Kwaliteitsinjectie he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wow, dat doe je goed
Professioneel hoor
quote:Terwijl iedereen nog buiten aan het feesten was, ging Susi(Velddoctor) naar huis. Ze had geen zin meer om te feesten en was moe. Voordat Susi in bed ging, ging ze eerst nog even bidden om de heiligen en god te bedanken voor haar mooie leven. Eenmaal in bed hoorde ze de krekels fluiten, maar toen hoorde ze een ander vreemd geluid. Ze keek om maar het was al te laat. Ze werd in een keer dood gemept met een houten knuppel.
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
De 3e maffioos die op pad ging, ging vrolijk fluitend weg. Het liep alweer tegen de ochtend, en hij had zijn moord goed uitgedacht. Deze maffioos zag er zo op het eerste gezicht wat klungelig uit. Maar ondertussen was hij alert en had hij zijn oren goed open. Mede hierdoor sloop hij ongezien het huis van Wendytje(dorpsbewoner) in, en vermoorde haar met een gerichte knal van zijn pistool
Ik leef ook nog, we zijn samen mafiaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is een wonder(of ze is maffia)
Ik zat juist te wachten op jouw PMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Mijn overlevingspercentage als dorp verpest.
lolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, dat zou een hele goede zijn, als Wouser meedeed.
Hehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vertrouw eerder op hints dan op jouw mensenkennis, no offencequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:26 schreef Trevland het volgende:
Goh volgens mij hebben we een verdachte erbij
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vertrouw eerder op hints dan op jouw mensenkennis, no offence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vanavond ben jij mijn heldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:54 schreef Sheepcidus het volgende:
1) Ladidadida - Profiel History Fotoboek
2) Sheepcidus - Profiel History Fotoboek (Bodyguard)
3) Trevland - Profiel History Fotoboek
4) Harajuku. - Profiel History Fotoboek
5) Klautje - Profiel History Fotoboek
6) SiestaGuru - Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo - Profiel History Fotoboek
8) timmmmm - Profiel History Fotoboek
9) PrincePolly - Profiel History Fotoboek
10) CaLeX - Profiel History Fotoboek
11) yosander - Profiel History Fotoboek
12) Puntenslijpsel - Profiel History Fotoboek
13) DuTank - Profiel History Fotoboek
14) lynda - Profiel History Fotoboek
15) -SG- - Profiel History Fotoboek
16) Susi - Profiel History Fotoboek (Velddokter)
17) Clesar03 - Profiel History Fotoboek
18) wendytje - Profiel History Fotoboek (Dorpsbewoner)
19) de_boswachter - Profiel History Fotoboek
20) Rimas - Profiel History Fotoboek
I was bored.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:22 schreef PrincePolly het volgende:
Iedereen die niet meestemt is sowieso mafia:
#############################Wouser############################
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
Snelle jongen : rennen in zijn sig-ondertitel
Winkel gehaalde outfit: Bovenaan in zijn posthistorie : hoe ga jij verkleed met Halloween.
En als de bm een dubbele lynch instelt zal ik de 2e hint ook nog even onthullen
De achternaam van Klautje is Krekelquote:Eenmaal in bed hoorde ze de krekels fluiten
Ja, er zijn ook maar hints naar 3 mensen, waarom zou je verder kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef PrincePolly het volgende:
Heerlijk, mensen die nu aanwezig zijn en ineens niet meer of niet mee gaan stemmen.
Of ineens andere hints gaan verzinnen die misschien ook wel iets kunnen zijn.
Klautje (2) Rimas, PP
1 voor 1 schat afwerken die handel. Pas als er een dubbele lynch komt dan naar meerdere kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook maar hints naar 3 mensen, waarom zou je verder kijken
Jij weet net zo goed als ik dat de hints na de nieuwe weer vergeten worden, hoe hard je ook schreeuwt dat die nog open staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 voor 1 schat afwerken die handel. Pas als er een dubbele lynch komt dan naar meerdere kijken.
En wee diegene die nu met een andere hint komt aankakken
Klopt, maar als er in het volgende stukje weer zo'n duidelijke hint staat, dan pakken we die gewoon op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat de hints na de nieuwe weer vergeten worden, hoe hard je ook schreeuwt dat die nog open staan.
OVERNEMEN EN AANVULLEN ANDERS TELT JE STEM NIET MEEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
#Klautje. De reden mag duidelijk zijn.
Ben je trots op mequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je eens niet gelijk één van mijn verdachten, Rimas..
* Schouderklopje geeftquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:30 schreef Rimas het volgende:
Ik ben stiekem best wel trots op mezelf
Dus als ik het goed begrijp, dan zal cop 2 wel de bad cop zijn als klautje er idd aan gaat? Dus de_bw is waarchijnlijk dorp.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:41 schreef Silentalarm het volgende:
De Cops hebben hun hints opgelost.
Dit zijn hun verdachten:
Cop 1: Klautje
Cop 2: De_boswachter
Als iemand nog vragen heeft over de cops, vraag maar raak!
Dat hoeft natuurlijk niet, cop 1 kan ook gedacht hebben dat hij de verdenking op klautje is ging aanscherpen, omdat de hints al zo duidelijk waren, en als dat zo is, kan cop 2 het nog goed hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, dan zal cop 2 wel de bad cop zijn als klautje er idd aan gaat? Dus de_bw is waarchijnlijk dorp.
Goedzo. Jullie ontmenen me al mijn werk!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet, cop 1 kan ook gedacht hebben dat hij de verdenking op klautje is ging aanscherpen, omdat de hints al zo duidelijk waren, en als dat zo is, kan cop 2 het nog goed hebben
En als cop 2 inderdaad bad cop is, kan hij de hint ook nog fout hebben opgelost, waardoor boswachtertje nog maffia kan zijn
We weten dus nog niets
We menen het niet.quote:
Dit is ook zo lekker slimquote:
Ja omdat die hints nergens op slaan natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Ja hoor, post ik hints, is het ineens dood
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Timmmmm heeft toestemming van mij gekregen toen hij ze ava veranderde, dat jullie het even weten.
Ja dus, ik had ook een hint naar jou gevonden wilde ik die net posten ga jij je ava veranderen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Nee, jij niet, ik heb een hint naar jouw ava gevonden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef Rimas het volgende:
[..]
De achternaam van Klautje is Krekel
1ste mafia gevonden
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:12 schreef Klautje het volgende:
Succes verder maffiabroeders.
Nee hoor, daarover kun je ook hints maken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef timmmmm het volgende:
En er is een groot verschil tussen een ava instellen terwijl je er geen hebt, en hem veranderen
Post maar, als het een redelijke is, van dezelfde klasse als snelle jongen---> robben, zal ik hem terugveranderenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dus, ik had ook een hint naar jou gevonden wilde ik die net posten ga jij je ava veranderen.
Klopt, maar er zijn minstens 3 deelnemers zonder ava, en hoeveel zijn er met een snelle jongen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee hoor, daarover kun je ook hints maken.
Timmmmm had geen ava (evenals siestaguru) en is hij niet zo opvallend.quote:hierdoor sloop hij ongezien
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Timmmmm had geen ava (evenals siestaguru) en is hij niet zo opvallen.
Zit op zich wel wat in..quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit[/b] liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
Een snelle jongen ---> SG's ava
Vandaag uit de winkel gehaalde outfit-----> SG heeft gepost in het hoe ga jij verkleed naar halloween topque
En 5 messteken kan ik niet plaatsen, zo is het niet zo heel sterk, maar in ieder geval sterk genoeg om te onthouden voor de volgende keer
Overal kan je hints op vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]die kan echt overal op slaan, en hoe zit het dan met de rest van het verhaaltje?
Maar als jij er gelukkig van wordt, wil ik hem best terugveranderen hoor
Trouwens wel een goeie, op mij gaan bitchen omdat ik mijn ava verander, nèt nu jij verdacht bent....![]()
Ik zou er trouwens toch nooit toestemming voor hebben gekregen hem te veranderen, als er hints naar waren gegeven
Dat is best oneerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]die kan echt overal op slaan, en hoe zit het dan met de rest van het verhaaltje?
Maar als jij er gelukkig van wordt, wil ik hem best terugveranderen hoor
Trouwens wel een goeie, op mij gaan bitchen omdat ik mijn ava verander, nèt nu jij verdacht bent....![]()
Ik zou er trouwens toch nooit toestemming voor hebben gekregen hem te veranderen, als er hints naar waren gegeven
Goeiequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Ohja en die 5 messteken met hoeveel 'm'en schrijf je jou naam ook alweer tim?
Nou SL kom met je verlossende woord.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als de SL zegt dat je hem mag veranderen, heb je gelijk, want dan staan er inderdaad geen hints over je snelle jongen, maar voordat je dat gedaan hebt, niet dus
Jongens, laten we ons beter op de hints concentreren dan op elkaars gedrag... Jezus zegquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Die is er niet, vanavond pas
Ik moet ook de dagpost doen van hem, dat PMde ie me even, maar hoe kan dat in 's hemelsnaam, als ik klautjes rol niet weet
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Ohja en die 5 messteken met hoeveel 'm'en schrijf je jou naam ook alweer tim?
Ik vind die nog wel goed gevonden eigenlijk.quote:
Nee, maar het is een nieuwe pagina.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik nu de hints naar jou ook gaan quoten
Je hebt je punt gemaakt hoor SG
Dat is waar, alleen jammer dat dat de enige hint is die in dat verhaaltje naar mij wijstquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die nog wel goed gevonden eigenlijk.
Ja ik weet niet hoe de SL het met de hints doet...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen jammer dat dat de enige hint is die in dat verhaaltje naar mij wijstSG had nog wel een andere hint, maar die komt weer uit een ander verhaaltje
Het is een nieuwe paginaquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit[/b] liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
Een snelle jongen ---> SG's ava
Vandaag uit de winkel gehaalde outfit-----> SG heeft gepost in het hoe ga jij verkleed naar halloween topque
En 5 messteken kan ik niet plaatsen, zo is het niet zo heel sterk, maar in ieder geval sterk genoeg om te onthouden voor de volgende keer
Ik wel, dat heb ik gevraagd, 1 verhaaltje leidt naar 1 maffia, hara, jij had dat toch ook gevraagd?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe de SL het met de hints doet...
Ergens in dit topic, jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wel, dat heb ik gevraagd, 1 verhaaltje leidt naar 1 maffia, hara, jij had dat toch ook gevraagd?
Waarom vroeg die geen dooie, en gaf die alle rollen door aan die dooie?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, dat ging niet over iemands gedrag, behalve de stumperigheid van de SL, Ik moet de dagpost posten, maar dat kan toch helemaal niet, als ik klautjes rol niet weet?
Hij geeft Tim ook een vrijbriefje, dus waarom niet gelijk alle rollen erbijquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom vroeg die geen dooie, en gaf die alle rollen door aan die dooie?
Sorry, had ik stumperigheid moeten onderstrepenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom vroeg die geen dooie, en gaf die alle rollen door aan die dooie?
Jammer dat iedereen naar elkaar kijkt ipv naar de hints.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit op zich wel wat in..
Om het spannend te maken:
Klautje (13) Rimas, PP, Hara, de_boswachter, SiestaGuru, Yosander, Tim (2x), Ladidadida, Dorpsoudste, Lynda, Clesar03, Calex
De Boswachter (1) -SG-
-SG- (1) DuTank
Als je mijn posts leest, zie je dat ik de dagpost niet kan doen, omdat ik neit weet wie wie is, Silentalarm vroeg dat aan mij over PM en toen ik zei dat dat helemaal niet kon, was hij al weg denk ik, dus we zullen gewoon geduld moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen, maar Timmmm mag bekend maken wie er gelyncht wordt? Kan dat er niet op wijzen dat, als Klautje maffia is, hij weet dat dat zo is omdat hij zèlf maffia is?
Daarom vroeg ik het ook evenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je mijn posts leest, zie je dat ik de dagpost niet kan doen, omdat ik neit weet wie wie is, Silentalarm vroeg dat aan mij over PM en toen ik zei dat dat helemaal niet kon, was hij al weg denk ik, dus we zullen gewoon geduld moeten hebben
Klautje heeft zelf al toegegeven dat hij mafia is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen, maar Timmmm mag bekend maken wie er gelyncht wordt? Kan dat er niet op wijzen dat, als Klautje maffia is, hij weet dat dat zo is omdat hij zèlf maffia is?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef PrincePolly het volgende:
Echt weer een zooitje ongeregeld dus.
Edit je vote snel naar klautje, dan rekenen we hem mee er zijn echt al 10 stemmen voor klauquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand mij nog ff snel de hints+oplossing pasen dan kan ik msschn nog ff voten
lees even 1,5 pagina terugquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef Trevland het volgende:
nou dan ben ik telaat maar wil de hints+oplossing en door wie wel ff graag zien(heeft ook te maken met de volgende dagen in het spel enz.)
Tssk, hij moet er zéker 5 pagina's voor teruglezen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
lees even 1,5 pagina terugJe doet nu alsof we 30 topics hebben volgeluld
Als je de pagina instellingen hebt veranderd wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, hij moet er zéker 5 pagina's voor teruglezen hoor
/search?client=opera&rls=nl&q=asijnzeikerquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet die trouwens maar in de OP.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
/search?client=opera&rls=nl&q=asijnzeiker
[ afbeelding ]
JOHHHH dat had ik zelf ook nog niet door hequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
/search?client=opera&rls=nl&q=asijnzeiker
[ afbeelding ]
Ja waar blijft hijquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar blijft die blehspelleider!
Ik mag dan wel een kutleider geweest zijn, maar ik ben nooit zó dom geweest
Domoor, hoe kan ik de lynch nou plaatsen als ik klautjes rol niet weet, plaats em snel nuquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:31 schreef Silentalarm het volgende:
hier, sorry. Ik werd een beetje gek , eerst moest ik 2 uur eerder beginnen met werken, daarna nog 1 uur langer doorwerken ook. De diepvries was uitgevallen. Nogmaals sorry.
Jij komt ook een keertje zeg...quote:
Een SL hoort niet te feesten als hij kills moet plaatsen, dat weet je toch van te voren, zeg dan niet dat je wel SL kan worden, dat moet je alleen doen als je er tijd voor hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:35 schreef -SG- het volgende:
Jawel maar de SL is aan het feesten.
Wel terecht overigens.
Ja weekend so what.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef -SG- het volgende:
De game is niet dood hoor. Het is wat laat en het is weekend.
Hey PS als je na deze nacht nog leeft dan weten wij genoeg hèquote:
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feestquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een SL hoort niet te feesten als hij kills moet plaatsen, dat weet je toch van te voren, zeg dan niet dat je wel SL kan worden, dat moet je alleen doen als je er tijd voor hebt
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feest.
Laat dan in ieder geval een dooie het van je over nemen, maar dit is best aso, als je zegt dat je het doet, doeo het dan ook!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feest.
Nee, eigenlijk heb ik al 20 pms gestuurd naar hem waar hij blijftquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heb ik al 20 pms gestuurd naar hem waar hij blijft.
Kom dan naar het nachtbaggertopic, daar is het voorquote:Op zondag 2 november 2008 00:30 schreef Rimas het volgende:
Haha, ach als het jou tevreden houd![]()
Ps. ik verveel me
ja, mijn schuld is het niet hoor, stuur een boze PM naar maffia klauntje ofzoquote:
Van mij mag het, maar veel zin heeft het niet, omdat iedereen toch al slaaptquote:
hehe wat zijn we weer lief voor elkaarquote:Op zondag 2 november 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Nog iemand wakker op dit late uur
Oww, wacht, ik msn al met jou
FAIL
KUTJANUS. Verneuk het spel lekker effe.quote:Op zondag 2 november 2008 11:06 schreef Silentalarm het volgende:
jezus dit is wel heel dom. Ik denk dat ik een kut SL ben.
Hmmmm ik ken een SL, waarbij dat niet zou gebeuren...quote:Op zondag 2 november 2008 11:10 schreef Ladidadida het volgende:
Teveel gezopen?
Kan gebeuren tochWel sneaky van de mobs
Timmmmmquote:Op zondag 2 november 2008 11:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hmmmm ik ken een SL, waarbij dat niet zou gebeuren...
1 kill dus. En als er bij de lynch een mafia zit 0 dus.quote:Op zondag 2 november 2008 11:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wou eigenlijk nog vanacht de kills maken. Maar toen ik thuis kwam dacht ik, dat gaat niet goed komen. Doe ik het in de ochtend, verneuk ik het alsnog.
Edit:
zo erg is het ook weer niet. vanavond 1 kill minder. Dus dat maakt niet zoveel uit.
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaar, ik had wel gelijk dat SG een verdacht figuur was, ook al sloegen de hints dus de plank mis
En nu ga ik lekker in mijn graf rotten,
All you need is love --> Iemand die All you need is love of juist Can't buy me love volgt.quote:Na een geslaagde lynch van de dag, zat PrincePolly(Cop 2) thuis All you need is love te kijken. Wat hij niet wist, was dat buiten iemand op de loer lag om hem te doden, en dat hij in de laatste seconden van zijn leven zat. Met een geweldig schot, rechtstreeks door het raam, werd PrincePolly geraakt. Hij viel in een keer dood weg, en de dader liep al lachend weg.
Vergeet je de dubbele lynch niet van de bmquote:Op zondag 2 november 2008 11:57 schreef SiestaGuru het volgende:
Ean zware dag voor het dorp, beide cops, de burgemeester en de dorpsoudste neer... Ugh... Nuja, kudos voor de nachtwaker.
Ik wil die van mezelf terugquote:
Maar jij deed toch ook wel eens mee?quote:Op zondag 2 november 2008 12:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb net uit uiterst betrouwbare bron vernomen dat de burgemeester het ook met z'n bodyguards deed. Dus een kwartet
Alleen het origineel, of ook alle kopieen?quote:
Ik vroeg het braaf aan de SL en jij was aan het bitchen, als jij het had gevraagd had het vast ook gemogenquote:Op zondag 2 november 2008 12:17 schreef -SG- het volgende:
Ohja en ik vind het nog steeds niet kunnen dat timmmm wel zijn ava mocht veranderen en ik niet. Anders was ik niet dood geweest.
Ik had het ook gewoon gevraagt maar SL was er niet.quote:Op zondag 2 november 2008 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vroeg het braaf aan de SL en jij was aan het bitchen, als jij het had gevraagd had het vast ook gemogen
quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef lynda het volgende:
Geweldig schot -> dutank -> Schiet dan een kogel door je rotkop.
Aandelen -> Clesar -> economie opleiding
Gras -> Clesar -> Avater
Dat vind ik nou echt zó liefquote:Op zondag 2 november 2008 01:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Jazeker. Puntenslijpsel namelijk, zodat ze een avondje kon overleven.
Almachtige god die niet eens én de kills kan posten, én naar een feest kanquote:Op zondag 2 november 2008 12:55 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben er ook, als almachtige god die beslist over jullie leven en dood, en af en toe een foutje maakt!
Doe eens niet zoenen, als je net aan het beschrijven ben hoe smerig je mond wel niet is met hechtingenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens niet zoenen, als je net aan het beschrijven ben hoe smerig je mond wel niet is met hechtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |