Ik ben m'n huis aan het tutten, dat heeft het harder nodigquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
Middag.
Oww.. moet ik vanavond ook nog stappen. Ik haal de 60 niet op deze manier.![]()
Ben je al aan het tutten, Cc?![]()
Nee, via een i-shop.quote:
van mij welquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Nog helemaal niks hè! Geen spelletje, niks. Alles was op voorraad en toen toch maar weer niet. Gisteren gemaild of hij dan niet het eerste gedeelte kon opsturen. Ja hoor, moest ik wel extra verzendkosten betalen.
Oké, gedaan.
Heb ik tracknummer en alles gekregen maar helemaal niks in huis en track/trace kent de zending niet. Ik ben sip want ik wil karten. Nu dacht ik, ik rij naar een winkel. Koop alles wel en stuur de rest ongezien terug.
Mag dat?
quote:Jean-Paul de Vries, museum-directeur te Romagne-sous-Montfaucon, op 1 November om 2115 Ned tijd (2015 GMT) wordt geïnterviewd door Michael Palin in het programma Timewatch. Het onderwerp is The last day of WW1.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef Marrije het volgende:
Ik zie dat je je Ribas avatar weer gebruikt Fan!
WOW hartstikke stoer, ik zou ze houden hoor!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef Soury het volgende:
Haaaallo !!! Deze werden vanmiddag bezorgd. (gister besteld)
Ik weet dat er een dun lijntje is tussen liefde en haat, maar ik weet het zelf ook nog niet zo goed.![]()
Of ik ze tof vind of niet dat dus .....
[ afbeelding ]
Ze lopen wel lekker dat dan weer wel en ja ze zijn zilver![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef Soury het volgende:
Haaaallo !!! Deze werden vanmiddag bezorgd. (gister besteld)
Ik weet dat er een dun lijntje is tussen liefde en haat, maar ik weet het zelf ook nog niet zo goed.![]()
Of ik ze tof vind of niet dat dus .....
[ afbeelding ]
Ze lopen wel lekker dat dan weer wel en ja ze zijn zilver![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW hartstikke stoer, ik zou ze houden hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |