in allerlei bochten om tot een compromis te komen. De stopzetting van westerse financiële steun en de hardnekkige weigering van Hamas om Israël en eerdere overeenkomsten te erkennen, leiden in de Palestijnse gebieden tot chaos en onzekerheid.
quote:Lang niet alle Palestijnen keuren de terreuracties goed. In 2002 verschijnt een paginagrote advertentie in de Palestijnse krant Al-Quds, waarin 200 vooraanstaande Palestijnen een dringende oproep doen om de zelfmoordaanslagen te stoppen. Ook president Abbas wijst er herhaaldelijk op dat er niets mee wordt bereikt.
Gnigni: en daar ook:quote:Het merendeel van de aanslagen wordt uitgevoerd door leden van Hamas. Ook de Al Aksa Martelarenbrigade (onderdeel van PLO/Fatah) en de Palestijnse Islamitische Jihad eisen aanslagen op. Begin 2003 verklaart de nieuwe president van de PLO, Abu Mazen, zich faliekant tegen de zelfmoordaanslagen. Die gaan echter gewoon door. Een probleem binnen het Palestijnse zelfbestuur wordt zichtbaar: het formele gezag heeft geen greep op de ‘concurrerende’ organisaties. Die proberen met hun acties de radicale Palestijnen op hun hand te krijgen en ze los te weken van de overheid.
En hier: http://www.vecip.com/default.asp?p=nieuwsquote:Merkwaardig genoeg wordt de eerste zelfmoordactie in de Hebreeuwse Bijbel (Richteren 16; NBV) beschreven. De Israëlitische held Simsom sleurt zo veel mogelijk Filistijnse vijanden mee in zijn dood.
Hier: http://www.israel-palesti(...)STIJNEN_HEBBEN_AL_78quote:Fors minder aanslagen en doden in Israël in 2005.
De in januari 2005 door Palestijnse terreurorganisaties aangekondigde 'rustpauze' heeft heel wat positiefs opgeleverd. Er werden 2.990 aanvallen op Israëlische doelen gedaan, aanzienlijk minder dan in 2004. Er vielen 45 (117)Israëlische doden. Er waren 377 (309) raketaanvallen, 199 (592) bomaanslagen en 1133 tegen 1621 schietincidenten. Bron: Jerusalem Post, Shin Beth). Palestijnse bronnen melden ook een drastische afname in aantallen Palestijnse doden maar geven nog geen exacte aantallen. Des te treuriger is het bericht dat de 'rustpauze' per 1 januari 2006 is opgeheven.
2006, 1 jan Palestijnse terreurorganisaties zeggen rustpauze op.
De Islamic Jihad en de al-Aksa Martelarenbrigades hebben bekendgemaakt dat ze de in januari 2005 aangekondigde wapenstilstand met Israël niet zullen continueren. Een woordvoerder verklaarde op tv (Hezbollah) dat Israël (the Zionist enemy) niet aan de verwachtingen heeft beantwoord. Het heeft onder meer de liquidatiepolitiek ten aanzien van Palestijnse terroristenleiders voortgezet.
Niet heel sterke, en de laatste wordt in het evvervolg stevig genuanceerd, maar dat geldt omgekeerd ook.quote:* De Palestijnen hebben al 78% van hun historische grondgebied opgegeven, en eisen nu nog alleen de overgebleven 22%.
* De PLO erkende Israël al in 1988, maar heeft hier alleen maar meer nederzettingen en repressie voor teruggekregen.
http://www.israel-palestina.info/mythes.html#EEN_LAND_ZONDER_VOLKquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:41 schreef Clara het volgende:
[..]
Palestijnen bestaan volgens mij pas sinds 1967. Daarvoor waren het Jordaniërs, Egyptenaren, Syriërs, Iraniërs en zelfs Bosniakken. Voordat het gebied Brits protectoraat werd was het in een moslimveroveringsoorlog ingelijfd door het Ottomaanse rijk en lag het grotste deel van het land er woest en leeg bij,afgezien van de inspanningen van wat joden die het land probeerden te bewerken van het begin van de vorige eeuw. Natuurlijk waren er wel wat steden bewoond maar het land was niet zo welvarend en bewerkt als het nu geworden is.
http://www.mideastweb.org/palpop.htmquote:Er zijn weinig betrouwbare gegevens over de bevolking in Palestina onder de Ottomanen (tot 1914). De volkstellingen die door de Ottomanen werden uitgevoerd zijn onnauwkeurig, en zowel Arabieren als Joden probeerden onder de tellingen uit te komen om bijvoorbeeld militaire dienstplicht of belastingen te vermijden. De nieuw gearriveerde Joodse migranten aan het einde van de 19e eeuw hadden voor een groot deel de Russische nationaliteit en werden om die reden niet meegeteld, en het is niet altijd duidelijk in hoeverre rondtrekkende Bedoeïen werden meegeteld. De meer redelijke schattingen variëren van 400.000 tot 600.000 Arabieren aan het einde van de 19e eeuw. Alleen Joan Peters (From Time Immemorial) claimt dat er minder dan 100.000 Arabieren in Palestina leefden in die tijd. Dat is om verschillende redenen zeer onwaarschijnlijk: de Ottomaanse censi telden meer dan het dubbele aantal; de Britse censi van 1922 en 1931, waarvan met name die van 1931 als redelijk betrouwbaar wordt beschouwd, tellen respectievelijk 590.000 en 760.000 Arabieren. (Zie voor nadere bespreking van de diverse cijfers: Population of Ottoman and Mandate Palestine.)
Immigratie:
Economische analyses laten zien dat de levensstandaard van de Arabieren in Palestina in de jaren '30 twee keer zo hoog was dan in de omliggende landen, terwijl deze onder de Ottomanen lager was. Dit trok zonder twijfel immigranten aan. De bevolkingstoename in gebieden waar veel Joden woonden was ca.10% hoger dan in andere gebieden. Daarbij moet worden bedacht, dat deze gebieden een hogere urbanisatiegraad kenden wat altijd mensen van meer rurale regio's aantrekt. Het is absurd te stellen dat een meerderheid van de Arabieren was geïmmigreerd, en dit wordt zelfs door de meeste Zionisten dan ook niet beweerd.
en:quote:1. The nature of the data do not permit precise conclusions about the Arab population of Palestine in Ottoman and British times, and the relative contributions of natural increase and immigration, imprecision in the counts and other issues.
2. Palestine was not an empty land when Zionist immigration began. The lowest estimates claim there were about 410,000 Arab Muslims and Christians in Palestine in 1893. A Zionist estimate claimed there were over 600,000 Arabs in Palestine. in the 1890s. At this time, the number of Jewish immigrants to Palestine was still negligible by all accounts. It is unlikely that Palestinian immigration prior to this period was due to Zionist development. Though uncertainty exists concerning the precise numbers of Arabs living in the areas that later became Israel, it is very unlikely that the claims of Joan Peters that there were less than 100,000 Arabs living there are valid.
Maar hier wordt ook zeer terecht gesteld, dat deze onbetrouwbare cijfers natuurlijk amper een rol kunnen spelen in een moreel conflict.quote:3. Zionist settlement between 1880 and 1948 did not displace or dispossess Palestinians. Every indication is that there was net Arab immigration into Palestine in this period, and that the economic situation of Palestinian Arabs improved tremendously under the British Mandate relative to surrounding countries. By 1948, there were approximately 1.35 million Arabs and 650,000 Jews living between the Jordan and the Mediterranean, more Arabs than had ever lived in Palestine before, and more Jews than had lived there since Roman times. Analysis of population by sub-districts shows that Arab population tended to increase the most between 1931 and 1948 in the same areas where there were large proportions of Jews. Therefore, Zionist immigration did not displace Arabs. For a detailed discussion that focuses on this myth, please refer to Zionism and its Impact.
Ach joh, laat je niet opnaaien. Overtuigen kunnen we elkaar toch niet, maar heel soms zit er iemand tussen, die wel ingaat op wat je zegt en daar kun je dan een gesprek mee hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef Apollyon het volgende:
[..]
N E E ! ! !
Lees MIJN posten en hou op met die ONZIN !
Ah, en bestaan Joden dan ook pas sinds 1948? Daarvoor waren het Duitsers, Russen, Polen, Egyptenaren, Marokkanen etc..?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:41 schreef Clara het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig om daar een redelijke tabel van te maken.quote:The table below summarizes approximate population growth in Mandatory Palestine
Table 3: Approximate population growth in Mandatory Palestine
Year Source......Total..........Moslems.....................Jews............... Christians
............................................(No.)..... (%).............(No.).....(%)...... (No.)... (%)
1922 Census.....752,048....589,177. 78.34...... 83,790. 11.14...... 71,464... 9.50
1931 Census..1,033,314....759,700. 73.52.... 174,606. 16.90...... 88,907... 8.60
1937 Estimate.1,383,320....875,947. 63.32.... 386,084. 27.91.... 109,769... 7.94
1945 Survey2.1,845,560..1,076,780. 58.35... 608,230. 32.96.....145,060... 7.86
19471 Projectio.1,955,260.1,135,269. 58.06... 650,000. 33.24.....153,621... 7.86
1. Figures for Jewish population were estimated to include immigration. 650,000 is the accepted number. Number of others were estimated based on average rates of increase in 1922-1945. The source http://www.palestineremembered.com/Acre/Maps/Story574.html gives the number 608,250 for 1945 as a revised survey figure and this number is generally accepted. However, table A-1 and others list the survey numbers as if they are for 1946 rather than 1945.
2. These widely quoted numbers are apparently likewise based on the official estimates and were not due to a special survey. A copy of the report (abridged) that is on the Web gives only figures for 1944 (not revised for Jewish illegal immigration and of course not revised for Arab illegal immigration, which has never been estimated).
De joden bestaan als volk al wat langer. Onder andere in de romeinse kronieken komen ze al voor, in tegenstelling tot de palestijnen die voor 1967 nergens werden genoemd..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah, en bestaan Joden dan ook pas sinds 1948? Daarvoor waren het Duitsers, Russen, Polen, Egyptenaren, Marokkanen etc..?
Leg even uit wat je daarmee bedoelt. Waren er in het verleden al joodse burgervaders met een joods paspoort benoemd in een land buiten Israël?quote:Of hadden ze een loyaliteitsconflict en eigenlijk altijd twee keppeltjes op? Waardoor ze al bij voorbaat onbetrouwbaar waren?
Ik kan me best voorstellen dat het een goed gevoel oplevert om bij een club aan te haken die zaken uitstekend in het snotje lijkt te hebben. Dat straalt dan toch een beetje op je af.quote:Grappig: allebei de door mij aangehaalde sites bespreken precies de discussiepatronen hier en de vooringenomen standpunten.
Dom ! Stom wicht !quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:13 schreef Clara het volgende:
De joden bestaan als volk al wat langer. Onder andere in de romeinse kronieken komen ze al voor, in tegenstelling tot de palestijnen die voor 1967 nergens werden genoemd..
volgens mij ben jij niet alleen te dom om te poepen, maar snap je ook nog eens niks van iemand die je afzeikt. geestig, maar je bent wel keihard gepwnd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:31 schreef Apollyon het volgende:Wat een stom wicht is die Clara ... die is nog achterlijker dan de rest hier
Ik probeer holle vaten en ridiculiseerders iets te verhelderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:27 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Dom ! Stom wicht !
De ROMEINEN hebben PALESTINA NAAM gegeven ! Wat praat jij stompzinnig uit je NEK !
Waarom hebben de Romeinen het door hen bezette land een andere naam gegeven? Het zou maar zo een poging geweest kunnen zijn om een opstandig volk en haar geschiedenis uit te wissen. Maar dat historische besef lijkt volkomen aan jou te zijn voorbij gegaan. Geeft niks ook op fora kun je wat bijleren als je oren groter zijn dan je mond..quote:- Hoe noemen we mensen die in Palestina wonen ?
Palestijnen
- Hoe noemden de Romeinen het land waar de Palestijnen wonen ?
Palestina
Vertel mij eens wat historische waarheden anders zijn dan de geschiedenis als opgetekend door de overwinnaars. We kunnen immers nog niet zo lang terug in de tijd gaan controleren of er misschien toch niet wat al te veel persoonlijk in ingekleurd door degene die zijn wedervaren liet beschrijven.quote:Lees EERST GOED ALLE posten en wat er voor WAARHEDEN op het internet staan, voordat je met die ONGELOOFELIJKE ONZIN komt !
Lul niet mee met idiotie; heeft Clara gelijk dan ? Geeft antwoord ! Heeft Clara gelijk ? !quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet alleen te dom om te poepen, maar snap je ook nog eens niks van iemand die je afzeikt. geestig, maar je bent wel keihard gepwnd.
Staat allemaal al hier op het forum; selecteer mijn posten en je leest de werkelijkheid.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:42 schreef Clara het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de gedetailleerde historische kennis die ik nog te zien krijg. Schreeuwen en schelden om even te laten merken dat je aanwezig bent hoeft daarbij wat mij betreft niet.
ja. ze heeft gelijk. ze zegt niks fouts over het verleden, ze zegt iets vanaf de romeinen. en ja, dan heeft ze gelijk. jij niet, jij bent gewoon een enge jodenhater.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:42 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Lul niet mee met idiotie; heeft Clara gelijk dan ? Geeft antwoord ! Heeft Clara gelijk ? !
Feiten moeten natuurlijk gewoon in beeld komen. Presenteer ze maar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:54 schreef Apollyon het volgende:
De holocaust ontkennen is 'godverredomme' verboden, maar moedwillig de geschiedenis verkrachten, want dat is het, dat mag zomaar.
Sorry da'k link wor', maar ik moet de feiten maar blijven herhalen.
Jij bent een IDIOOT als je BEWEERT dat Palestijnen NIET bestaan hebben TOT 1967 ! Zoals Clara dat doet; jij bent gewoon een IDIOTE, NITWITTIGE, NIETSWETENDE, RECHTSEXTREMISTISCHE PALLIE-HATER !quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. ze heeft gelijk. ze zegt niks fouts over het verleden, ze zegt iets vanaf de romeinen. en ja, dan heeft ze gelijk. jij niet, jij bent gewoon een enge jodenhater.
Doe eens aardig, schenk jezelf wat thee in een lees je eigen reacties nog eens terug. Volgens mij leven we hier in een beschaafd land waarin best wat zelfbeheersing van de inwoners gevraagd kan worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:14 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Jij bent een IDIOOT als je BEWEERT dat Palestijnen NIET bestaan hebben TOT 1967 ! Zoals Clara dat doet; jij bent gewoon een IDIOTE, NITWITTIGE, NIETSWETENDE, RECHTSEXTREMISTISCHE PALLIE-HATER !
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:58 schreef Clara het volgende:
Onder de vluchtelingen zijn er vast wel wat waarvan ouders en grootouders in het gebied van het huidige Israel woonden al woonden die er niet langer dan de joden. Ze zijn daar gekomen toen de europese landen die door het turkse rijk bezet waren heroverd werden door de oostenrijks-hongaarse troepen; de moslims die vluchtten werden door de sultan geherhuisvest in 'palestina' omdat hij het zionistisch project wilde frustreren.
Joh Clara, ik weet niet waar jij je geschiedenis vandaan haalt, maar vast en zeker waar je 's-morgens je WC-papier langs haalt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:16 schreef Clara het volgende:
Doe eens aardig, schenk jezelf wat thee in een lees je eigen reacties nog eens terug. Volgens mij leven we hier in een beschaafd land waarin best wat zelfbeheersing van de inwoners gevraagd kan worden.
je kent de geschiedenis niet, of wil het niet kennen omdat je alles vanuit de islamitische koker bekijkt. triest, stigmatiserend en vooral erg eng, heel erg eng.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
... ik moet echt bijna lachen, als het niet zulke TREURIGE ONZIN WAS !
en nog zo een die denkt dat pallywood de waarheid is. al jazeera is ook niet fraai als het gaat om de geschiedenis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:21 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Joh Clara, ik weet niet waar jij je geschiedenis vandaan haalt, maar vast en zeker waar je 's-morgens je WC-papier langs haalt.
In dat geval kom je gewoon even met argumenten in plaats van met een overschreeuwende poging tot afservering.. Probeer het eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
... ik moet echt bijna lachen, als het niet zulke TREURIGE ONZIN WAS !
Niet iedereen houdt er soortgelijke gewoonten op na als je er zelf op na houdt. Dat maakt deelname op een forum tot een prachtige ontdekkingsreis waarin cultuurverschillen in beeld kunnen komen..quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:21 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Joh Clara, ik weet niet waar jij je geschiedenis vandaan haalt, maar vast en zeker waar je 's-morgens je WC-papier langs haalt.
"mogen komen". al is het een komplete falsificatie van het verleden en heden. als ze maar joden kunnen haten. en ja, dat mag blijkbaar. waarheid speelt geen rol.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:27 schreef Clara het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt er soortgelijke gewoonten op na als je er zelf op na houdt. Dat maakt deelname op een forum tot een prachtige ontdekkingsreis waarin cultuurverschillen in beeld kunnen komen..
je weet dat de echte palestijnenhaters de moslims zijn? totdat de moslims de joden de schuld konden geven voor hun eigen wantoestanden en met geweld de palestijnen gijzelden voor hun eigen zieke agenda. eng heur.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:26 schreef Apollyon het volgende:
Okee, stelletje Pallie-haters ...
Is Israel gegeven door de VN aan de Joden ?
je vraagt niks, je denkt wat te kunnen stellen. jammer dat je niet het antwoord krijgt dat je wilt hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:33 schreef Apollyon het volgende:
Mafketels ... ik vroeg wat !
GEEN antwoord !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat de echte palestijenhaters de moslims zijn? totdat de moslims de joden de schuld konden geven voor hun eigen wantoestanden en met geweld gegijzelde palestijnen. eng heur.
Noem me maar Clara omdat ik die naam hier gekozen heb.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:26 schreef Apollyon het volgende:
Okee, stelletje Pallie-haters ...
Is Israel gegeven door de VN aan de Joden ?
misschien, maar ik denk nee. '47. balfour en de geschiedenis vooraf. je doet net of er geen joden woonden voor die tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:36 schreef Apollyon het volgende:
[..]
GEEN antwoord !
Is Israel door de VN gegeven aan de Joden ? !
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien, maar ik denk nee. '47. balfour en de geschiedenis vooraf. je doet net of er geen joden woonde voor die tijd.
tuurlijk, en jij weet het beter? welke bron heb je daarvoor? de koran?quote:
nou nee hoor. je weet waarschijnlijk ook dat de regeling met de terugkeer van de joden er een afspraak is gemaakt voor het nomadenvolk dat door de moslims werd afgeslacht, de palestijnen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !
Jullie lopen in mijn valletje ...
. Raket op Israël afgevuurd vanuit Gaza Lezen !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk, en jij weet het beter? welke bron heb je daarvoor? de koran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |