* debuurvrouw Mompelt iets over impertinente vragenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in jou doos zit?![]()
Wat een lief liedje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dan heeft ie pech.
Ja, vast wel:
Tof nummer is dat.
Heb je wat te doen 6 december?
Zaterdag, dan komen we JCS zingen bij Karn als Karn dat ook leuk vindquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een lief liedje.
6 december, wat is dat voor een dag?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dag was weer lang genoeg...
Ciao a tutti.
Truste .quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dag was weer lang genoeg...
Ciao a tutti.
Klinkt goed, maar kan het niet op vrijdag?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zaterdag, dan komen we JCS zingen bij Karn als Karn dat ook leuk vind
Dat kan net voordat jullie gewoon een dikke vette máánd weg zijn
Buuv en CarO!quote:
Sja. Gert en ik moeten Sint vieren! Niet samen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar kan het niet op vrijdag?![]()
Fuck Sinterklaas!
Ja waar is die vogel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Buuv en CarO!![]()
Ik moet nu oppassen dat ik niet een 'Van Rinsum' bannetje krijg.
Achter de barquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja waar is die vogel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Supah
Maar nu heb ik een noodgevalletje, man is terug van de snackbar
Toedeloe!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Gert en ik moeten Sint vieren! Niet samen trouwens
Dus das dan 2 tegen 2 en eh nou ja, en omdat Karn het dan wel goed vind denk ik is het 3 tegen 1 dus dan moet je daar gewoon in meegaan. Dan blijf je vrijdag lekker sober
oe wat een tof plaatje, die heb ik meteen gepikt, weet niet waarvoor, maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cc have a nice day
Hoop dat de tafel een beetje stevig is
Een lik Bona wil ook nog weleens helpen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cc have a nice day
Hoop dat de tafel een beetje stevig is
mogguh coosquote:Op zondag 2 november 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar.... heb ik weer!!!
Vanmiddag boodschappies gedaan en op het laatsts nog even geld pinnen bij de Hema. De pinautomaat staat naast de uitgang. Ik dus pinnen en op dat moment gaat het alarm in die poortje af. Een oudere vrouw die daar van schrok en het een paar keer probeerde maar iedere keer die piep. Helemaal niemand kwam op dat alarm af en ik vond het zielig dus ik ging haar met raad en daad bijstaan. Ben ik een uurtje later thuis kom ik er ineens achter dat ik m'n geld niet uit de pinautomaat gepakt had. Dat ben ik dus kwijt was mijn eerste reactie. Maar niet geschoten is altijd mis dus ik de klantenservice gebeld en ja hoor, iemand had zich als eerlijke vinder gemeld met naam en telefoonnummer dus nu heb ik m'n geld terug!!!![]()
![]()
![]()
Dus niemand meer ouwehoeren in wat voor klote land we leven.![]()
Dit anno 2008![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.
Ja, dat is wel stakkerig!quote:Op zondag 2 november 2008 03:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Eerst álles teruglezen als je van die Kneipe zurück kommt.![]()
't Zal wel meteen Karen's huis worden heb ik zomaar het ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ies goet!
In ons atelier of meteen naar karen's huis.
Veel succes CC en niet al te hebberig overkomen.quote:Op zondag 2 november 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Net alsof ik op moet voor een examen.
In ieder geval fris ende fruitig, in een opgeruimd huis. Dat heb ik dan alvast in the pocket.
Veel plezier!quote:Op zondag 2 november 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Net alsof ik op moet voor een examen.
In ieder geval fris ende fruitig, in een opgeruimd huis. Dat heb ik dan alvast in the pocket.
geweldig.quote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Kun je anders ff een sms sturen wanneer jullie het gaan doen?![]()
Het is hier prachtig weer, dus we gaan voor een strandwandeling straks. En boven het geruis van de golven uit piept er dan een sms-je, en ik lees: "keukentafel, nu". En dan druk ik mijn deerntje op het zonovergoten strand even tegen me aan, "copycat gaat zo neuken", en dan is de wereld mooi.
Nou mooi hoor! Filmpje kijken, noemen we het zo tegenwoordigquote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Nee. Niet geneukt. Bummer. Meneer had nog twee verjaardagen waar hij deze middag acte de presence moest komen geven. Maar ... wél electricity en gezoend en dat smaakte naar meer. Komende week komt ie 'een filmpje kijken'. Dus de wereld wordt nog mooier, Gert ...
Wel grappig: stappen dat open huis binnen, kijk ik recht in het gezicht van een oud-collega/kennis. Huh Cc, jij voor een huis kijken? Samenwonen? De laatste keer dat ik je zag (drie weken terug), was je nog happy single. Buiten gehoorafstand van de makelaar maar even bijgepraat.
quote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Kun je anders ff een sms sturen wanneer jullie het gaan doen?![]()
Het is hier prachtig weer, dus we gaan voor een strandwandeling straks. En boven het geruis van de golven uit piept er dan een sms-je, en ik lees: "keukentafel, nu". En dan druk ik mijn deerntje op het zonovergoten strand even tegen me aan, "copycat gaat zo neuken", en dan is de wereld mooi.
quote:Op zondag 2 november 2008 14:40 schreef dieenebart het volgende:
Ha
hallo.
Hallo...
Hallo!
Hallo!!??
Is iedereen naar oma of aant neuken op de keukentafel?![]()
Nou ja.
Filmpje kijken, koffiedrinken, brommers kieken... you name it. 't Is allemaal opmaat tot.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef dieenebart het volgende:
Nou mooi hoor! Filmpje kijken, noemen we het zo tegenwoordig![]()
Ik haat Life & Cooking. En mijn hele huis is schoon.quote:Und weiter? Nog plannen dan? Voor de mannen is er vandaag allemaal autosport en voetbal. Maar jij kunt altijd nog Live en Cooking kaike.
Je vergeet schaatsen en Formule 1quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor de mannen is er vandaag allemaal autosport en voetbal. Maar jij kunt altijd nog Live en Cooking kaike.
Is geen autosport meer tegenwoordig?quote:
Cc, volgens mij zijn we eindelijk alleen!quote:
Rukken dan!quote:Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef dieenebart het volgende:
Cc, volgens mij zijn we eindelijk alleen!![]()
quote:(Heb je net een nieuw zoenertje)
Ow cool, Tiffany! dat was het eerste plaatje van mijn broer; kregen we bij Witte Reus of zoiets.quote:Op zondag 2 november 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rukken dan!
Hier, wat materiaal:
[..]![]()
Zoenertje. Dat moet snel opgewaardeerd worden.
Je hebt jezelf in het zonnetje gezet?quote:Op zondag 2 november 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Volgende 'date' is bij een van ons thuis. Dat gaat wat makkelijk naar second-, third- en homebase dan de parkeerplaats voor een terrasje. Op klaarlichte dag, dan.
Heerenveen-AZ!quote:Op zondag 2 november 2008 18:31 schreef Gert het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens studio sport kijken.![]()
![]()
![]()
Salouquote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoon van mijn dochter uit Salou.
Blijkt vannacht een tornado over heen te zijn gekomen, de flat waar ze eerst in woonde, onbewoonbaar geworden, de puien zijn er uitgetrokken, een glazen tafel, verdwenen.
Het kunstgras van voetbalveld lag bij haar in de tuin.
Alle palmbomen op strand, weg , omgevallen als lucifers, strand verdwenen, daar waar de tornado aan land kwam.
Ben ik blij, dat ze verhuisd is, net vorige maand,
bedankt, Coos.quote:
Nee ik ga m'n cluppie kijken, ze hebben hun puntenaantal zo'n beetje verdubbeld vanmiddag.quote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heerenveen-AZ!![]()
Was gisteren net te laat voor de wedstrijd; ze zenden altijd de wedstrijden uit in de lokale coffeshop.
Zit je ook F1 te kijken? Hamilton zal wel kampioen worden...
eerst sneeuw en dan nu dit....quote:Op zondag 2 november 2008 19:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
bedankt, Coos.
jeetje vijf en halve maand zwanger en dan een tornado , die de puien uit je huis rukt.
wat een geluk dat ze verhuisd is.
Hier moet ik echt hard om lachenquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder is gisteren met mijn neefje naar PSV gegaan, omdat mijn broer boos is op de club en dus zelf niet meer wil gaan, voorlopig. 'Ik zal ze hebben. Ik ga mooi niet. Dat zal ze leren!'
Hebben ze een lesje geleerd?
Ze hebben gewonnen. Maar om nou te zeggen dat het sprankelend was en dat ze het vuur uit de sloffen liepen om je broer ertoe te bewegen voortaan weer naar het stadion te komen: nee.quote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder is gisteren met mijn neefje naar PSV gegaan, omdat mijn broer boos is op de club en dus zelf niet meer wil gaan, voorlopig. 'Ik zal ze hebben. Ik ga mooi niet. Dat zal ze leren!'
Wel mooie goal gisteren van Koefquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
Je wilde nu toch niet gaan zeggen dat hij voortaan maar naar de kuip moet komenquote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen. Maar om nou te zeggen dat het sprankelend was en dat ze het vuur uit de sloffen liepen om je broer ertoe te bewegen voortaan weer naar het stadion te komen: nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |