Huh?!quote:
Mijn kapitaal is inmiddels verworden tot tientjeswerk. Dus een malafide boost is welkom.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gert, zit je nog op Betfair?
Terek Groznyi - FC Moscow (Sun 02 Nov 17:00) ziet er uit als een maffia-fix!![]()
http://www.oddsoddsodds.com/goto/odds/s1/g539396/m1/d0/result_1/
De meeste bookies halen de quotes weg en bieden 'em niet meer aan.
Nope, full bank on Terek Groznyi.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn kapitaal is inmiddels verworden tot tientjeswerk. Dus een malafide boost is welkom.![]()
Gaat moscow stiekem winnen?
De helft van Gert's winst!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat denk je dat er in jou doos zit?![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
De helft van Gert's winst! [ afbeelding ]
Ranzige vloerquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was 't lekker?![]()
hee, ffuh vraagje fan: ik heb nieuwe schoenen gekocht maar vind die stootrand eigenlijk iets te grof. zit te twijfelen of ik ze terug zal brengen. what to do what to do?
Het wasaanbevelings aanhecht dingetje dan..quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De vloer is nog het minst ranzige.
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gertemans is nach die Kneipe![]()
Tssss.
Waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
Is het niet handiger om de malafide tips via pm te doen
Nee dan heeft ie pech.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is mij aanbod niet meer geldig.
Hebbie nog een leuk liedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |