Jij bent een IDIOOT als je BEWEERT dat Palestijnen NIET bestaan hebben TOT 1967 ! Zoals Clara dat doet; jij bent gewoon een IDIOTE, NITWITTIGE, NIETSWETENDE, RECHTSEXTREMISTISCHE PALLIE-HATER !quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. ze heeft gelijk. ze zegt niks fouts over het verleden, ze zegt iets vanaf de romeinen. en ja, dan heeft ze gelijk. jij niet, jij bent gewoon een enge jodenhater.
Doe eens aardig, schenk jezelf wat thee in een lees je eigen reacties nog eens terug. Volgens mij leven we hier in een beschaafd land waarin best wat zelfbeheersing van de inwoners gevraagd kan worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:14 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Jij bent een IDIOOT als je BEWEERT dat Palestijnen NIET bestaan hebben TOT 1967 ! Zoals Clara dat doet; jij bent gewoon een IDIOTE, NITWITTIGE, NIETSWETENDE, RECHTSEXTREMISTISCHE PALLIE-HATER !
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:58 schreef Clara het volgende:
Onder de vluchtelingen zijn er vast wel wat waarvan ouders en grootouders in het gebied van het huidige Israel woonden al woonden die er niet langer dan de joden. Ze zijn daar gekomen toen de europese landen die door het turkse rijk bezet waren heroverd werden door de oostenrijks-hongaarse troepen; de moslims die vluchtten werden door de sultan geherhuisvest in 'palestina' omdat hij het zionistisch project wilde frustreren.
Joh Clara, ik weet niet waar jij je geschiedenis vandaan haalt, maar vast en zeker waar je 's-morgens je WC-papier langs haalt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:16 schreef Clara het volgende:
Doe eens aardig, schenk jezelf wat thee in een lees je eigen reacties nog eens terug. Volgens mij leven we hier in een beschaafd land waarin best wat zelfbeheersing van de inwoners gevraagd kan worden.
je kent de geschiedenis niet, of wil het niet kennen omdat je alles vanuit de islamitische koker bekijkt. triest, stigmatiserend en vooral erg eng, heel erg eng.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
... ik moet echt bijna lachen, als het niet zulke TREURIGE ONZIN WAS !
en nog zo een die denkt dat pallywood de waarheid is. al jazeera is ook niet fraai als het gaat om de geschiedenis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:21 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Joh Clara, ik weet niet waar jij je geschiedenis vandaan haalt, maar vast en zeker waar je 's-morgens je WC-papier langs haalt.
In dat geval kom je gewoon even met argumenten in plaats van met een overschreeuwende poging tot afservering.. Probeer het eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef Apollyon het volgende:
[..]
... ik moet echt bijna lachen, als het niet zulke TREURIGE ONZIN WAS !
Niet iedereen houdt er soortgelijke gewoonten op na als je er zelf op na houdt. Dat maakt deelname op een forum tot een prachtige ontdekkingsreis waarin cultuurverschillen in beeld kunnen komen..quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:21 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Joh Clara, ik weet niet waar jij je geschiedenis vandaan haalt, maar vast en zeker waar je 's-morgens je WC-papier langs haalt.
"mogen komen". al is het een komplete falsificatie van het verleden en heden. als ze maar joden kunnen haten. en ja, dat mag blijkbaar. waarheid speelt geen rol.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:27 schreef Clara het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt er soortgelijke gewoonten op na als je er zelf op na houdt. Dat maakt deelname op een forum tot een prachtige ontdekkingsreis waarin cultuurverschillen in beeld kunnen komen..
je weet dat de echte palestijnenhaters de moslims zijn? totdat de moslims de joden de schuld konden geven voor hun eigen wantoestanden en met geweld de palestijnen gijzelden voor hun eigen zieke agenda. eng heur.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:26 schreef Apollyon het volgende:
Okee, stelletje Pallie-haters ...
Is Israel gegeven door de VN aan de Joden ?
je vraagt niks, je denkt wat te kunnen stellen. jammer dat je niet het antwoord krijgt dat je wilt hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:33 schreef Apollyon het volgende:
Mafketels ... ik vroeg wat !
GEEN antwoord !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat de echte palestijenhaters de moslims zijn? totdat de moslims de joden de schuld konden geven voor hun eigen wantoestanden en met geweld gegijzelde palestijnen. eng heur.
Noem me maar Clara omdat ik die naam hier gekozen heb.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:26 schreef Apollyon het volgende:
Okee, stelletje Pallie-haters ...
Is Israel gegeven door de VN aan de Joden ?
misschien, maar ik denk nee. '47. balfour en de geschiedenis vooraf. je doet net of er geen joden woonden voor die tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:36 schreef Apollyon het volgende:
[..]
GEEN antwoord !
Is Israel door de VN gegeven aan de Joden ? !
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien, maar ik denk nee. '47. balfour en de geschiedenis vooraf. je doet net of er geen joden woonde voor die tijd.
tuurlijk, en jij weet het beter? welke bron heb je daarvoor? de koran?quote:
nou nee hoor. je weet waarschijnlijk ook dat de regeling met de terugkeer van de joden er een afspraak is gemaakt voor het nomadenvolk dat door de moslims werd afgeslacht, de palestijnen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !
Jullie lopen in mijn valletje ...
. Raket op Israël afgevuurd vanuit Gaza Lezen !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk, en jij weet het beter? welke bron heb je daarvoor? de koran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |