* debuurvrouw Mompelt iets over impertinente vragenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in jou doos zit?![]()
Wat een lief liedje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dan heeft ie pech.
Ja, vast wel:
Tof nummer is dat.
Heb je wat te doen 6 december?
Zaterdag, dan komen we JCS zingen bij Karn als Karn dat ook leuk vindquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een lief liedje.
6 december, wat is dat voor een dag?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dag was weer lang genoeg...
Ciao a tutti.
Truste .quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dag was weer lang genoeg...
Ciao a tutti.
Klinkt goed, maar kan het niet op vrijdag?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zaterdag, dan komen we JCS zingen bij Karn als Karn dat ook leuk vind
Dat kan net voordat jullie gewoon een dikke vette máánd weg zijn
Buuv en CarO!quote:
Sja. Gert en ik moeten Sint vieren! Niet samen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar kan het niet op vrijdag?![]()
Fuck Sinterklaas!
Ja waar is die vogel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Buuv en CarO!![]()
Ik moet nu oppassen dat ik niet een 'Van Rinsum' bannetje krijg.
Achter de barquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja waar is die vogel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Supah
Maar nu heb ik een noodgevalletje, man is terug van de snackbar
Toedeloe!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja. Gert en ik moeten Sint vieren! Niet samen trouwens
Dus das dan 2 tegen 2 en eh nou ja, en omdat Karn het dan wel goed vind denk ik is het 3 tegen 1 dus dan moet je daar gewoon in meegaan. Dan blijf je vrijdag lekker sober
oe wat een tof plaatje, die heb ik meteen gepikt, weet niet waarvoor, maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Cc have a nice day
Hoop dat de tafel een beetje stevig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |