Hebben we die niet al allemaal afgeleverd in Rotterdam?quote:
Die ene met vrouwen die over mannen lullen enzo.quote:
Als "jouw producten" daar momenteel voetballen dan word je bedankt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hebben we die niet al allemaal afgeleverd in Rotterdam?
Ja OK!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zal is effe was sfeer brengen hier![]()
jullie zijn vastgeroest
Doe eens een link naar de specifieke post.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:59 schreef Copycat het volgende:
Dat soort muziek trek ik zo niet.
En wees eens concreter, APK! Voordat mijn sigaret voor het slapen gaan op is.
Willem.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
ff een lekkere meelaller (vanaf 3.00 minuut zeker) als je niet meer zo tekstvast en bezopen bent
"ooohiiiiiiiiiheioheimstillalive"
Met de ouwe zangertquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
ff een lekkere meelaller (vanaf 3.00 minuut zeker) als je niet meer zo tekstvast en bezopen bent
"ooohiiiiiiiiiheioheimstillalive"
haha, is geinig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:09 schreef Gert het volgende:
Dat orgeltje.![]()
Bill Wymann met die kokosnoot.![]()
yo, vanaf 2 minuut 40!quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, is geinig.
talking 'bout coconut en orgeltjes; put that boy in da corner. best gaaf:
best, achterlangsdt je nummer maarquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:26 schreef CarOnline het volgende:
Willem, bellen?
Gert belt Karn en gooit Pim mij op![]()
Huh?quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:26 schreef CarOnline het volgende:
Willem, bellen?
Gert belt Karn en gooit Pim mij op![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
best, achterlangsdt je nummer maar
niks d'r van! die dikke zuigt lullen in de helquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin
Want jij viert nu kerstfeest met een ander
Hoe heb je mij zo snel kunnen vergeten?
Waarom zit er nu een ander op mijn stoel?
Ik ben zo eenzaam hier, in die koude kille cel
Kan jij echt niet begrijpen wat ik voel?
Nu zit je bij de kerstboom met een ander
Mijn kinderen die zingen Stille Nacht
Ja stil zal het voor mij zeer zeker wezen
Met niets dat mijn verdriet verzacht
Mijn medemensen kregen een pakketje
Met de kerstwens ""Vader kom toch gauw weer thuis""
Ik kreeg de mijne niet, dat doet me veel verdriet
Niet welkom zijn in je eigen huis
Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven
Wat geven uit het diepste van mijn hart
Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied
Een lied zo vol met smart
Voor mij zullen hier geen kaarsen branden
Ik voel mij als een kerstboom zonder piek
Ik voel me zo alleen, waar moet ik straks toch heen
In gedachten hoor ik kerstmuziek
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin
Want jij viert nu kerstfeest met een ander
Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven
Wat geven uit het diepste van mijn hart
Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied
Een lied zo vol met smart
En knakworstenquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niks d'r van! die dikke zuigt lullen in de hel
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:31 schreef Gert het volgende:
I've been living to see you.
Dying to see you, but it shouldn't be like this.
This was unexpected,
What do I do now?
Could we start again please?
Could we start again?I've been very hopeful, so far.
Now for the first time,
I think we're going wrong.
Hurry up and tell me,
This is just a dream.
Oh could we start again please?
Could we start again?
PETERI think you've made your point now.
You've even gone a bit too far to get the message home.
Before it gets too frightening,
We ought to call a halt,
So could we start again please?
Could we start again?
Could we start again?
Could we start again?
Could we start again?Wish I could reassure you,
Wish I could talk to you and tell you how I feel.
I've been very careless,
This I don't deny,
But could we start again please?
Could we start again?
You surely know I love you,
But something in me stands aside, and lets you slip away.
Perhaps that's what you wanted,
Perhaps I want that too.
Oh could we start again please?
Could we start again?
Could we start again please?
Echt, wat een kutfoon heb je ook!quote:
Nu doet íe het weer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt, wat een kutfoon heb je ook!
Je krijgt mijn ouwe. Die doet het gewoon 100 uur zonder te zeiken!
Hooiquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
howdie, zat ffvies muziekies te luisteren.
da's niet bestquote:
Maar hij had er wel spijt vanquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's niet best![]()
Mattheüs 26:34,74-75
Jezus zei tot hem: "Voorwaar, ik zeg u: Nog deze nacht, voordat een haan kraait, zult gij mij driemaal verloochenen." ... Toen begon hij te vloeken en te zweren: "Ik ken de mens niet!" En onmiddellijk kraaide een haan. En Petrus herinnerde zich het woord dat Jezus had gesproken, namelijk: "Voordat een haan kraait, zult gij mij driemaal verloochenen." En hij ging naar buiten en weende bitter.
Ik ben m'n huis aan het tutten, dat heeft het harder nodigquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
Middag.
Oww.. moet ik vanavond ook nog stappen. Ik haal de 60 niet op deze manier.![]()
Ben je al aan het tutten, Cc?![]()
Nee, via een i-shop.quote:
van mij welquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Nog helemaal niks hè! Geen spelletje, niks. Alles was op voorraad en toen toch maar weer niet. Gisteren gemaild of hij dan niet het eerste gedeelte kon opsturen. Ja hoor, moest ik wel extra verzendkosten betalen.
Oké, gedaan.
Heb ik tracknummer en alles gekregen maar helemaal niks in huis en track/trace kent de zending niet. Ik ben sip want ik wil karten. Nu dacht ik, ik rij naar een winkel. Koop alles wel en stuur de rest ongezien terug.
Mag dat?
quote:Jean-Paul de Vries, museum-directeur te Romagne-sous-Montfaucon, op 1 November om 2115 Ned tijd (2015 GMT) wordt geïnterviewd door Michael Palin in het programma Timewatch. Het onderwerp is The last day of WW1.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef Marrije het volgende:
Ik zie dat je je Ribas avatar weer gebruikt Fan!
WOW hartstikke stoer, ik zou ze houden hoor!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef Soury het volgende:
Haaaallo !!! Deze werden vanmiddag bezorgd. (gister besteld)
Ik weet dat er een dun lijntje is tussen liefde en haat, maar ik weet het zelf ook nog niet zo goed.![]()
Of ik ze tof vind of niet dat dus .....
[ afbeelding ]
Ze lopen wel lekker dat dan weer wel en ja ze zijn zilver![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef Soury het volgende:
Haaaallo !!! Deze werden vanmiddag bezorgd. (gister besteld)
Ik weet dat er een dun lijntje is tussen liefde en haat, maar ik weet het zelf ook nog niet zo goed.![]()
Of ik ze tof vind of niet dat dus .....
[ afbeelding ]
Ze lopen wel lekker dat dan weer wel en ja ze zijn zilver![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW hartstikke stoer, ik zou ze houden hoor!!
ik haat pumpsquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
of iklol, nee hoor ieder zijn ding toch dat wat jij hebt met gympen heb ik met pumps
das helemaal goed dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik haat pumpsik ben meer van de leren laarzen
quote:
goed zó !quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Soury het volgende:
Ja ik hou ze !! Zijn wel tof heb ik besloten.. Whehehehehe ... nu richting disco.![]()
Laarzen heb ik zat. Maar moet het nog ff met het platte doen zegmaar.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik moet leren om tactischer te zijn......... maar ik kan het niet![]()
[ afbeelding ]
ik ga wel eten .........
""druipt af""
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Soury het volgende:
Ja ik hou ze !! Zijn wel tof heb ik besloten.. Whehehehehe ... nu richting disco.![]()
Laarzen heb ik zat. Maar moet het nog ff met het platte doen zegmaar.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jij ben altijd lekker subtiel
![]()
OOOOOEEEhhhHHHHH !!!! Lekker Nas ze. Ik heb een pizza broodje in de oven, geen zin in koken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu ga ik nassen.........
[ afbeelding ]
Nasi![]()
laterssssssss
Zozo, flinke lik sambal. Dat brandt morgen weer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi![]()
laterssssssss
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zozo, flinke lik sambal. Dat brandt morgen weer.
was 't lekker?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi![]()
laterssssssss
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was 't lekker?![]()
hee, ffuh vraagje fan: ik heb nieuwe schoenen gekocht maar vind die stootrand eigenlijk iets te grof. zit te twijfelen of ik ze terug zal brengen. what to do what to do?
[ afbeelding ]
Gert, zit je nog op Betfair?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef Gert het volgende:
Zozo, flinke lik sambal. Dat brandt morgen weer.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was 't lekker?![]()
hee, ffuh vraagje fan: ik heb nieuwe schoenen gekocht maar vind die stootrand eigenlijk iets te grof. zit te twijfelen of ik ze terug zal brengen. what to do what to do?
[ afbeelding ]
zijn de benen van m'n vriendin, ze loopt ze inquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
eerst je benen scheren........
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zijn de benen van m'n vriendin, ze loopt ze in![]()
apk
Huh?!quote:
Mijn kapitaal is inmiddels verworden tot tientjeswerk. Dus een malafide boost is welkom.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gert, zit je nog op Betfair?
Terek Groznyi - FC Moscow (Sun 02 Nov 17:00) ziet er uit als een maffia-fix!![]()
http://www.oddsoddsodds.com/goto/odds/s1/g539396/m1/d0/result_1/
De meeste bookies halen de quotes weg en bieden 'em niet meer aan.
Nope, full bank on Terek Groznyi.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn kapitaal is inmiddels verworden tot tientjeswerk. Dus een malafide boost is welkom.![]()
Gaat moscow stiekem winnen?
De helft van Gert's winst!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat denk je dat er in jou doos zit?![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
De helft van Gert's winst! [ afbeelding ]
Ranzige vloerquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was 't lekker?![]()
Het wasaanbevelings aanhecht dingetje dan..quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De vloer is nog het minst ranzige.
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gertemans is nach die Kneipe![]()
Tssss.
Waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
Is het niet handiger om de malafide tips via pm te doen
Nee dan heeft ie pech.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.
Hebbie nog een leuk liedje?
* debuurvrouw Mompelt iets over impertinente vragenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in jou doos zit?![]()
Wat een lief liedje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dan heeft ie pech.
Ja, vast wel:
Tof nummer is dat.
Heb je wat te doen 6 december?
Zaterdag, dan komen we JCS zingen bij Karn als Karn dat ook leuk vindquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een lief liedje.
6 december, wat is dat voor een dag?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dag was weer lang genoeg...
Ciao a tutti.
Truste .quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dag was weer lang genoeg...
Ciao a tutti.
Klinkt goed, maar kan het niet op vrijdag?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zaterdag, dan komen we JCS zingen bij Karn als Karn dat ook leuk vind
Dat kan net voordat jullie gewoon een dikke vette máánd weg zijn
Buuv en CarO!quote:
Sja. Gert en ik moeten Sint vieren! Niet samen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar kan het niet op vrijdag?![]()
Fuck Sinterklaas!
Ja waar is die vogel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Buuv en CarO!![]()
Ik moet nu oppassen dat ik niet een 'Van Rinsum' bannetje krijg.
Achter de barquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja waar is die vogel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Supah
Maar nu heb ik een noodgevalletje, man is terug van de snackbar
Toedeloe!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Gert en ik moeten Sint vieren! Niet samen trouwens
Dus das dan 2 tegen 2 en eh nou ja, en omdat Karn het dan wel goed vind denk ik is het 3 tegen 1 dus dan moet je daar gewoon in meegaan. Dan blijf je vrijdag lekker sober
oe wat een tof plaatje, die heb ik meteen gepikt, weet niet waarvoor, maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cc have a nice day
Hoop dat de tafel een beetje stevig is
Een lik Bona wil ook nog weleens helpen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cc have a nice day
Hoop dat de tafel een beetje stevig is
mogguh coosquote:Op zondag 2 november 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar.... heb ik weer!!!
Vanmiddag boodschappies gedaan en op het laatsts nog even geld pinnen bij de Hema. De pinautomaat staat naast de uitgang. Ik dus pinnen en op dat moment gaat het alarm in die poortje af. Een oudere vrouw die daar van schrok en het een paar keer probeerde maar iedere keer die piep. Helemaal niemand kwam op dat alarm af en ik vond het zielig dus ik ging haar met raad en daad bijstaan. Ben ik een uurtje later thuis kom ik er ineens achter dat ik m'n geld niet uit de pinautomaat gepakt had. Dat ben ik dus kwijt was mijn eerste reactie. Maar niet geschoten is altijd mis dus ik de klantenservice gebeld en ja hoor, iemand had zich als eerlijke vinder gemeld met naam en telefoonnummer dus nu heb ik m'n geld terug!!!![]()
![]()
![]()
Dus niemand meer ouwehoeren in wat voor klote land we leven.![]()
Dit anno 2008![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.
Ja, dat is wel stakkerig!quote:Op zondag 2 november 2008 03:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Eerst álles teruglezen als je van die Kneipe zurück kommt.![]()
't Zal wel meteen Karen's huis worden heb ik zomaar het ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ies goet!
In ons atelier of meteen naar karen's huis.
Veel succes CC en niet al te hebberig overkomen.quote:Op zondag 2 november 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Net alsof ik op moet voor een examen.
In ieder geval fris ende fruitig, in een opgeruimd huis. Dat heb ik dan alvast in the pocket.
Veel plezier!quote:Op zondag 2 november 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Net alsof ik op moet voor een examen.
In ieder geval fris ende fruitig, in een opgeruimd huis. Dat heb ik dan alvast in the pocket.
geweldig.quote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Kun je anders ff een sms sturen wanneer jullie het gaan doen?![]()
Het is hier prachtig weer, dus we gaan voor een strandwandeling straks. En boven het geruis van de golven uit piept er dan een sms-je, en ik lees: "keukentafel, nu". En dan druk ik mijn deerntje op het zonovergoten strand even tegen me aan, "copycat gaat zo neuken", en dan is de wereld mooi.
Nou mooi hoor! Filmpje kijken, noemen we het zo tegenwoordigquote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Nee. Niet geneukt. Bummer. Meneer had nog twee verjaardagen waar hij deze middag acte de presence moest komen geven. Maar ... wél electricity en gezoend en dat smaakte naar meer. Komende week komt ie 'een filmpje kijken'. Dus de wereld wordt nog mooier, Gert ...
Wel grappig: stappen dat open huis binnen, kijk ik recht in het gezicht van een oud-collega/kennis. Huh Cc, jij voor een huis kijken? Samenwonen? De laatste keer dat ik je zag (drie weken terug), was je nog happy single. Buiten gehoorafstand van de makelaar maar even bijgepraat.
quote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Kun je anders ff een sms sturen wanneer jullie het gaan doen?![]()
Het is hier prachtig weer, dus we gaan voor een strandwandeling straks. En boven het geruis van de golven uit piept er dan een sms-je, en ik lees: "keukentafel, nu". En dan druk ik mijn deerntje op het zonovergoten strand even tegen me aan, "copycat gaat zo neuken", en dan is de wereld mooi.
quote:Op zondag 2 november 2008 14:40 schreef dieenebart het volgende:
Ha
hallo.
Hallo...
Hallo!
Hallo!!??
Is iedereen naar oma of aant neuken op de keukentafel?![]()
Nou ja.
Filmpje kijken, koffiedrinken, brommers kieken... you name it. 't Is allemaal opmaat tot.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Nou mooi hoor! Filmpje kijken, noemen we het zo tegenwoordig![]()
Ik haat Life & Cooking. En mijn hele huis is schoon.quote:Und weiter? Nog plannen dan? Voor de mannen is er vandaag allemaal autosport en voetbal. Maar jij kunt altijd nog Live en Cooking kaike.
Je vergeet schaatsen en Formule 1quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor de mannen is er vandaag allemaal autosport en voetbal. Maar jij kunt altijd nog Live en Cooking kaike.
Is geen autosport meer tegenwoordig?quote:
Cc, volgens mij zijn we eindelijk alleen!quote:
Rukken dan!quote:Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef dieenebart het volgende:
Cc, volgens mij zijn we eindelijk alleen!![]()
quote:(Heb je net een nieuw zoenertje)
Ow cool, Tiffany! dat was het eerste plaatje van mijn broer; kregen we bij Witte Reus of zoiets.quote:Op zondag 2 november 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rukken dan!
Hier, wat materiaal:
[..]![]()
Zoenertje. Dat moet snel opgewaardeerd worden.
Je hebt jezelf in het zonnetje gezet?quote:Op zondag 2 november 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Volgende 'date' is bij een van ons thuis. Dat gaat wat makkelijk naar second-, third- en homebase dan de parkeerplaats voor een terrasje. Op klaarlichte dag, dan.
Heerenveen-AZ!quote:Op zondag 2 november 2008 18:31 schreef Gert het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens studio sport kijken.![]()
![]()
![]()
Salouquote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoon van mijn dochter uit Salou.
Blijkt vannacht een tornado over heen te zijn gekomen, de flat waar ze eerst in woonde, onbewoonbaar geworden, de puien zijn er uitgetrokken, een glazen tafel, verdwenen.
Het kunstgras van voetbalveld lag bij haar in de tuin.
Alle palmbomen op strand, weg , omgevallen als lucifers, strand verdwenen, daar waar de tornado aan land kwam.
Ben ik blij, dat ze verhuisd is, net vorige maand,
bedankt, Coos.quote:
Nee ik ga m'n cluppie kijken, ze hebben hun puntenaantal zo'n beetje verdubbeld vanmiddag.quote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heerenveen-AZ!![]()
Was gisteren net te laat voor de wedstrijd; ze zenden altijd de wedstrijden uit in de lokale coffeshop.
Zit je ook F1 te kijken? Hamilton zal wel kampioen worden...
eerst sneeuw en dan nu dit....quote:Op zondag 2 november 2008 19:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
bedankt, Coos.
jeetje vijf en halve maand zwanger en dan een tornado , die de puien uit je huis rukt.
wat een geluk dat ze verhuisd is.
Hier moet ik echt hard om lachenquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder is gisteren met mijn neefje naar PSV gegaan, omdat mijn broer boos is op de club en dus zelf niet meer wil gaan, voorlopig. 'Ik zal ze hebben. Ik ga mooi niet. Dat zal ze leren!'
Hebben ze een lesje geleerd?
Ze hebben gewonnen. Maar om nou te zeggen dat het sprankelend was en dat ze het vuur uit de sloffen liepen om je broer ertoe te bewegen voortaan weer naar het stadion te komen: nee.quote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder is gisteren met mijn neefje naar PSV gegaan, omdat mijn broer boos is op de club en dus zelf niet meer wil gaan, voorlopig. 'Ik zal ze hebben. Ik ga mooi niet. Dat zal ze leren!'
Wel mooie goal gisteren van Koefquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Je wilde nu toch niet gaan zeggen dat hij voortaan maar naar de kuip moet komenquote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen. Maar om nou te zeggen dat het sprankelend was en dat ze het vuur uit de sloffen liepen om je broer ertoe te bewegen voortaan weer naar het stadion te komen: nee.
Nee, die zit namelijk ondanks de slechte resultaten gewoon vol elke thuiswedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2008 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je wilde nu toch niet gaan zeggen dat hij voortaan maar naar de kuip moet komen
En óók nog F1quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, F1, Kan ik nog net negen ronden kijken, thanks dieene
met z'n toeteg op de tgibune he.quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die zit namelijk ondanks de slechte resultaten gewoon vol elke thuiswedstrijd.
Maar anders hadden we natuurlijk graag zo'n gezellig alaaf-roepertje met z'n toeter op de tribune gehad.
Oh wat zuur. Niemand gunt het Massa toch? Ik niet. Ik ben voor Obama Hamilton.quote:Op zondag 2 november 2008 19:50 schreef Manu82 het volgende:
Wat een fucking finish...
Misschien ben ik de enige, vind het wel een aardige kerelquote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh wat zuur. Niemand gunt het Massa toch? Ik niet. Ik ben voor Obama Hamilton.
Ik hoopte zo op de overwinning voor Massa. Kut Glock.quote:
Niet te geloven de laatste ronde, en wat een drama voor Massaquote:
Hamilton is wel een lekkere hottie jaquote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh wat zuur. Niemand gunt het Massa toch? Ik niet. Ik ben voor Obama Hamilton.
Ik ook, zat al te juichen, mja story of my lifequote:Op zondag 2 november 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoopte zo op de overwinning voor Massa. Kut Glock.
Oh, en Utreg heeft gewonnen zonder die Kromme.![]()
![]()
Ah joh, misschien gaan je aandelen morgen sky high. You never know.quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Manu82 het volgende:
Ik ook, zat al te juichen, mja story of my life
WTF buuf, geniet ervan. Hamilton is boven de 18quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hamilton is wel een lekkere hottie jaAl begin ik op een leeftijd te komen dat dit zeggen een beetje zielig is.
DL staat trouwens 6equote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, misschien gaan je aandelen morgen sky high. You never know.
En aandelen kijk ik in principe niet meer, word ik chagrijnig van en over een tijdje zal het wel weer goed zijnquote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, misschien gaan je aandelen morgen sky high. You never know.
Dat mag totdat je 103 bent hoorquote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hamilton is wel een lekkere hottie jaAl begin ik op een leeftijd te komen dat dit zeggen een beetje zielig is.
Ik weet het. Ze zijn blij als ze Kaapstad bereiken en de damage kunnen herstellen. Op naar leg 2 met hopelijk minder schade.quote:
Welnee! Het is gewoon een onwijs lekker ding.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:
Non credo che Hamilton è qui con noi, però mi piace la tua fotoquote:
Dat betekent dus iets van:quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non credo che Hamilton è qui con noi, però mi piace la tua foto![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat betekent dus iets van:
attacchilo sul vostro asino
Ow echt. ik dacht dat ie 17 was ofzo Serieus...quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF buuf, geniet ervan. Hamilton is boven de 18![]()
Go for it girl, en 103 is geen grensquote:Op zondag 2 november 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow echt. ik dacht dat ie 17 was ofzo Serieus...![]()
Maar dan zonder gene, JABADABADOE!!!!!!!Wat een lekker ding is die Hamilton toch
ja hoor!quote:
Nou, ik hou d'r van, ook met bijgewerkte bakkebaarden. en zeker te vergelijken met Oilily. Voor mij buiten bereikquote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja hoor!
leuk voor in een oilily-commercial zul je bedoeluh!
[ afbeelding ]
nee, lekker knaapje, alleen een beetje nichterig, die bijgewerkte bakkebaarden van 'm.
hoi btw
Ja skattiequote:
Ja na die toevoegingen was ie helemaal goddelijk natuurlijk....quote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
yo buuf, back!heb gisteren nog je soeptip ter harte genomen (had vrijdagavond bij het boodschappen doen al een mooie zien lonken op de groente-afdeling, na je tip). anyways, errug goed gelukt (volgens moi moet je ook mazzel hebben met de inhoud van de pompoen; ik had btw een bio-motherfckr)!
btw; ik heb geen pics van de dish, maar wel van de pompoen voor de slacht (was best een gevaarlijk klusje, hoe deed jij dat eigenlijk?).
ik heb jaren terug al is zo'n soep gegeten en was vergeten hoe lekker het was (gemaakt door zo'n vega-wezen; wat die trouwens maakte van touw en tofu etc. ongelooflijk, zo lekker. verder een kutwijf haha).
o ja, had er dan nog wel wat koriander, (verse) gember en een beetje hot kerrie aan toegevoegd na het overhevelen in andere pan. op het eind dan nog creme fraiche en peterselie. anyways, zeer lekker. m'n logeetje viel me huilend in de armen na de soep. dank hiervoor!
hee ruudje!quote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Probeer wat italiaans te leren, maar Nederlands blijft me ook verrassen
ja, was zeer de moeite van het maken waard. cheers!quote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja na die toevoegingen was ie helemaal goddelijk natuurlijk....Wij hebben vandaag het laatste restje gegeten met pitabroodjes met Hummus.
Nou klinkt het net of we heel puur eten enzo maar ik was gewoon lui na de hele dag tuinieren en we hadden net een enorme zak chips op
![]()
Maar graag gedaan natuurlijk.
heb je hem weerquote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
Oe ja, die pompoensoep, die klonk ook erg lekker! In welke SC kan ik die ook weer ergens vinden?
Vrijdag heb ik het gemaakt. en de link staat op mijn andere pc in de favorieten. dus ik denk in 100??quote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
Oe ja, die pompoensoep, die klonk ook erg lekker! In welke SC kan ik die ook weer ergens vinden?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ruudje!
heb je nog een zeker doel met dat italiaans leren, of denk je die schermster met taalbarriere en al ook wel op je lans te spiezen?
zou deze als soepplement doen:quote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef willem-jozef het volgende:
cc
http://eten-en-drinken.in(...)icy-pompoensoep.html
wat doe je ook weer voor de kost? of is dat geen vraag voor hier, ruudje?quote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben best wel een realist, dus dat gaat er niet van komen.
(al zou ik het niet erg vinden
)
Vanuit mijn werk heb ik te maken met Polen, Hongaren, Duitsers, Slowaken en ben opgegroeid met italiaanse buren. En ik heb geen japanners in de familie maar dat wordt mijn volgende taal
carooooquote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef CarOnline het volgende:
Zeg buuv, als ik bij je kom lunsen hoef ik geen hummus hoor!
*angstig kijkt*
Mensensmokkel denk ik..quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat doe je ook weer voor de kost? of is dat geen vraag voor hier, ruudje?
Nee joh, dan gaan we frikadellen stelen bij die dikkequote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef CarOnline het volgende:
Zeg buuv, als ik bij je kom lunsen hoef ik geen hummus hoor!
*angstig kijkt*
Oeh lekkahquote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh, dan gaan we fricadellen stelen bij die dikke![]()
Hou me onder andere bezig met legale tewerkstelling in Nederland van mede-europeanen uit het oosten.quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat doe je ook weer voor de kost? of is dat geen vraag voor hier, ruudje?
daar zou ik alleen de ham uithalen en er lekker wat champignons; wortel; prei en tomaat doorheen knallen. en bovenop bijvoorbeeld ananas leggen en dan in de oven. verder wel een 'aardige' tip van ons sourquote:
Jij hebt door dat ik eigenlijk LS ben?quote:Op zondag 2 november 2008 21:34 schreef willem-jozef het volgende:
heb je hem weer![]()
wanneer ga je van bil?
Ow...quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou me onder andere bezig met legale tewerkstelling in Nederland van mede-europeanen uit het oosten.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mensensmokkel denk ik..![]()
Ik tiepte Mensensmikkel![]()
Maar das weer wat anders.
Wies datquote:
okee. klinkt best leuk. je zal op verjaardagen of in het algemeen alleen niet zo goed liggen bij de wilders-fanclub, lijkt me, of valt dat mee? "ze pakken ons werk af, die teringlijers" etc.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou me onder andere bezig met legale tewerkstelling in Nederland van mede-europeanen uit het oosten.
Zaanse mayo.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh lekkah![]()
Op een wit broodje met Zaanse Mayo
anders kom ik in de lente wel een keer bloemetjes voor je plukken in eindhovuhquote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt door dat ik eigenlijk LS ben?
Ik hoop ergens deze week toch wel mijn lusten te kunnen botvieren.
En ik hoop dat hij hetzelfde hoopt.
Nouhou! Jij ook met je italiaans, ik dacht dat je van de maffia was.quote:
haha, dat van dat 'nummertje trekken' is toch wel gein?quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
Wat ook héérlijk was: de eilandraad van Expeditie Robinson daarnet.![]()
![]()
Maar goed, on topic: sliptongetjes gegeten bij Simonis in Scheveningen vanavond.
Er staat een rij tot buiten. Ze roepen daar je nummer om als je eten klaar is. Het lijkt wel een bingo. Maar de vis is altijd goed.
Ja daaag mijn recept in de kreukels.. prei en spinaziquote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daar zou ik alleen de ham uithalen en er lekker wat champignons; wortel; prei en tomaat doorheen knallen. en bovenop bijvoorbeeld ananas leggen en dan in de oven. verder wel een 'aardige' tip van ons sour![]()
![]()
't Moet ook met hoofdletters he.quote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zaanse mayo.![]()
Nog nét niet "gewoon zó", maar veel scheelt het niet.
Door dat gezeik hier heb ik een tube gekocht ...quote:Op zondag 2 november 2008 21:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Moet ook met hoofdletters he.
Beetje eerbied voor de Zaanse Mayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |