ik haat pumpsquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
of iklol, nee hoor ieder zijn ding toch dat wat jij hebt met gympen heb ik met pumps
das helemaal goed dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik haat pumpsik ben meer van de leren laarzen
quote:
goed zó !quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Soury het volgende:
Ja ik hou ze !! Zijn wel tof heb ik besloten.. Whehehehehe ... nu richting disco.![]()
Laarzen heb ik zat. Maar moet het nog ff met het platte doen zegmaar.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik moet leren om tactischer te zijn......... maar ik kan het niet![]()
[ afbeelding ]
ik ga wel eten .........
""druipt af""
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Soury het volgende:
Ja ik hou ze !! Zijn wel tof heb ik besloten.. Whehehehehe ... nu richting disco.![]()
Laarzen heb ik zat. Maar moet het nog ff met het platte doen zegmaar.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jij ben altijd lekker subtiel
![]()
OOOOOEEEhhhHHHHH !!!! Lekker Nas ze. Ik heb een pizza broodje in de oven, geen zin in koken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu ga ik nassen.........
[ afbeelding ]
Nasi![]()
laterssssssss
Zozo, flinke lik sambal. Dat brandt morgen weer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi![]()
laterssssssss
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zozo, flinke lik sambal. Dat brandt morgen weer.
was 't lekker?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi![]()
laterssssssss
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was 't lekker?![]()
hee, ffuh vraagje fan: ik heb nieuwe schoenen gekocht maar vind die stootrand eigenlijk iets te grof. zit te twijfelen of ik ze terug zal brengen. what to do what to do?
[ afbeelding ]
Gert, zit je nog op Betfair?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef Gert het volgende:
Zozo, flinke lik sambal. Dat brandt morgen weer.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was 't lekker?![]()
hee, ffuh vraagje fan: ik heb nieuwe schoenen gekocht maar vind die stootrand eigenlijk iets te grof. zit te twijfelen of ik ze terug zal brengen. what to do what to do?
[ afbeelding ]
zijn de benen van m'n vriendin, ze loopt ze inquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
eerst je benen scheren........
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zijn de benen van m'n vriendin, ze loopt ze in![]()
apk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |