Filmpje kijken, koffiedrinken, brommers kieken... you name it. 't Is allemaal opmaat tot.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Nou mooi hoor! Filmpje kijken, noemen we het zo tegenwoordig![]()
Ik haat Life & Cooking. En mijn hele huis is schoon.quote:Und weiter? Nog plannen dan? Voor de mannen is er vandaag allemaal autosport en voetbal. Maar jij kunt altijd nog Live en Cooking kaike.
Je vergeet schaatsen en Formule 1quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor de mannen is er vandaag allemaal autosport en voetbal. Maar jij kunt altijd nog Live en Cooking kaike.
Is geen autosport meer tegenwoordig?quote:
Cc, volgens mij zijn we eindelijk alleen!quote:
Rukken dan!quote:Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef dieenebart het volgende:
Cc, volgens mij zijn we eindelijk alleen!![]()
quote:(Heb je net een nieuw zoenertje)
Ow cool, Tiffany! dat was het eerste plaatje van mijn broer; kregen we bij Witte Reus of zoiets.quote:Op zondag 2 november 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rukken dan!
Hier, wat materiaal:
[..]![]()
Zoenertje. Dat moet snel opgewaardeerd worden.
Je hebt jezelf in het zonnetje gezet?quote:Op zondag 2 november 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Volgende 'date' is bij een van ons thuis. Dat gaat wat makkelijk naar second-, third- en homebase dan de parkeerplaats voor een terrasje. Op klaarlichte dag, dan.
Heerenveen-AZ!quote:Op zondag 2 november 2008 18:31 schreef Gert het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens studio sport kijken.![]()
![]()
![]()
Salouquote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoon van mijn dochter uit Salou.
Blijkt vannacht een tornado over heen te zijn gekomen, de flat waar ze eerst in woonde, onbewoonbaar geworden, de puien zijn er uitgetrokken, een glazen tafel, verdwenen.
Het kunstgras van voetbalveld lag bij haar in de tuin.
Alle palmbomen op strand, weg , omgevallen als lucifers, strand verdwenen, daar waar de tornado aan land kwam.
Ben ik blij, dat ze verhuisd is, net vorige maand,
bedankt, Coos.quote:
Nee ik ga m'n cluppie kijken, ze hebben hun puntenaantal zo'n beetje verdubbeld vanmiddag.quote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heerenveen-AZ!![]()
Was gisteren net te laat voor de wedstrijd; ze zenden altijd de wedstrijden uit in de lokale coffeshop.
Zit je ook F1 te kijken? Hamilton zal wel kampioen worden...
eerst sneeuw en dan nu dit....quote:Op zondag 2 november 2008 19:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
bedankt, Coos.
jeetje vijf en halve maand zwanger en dan een tornado , die de puien uit je huis rukt.
wat een geluk dat ze verhuisd is.
Hier moet ik echt hard om lachenquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder is gisteren met mijn neefje naar PSV gegaan, omdat mijn broer boos is op de club en dus zelf niet meer wil gaan, voorlopig. 'Ik zal ze hebben. Ik ga mooi niet. Dat zal ze leren!'
Hebben ze een lesje geleerd?
Ze hebben gewonnen. Maar om nou te zeggen dat het sprankelend was en dat ze het vuur uit de sloffen liepen om je broer ertoe te bewegen voortaan weer naar het stadion te komen: nee.quote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder is gisteren met mijn neefje naar PSV gegaan, omdat mijn broer boos is op de club en dus zelf niet meer wil gaan, voorlopig. 'Ik zal ze hebben. Ik ga mooi niet. Dat zal ze leren!'
Wel mooie goal gisteren van Koefquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Je wilde nu toch niet gaan zeggen dat hij voortaan maar naar de kuip moet komenquote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen. Maar om nou te zeggen dat het sprankelend was en dat ze het vuur uit de sloffen liepen om je broer ertoe te bewegen voortaan weer naar het stadion te komen: nee.
Nee, die zit namelijk ondanks de slechte resultaten gewoon vol elke thuiswedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2008 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je wilde nu toch niet gaan zeggen dat hij voortaan maar naar de kuip moet komen
En óók nog F1quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, F1, Kan ik nog net negen ronden kijken, thanks dieene
met z'n toeteg op de tgibune he.quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die zit namelijk ondanks de slechte resultaten gewoon vol elke thuiswedstrijd.
Maar anders hadden we natuurlijk graag zo'n gezellig alaaf-roepertje met z'n toeter op de tribune gehad.
Oh wat zuur. Niemand gunt het Massa toch? Ik niet. Ik ben voor Obama Hamilton.quote:Op zondag 2 november 2008 19:50 schreef Manu82 het volgende:
Wat een fucking finish...
Misschien ben ik de enige, vind het wel een aardige kerelquote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh wat zuur. Niemand gunt het Massa toch? Ik niet. Ik ben voor Obama Hamilton.
Ik hoopte zo op de overwinning voor Massa. Kut Glock.quote:
Niet te geloven de laatste ronde, en wat een drama voor Massaquote:
Hamilton is wel een lekkere hottie jaquote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh wat zuur. Niemand gunt het Massa toch? Ik niet. Ik ben voor Obama Hamilton.
Ik ook, zat al te juichen, mja story of my lifequote:Op zondag 2 november 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoopte zo op de overwinning voor Massa. Kut Glock.
Oh, en Utreg heeft gewonnen zonder die Kromme.![]()
![]()
Ah joh, misschien gaan je aandelen morgen sky high. You never know.quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Manu82 het volgende:
Ik ook, zat al te juichen, mja story of my life
WTF buuf, geniet ervan. Hamilton is boven de 18quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hamilton is wel een lekkere hottie jaAl begin ik op een leeftijd te komen dat dit zeggen een beetje zielig is.
DL staat trouwens 6equote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, misschien gaan je aandelen morgen sky high. You never know.
En aandelen kijk ik in principe niet meer, word ik chagrijnig van en over een tijdje zal het wel weer goed zijnquote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, misschien gaan je aandelen morgen sky high. You never know.
Dat mag totdat je 103 bent hoorquote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hamilton is wel een lekkere hottie jaAl begin ik op een leeftijd te komen dat dit zeggen een beetje zielig is.
Ik weet het. Ze zijn blij als ze Kaapstad bereiken en de damage kunnen herstellen. Op naar leg 2 met hopelijk minder schade.quote:
Welnee! Het is gewoon een onwijs lekker ding.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:
Non credo che Hamilton è qui con noi, però mi piace la tua fotoquote:
Dat betekent dus iets van:quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non credo che Hamilton è qui con noi, però mi piace la tua foto![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat betekent dus iets van:
attacchilo sul vostro asino
Ow echt. ik dacht dat ie 17 was ofzo Serieus...quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF buuf, geniet ervan. Hamilton is boven de 18![]()
Go for it girl, en 103 is geen grensquote:Op zondag 2 november 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow echt. ik dacht dat ie 17 was ofzo Serieus...![]()
Maar dan zonder gene, JABADABADOE!!!!!!!Wat een lekker ding is die Hamilton toch
ja hoor!quote:
Nou, ik hou d'r van, ook met bijgewerkte bakkebaarden. en zeker te vergelijken met Oilily. Voor mij buiten bereikquote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja hoor!
leuk voor in een oilily-commercial zul je bedoeluh!
[ afbeelding ]
nee, lekker knaapje, alleen een beetje nichterig, die bijgewerkte bakkebaarden van 'm.
hoi btw
Ja skattiequote:
Ja na die toevoegingen was ie helemaal goddelijk natuurlijk....quote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
yo buuf, back!heb gisteren nog je soeptip ter harte genomen (had vrijdagavond bij het boodschappen doen al een mooie zien lonken op de groente-afdeling, na je tip). anyways, errug goed gelukt (volgens moi moet je ook mazzel hebben met de inhoud van de pompoen; ik had btw een bio-motherfckr)!
btw; ik heb geen pics van de dish, maar wel van de pompoen voor de slacht (was best een gevaarlijk klusje, hoe deed jij dat eigenlijk?).
ik heb jaren terug al is zo'n soep gegeten en was vergeten hoe lekker het was (gemaakt door zo'n vega-wezen; wat die trouwens maakte van touw en tofu etc. ongelooflijk, zo lekker. verder een kutwijf haha).
o ja, had er dan nog wel wat koriander, (verse) gember en een beetje hot kerrie aan toegevoegd na het overhevelen in andere pan. op het eind dan nog creme fraiche en peterselie. anyways, zeer lekker. m'n logeetje viel me huilend in de armen na de soep. dank hiervoor!
hee ruudje!quote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Probeer wat italiaans te leren, maar Nederlands blijft me ook verrassen
ja, was zeer de moeite van het maken waard. cheers!quote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja na die toevoegingen was ie helemaal goddelijk natuurlijk....Wij hebben vandaag het laatste restje gegeten met pitabroodjes met Hummus.
Nou klinkt het net of we heel puur eten enzo maar ik was gewoon lui na de hele dag tuinieren en we hadden net een enorme zak chips op
![]()
Maar graag gedaan natuurlijk.
heb je hem weerquote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
Oe ja, die pompoensoep, die klonk ook erg lekker! In welke SC kan ik die ook weer ergens vinden?
Vrijdag heb ik het gemaakt. en de link staat op mijn andere pc in de favorieten. dus ik denk in 100??quote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
Oe ja, die pompoensoep, die klonk ook erg lekker! In welke SC kan ik die ook weer ergens vinden?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ruudje!
heb je nog een zeker doel met dat italiaans leren, of denk je die schermster met taalbarriere en al ook wel op je lans te spiezen?
zou deze als soepplement doen:quote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef willem-jozef het volgende:
cc
http://eten-en-drinken.in(...)icy-pompoensoep.html
wat doe je ook weer voor de kost? of is dat geen vraag voor hier, ruudje?quote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben best wel een realist, dus dat gaat er niet van komen.
(al zou ik het niet erg vinden
)
Vanuit mijn werk heb ik te maken met Polen, Hongaren, Duitsers, Slowaken en ben opgegroeid met italiaanse buren. En ik heb geen japanners in de familie maar dat wordt mijn volgende taal
carooooquote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef CarOnline het volgende:
Zeg buuv, als ik bij je kom lunsen hoef ik geen hummus hoor!
*angstig kijkt*
Mensensmokkel denk ik..quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat doe je ook weer voor de kost? of is dat geen vraag voor hier, ruudje?
Nee joh, dan gaan we frikadellen stelen bij die dikkequote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef CarOnline het volgende:
Zeg buuv, als ik bij je kom lunsen hoef ik geen hummus hoor!
*angstig kijkt*
Oeh lekkahquote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh, dan gaan we fricadellen stelen bij die dikke![]()
Hou me onder andere bezig met legale tewerkstelling in Nederland van mede-europeanen uit het oosten.quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat doe je ook weer voor de kost? of is dat geen vraag voor hier, ruudje?
daar zou ik alleen de ham uithalen en er lekker wat champignons; wortel; prei en tomaat doorheen knallen. en bovenop bijvoorbeeld ananas leggen en dan in de oven. verder wel een 'aardige' tip van ons sourquote:
Jij hebt door dat ik eigenlijk LS ben?quote:Op zondag 2 november 2008 21:34 schreef willem-jozef het volgende:
heb je hem weer![]()
wanneer ga je van bil?
Ow...quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou me onder andere bezig met legale tewerkstelling in Nederland van mede-europeanen uit het oosten.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mensensmokkel denk ik..![]()
Ik tiepte Mensensmikkel![]()
Maar das weer wat anders.
Wies datquote:
okee. klinkt best leuk. je zal op verjaardagen of in het algemeen alleen niet zo goed liggen bij de wilders-fanclub, lijkt me, of valt dat mee? "ze pakken ons werk af, die teringlijers" etc.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou me onder andere bezig met legale tewerkstelling in Nederland van mede-europeanen uit het oosten.
Zaanse mayo.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh lekkah![]()
Op een wit broodje met Zaanse Mayo
anders kom ik in de lente wel een keer bloemetjes voor je plukken in eindhovuhquote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt door dat ik eigenlijk LS ben?
Ik hoop ergens deze week toch wel mijn lusten te kunnen botvieren.
En ik hoop dat hij hetzelfde hoopt.
Nouhou! Jij ook met je italiaans, ik dacht dat je van de maffia was.quote:
haha, dat van dat 'nummertje trekken' is toch wel gein?quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
Wat ook héérlijk was: de eilandraad van Expeditie Robinson daarnet.![]()
![]()
Maar goed, on topic: sliptongetjes gegeten bij Simonis in Scheveningen vanavond.
Er staat een rij tot buiten. Ze roepen daar je nummer om als je eten klaar is. Het lijkt wel een bingo. Maar de vis is altijd goed.
Ja daaag mijn recept in de kreukels.. prei en spinaziquote:Op zondag 2 november 2008 21:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daar zou ik alleen de ham uithalen en er lekker wat champignons; wortel; prei en tomaat doorheen knallen. en bovenop bijvoorbeeld ananas leggen en dan in de oven. verder wel een 'aardige' tip van ons sour![]()
![]()
't Moet ook met hoofdletters he.quote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zaanse mayo.![]()
Nog nét niet "gewoon zó", maar veel scheelt het niet.
Door dat gezeik hier heb ik een tube gekocht ...quote:Op zondag 2 november 2008 21:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Moet ook met hoofdletters he.
Beetje eerbied voor de Zaanse Mayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |