Een lik Bona wil ook nog weleens helpen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cc have a nice day
Hoop dat de tafel een beetje stevig is
mogguh coosquote:Op zondag 2 november 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar.... heb ik weer!!!
Vanmiddag boodschappies gedaan en op het laatsts nog even geld pinnen bij de Hema. De pinautomaat staat naast de uitgang. Ik dus pinnen en op dat moment gaat het alarm in die poortje af. Een oudere vrouw die daar van schrok en het een paar keer probeerde maar iedere keer die piep. Helemaal niemand kwam op dat alarm af en ik vond het zielig dus ik ging haar met raad en daad bijstaan. Ben ik een uurtje later thuis kom ik er ineens achter dat ik m'n geld niet uit de pinautomaat gepakt had. Dat ben ik dus kwijt was mijn eerste reactie. Maar niet geschoten is altijd mis dus ik de klantenservice gebeld en ja hoor, iemand had zich als eerlijke vinder gemeld met naam en telefoonnummer dus nu heb ik m'n geld terug!!!![]()
![]()
![]()
Dus niemand meer ouwehoeren in wat voor klote land we leven.![]()
Dit anno 2008![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.
Ja, dat is wel stakkerig!quote:Op zondag 2 november 2008 03:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Eerst álles teruglezen als je van die Kneipe zurück kommt.![]()
't Zal wel meteen Karen's huis worden heb ik zomaar het ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ies goet!
In ons atelier of meteen naar karen's huis.
Veel succes CC en niet al te hebberig overkomen.quote:Op zondag 2 november 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Net alsof ik op moet voor een examen.
In ieder geval fris ende fruitig, in een opgeruimd huis. Dat heb ik dan alvast in the pocket.
Veel plezier!quote:Op zondag 2 november 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Net alsof ik op moet voor een examen.
In ieder geval fris ende fruitig, in een opgeruimd huis. Dat heb ik dan alvast in the pocket.
geweldig.quote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Kun je anders ff een sms sturen wanneer jullie het gaan doen?![]()
Het is hier prachtig weer, dus we gaan voor een strandwandeling straks. En boven het geruis van de golven uit piept er dan een sms-je, en ik lees: "keukentafel, nu". En dan druk ik mijn deerntje op het zonovergoten strand even tegen me aan, "copycat gaat zo neuken", en dan is de wereld mooi.
Nou mooi hoor! Filmpje kijken, noemen we het zo tegenwoordigquote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Nee. Niet geneukt. Bummer. Meneer had nog twee verjaardagen waar hij deze middag acte de presence moest komen geven. Maar ... wél electricity en gezoend en dat smaakte naar meer. Komende week komt ie 'een filmpje kijken'. Dus de wereld wordt nog mooier, Gert ...
Wel grappig: stappen dat open huis binnen, kijk ik recht in het gezicht van een oud-collega/kennis. Huh Cc, jij voor een huis kijken? Samenwonen? De laatste keer dat ik je zag (drie weken terug), was je nog happy single. Buiten gehoorafstand van de makelaar maar even bijgepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |