De achternaam van Klautje is Krekelquote:Eenmaal in bed hoorde ze de krekels fluiten
Ja, er zijn ook maar hints naar 3 mensen, waarom zou je verder kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef PrincePolly het volgende:
Heerlijk, mensen die nu aanwezig zijn en ineens niet meer of niet mee gaan stemmen.
Of ineens andere hints gaan verzinnen die misschien ook wel iets kunnen zijn.
Klautje (2) Rimas, PP
1 voor 1 schat afwerken die handel. Pas als er een dubbele lynch komt dan naar meerdere kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook maar hints naar 3 mensen, waarom zou je verder kijken
Jij weet net zo goed als ik dat de hints na de nieuwe weer vergeten worden, hoe hard je ook schreeuwt dat die nog open staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 voor 1 schat afwerken die handel. Pas als er een dubbele lynch komt dan naar meerdere kijken.
En wee diegene die nu met een andere hint komt aankakken
Klopt, maar als er in het volgende stukje weer zo'n duidelijke hint staat, dan pakken we die gewoon op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat de hints na de nieuwe weer vergeten worden, hoe hard je ook schreeuwt dat die nog open staan.
OVERNEMEN EN AANVULLEN ANDERS TELT JE STEM NIET MEEquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
#Klautje. De reden mag duidelijk zijn.
Ben je trots op mequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je eens niet gelijk één van mijn verdachten, Rimas..
* Schouderklopje geeftquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:30 schreef Rimas het volgende:
Ik ben stiekem best wel trots op mezelf
Dus als ik het goed begrijp, dan zal cop 2 wel de bad cop zijn als klautje er idd aan gaat? Dus de_bw is waarchijnlijk dorp.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:41 schreef Silentalarm het volgende:
De Cops hebben hun hints opgelost.
Dit zijn hun verdachten:
Cop 1: Klautje
Cop 2: De_boswachter
Als iemand nog vragen heeft over de cops, vraag maar raak!
Dat hoeft natuurlijk niet, cop 1 kan ook gedacht hebben dat hij de verdenking op klautje is ging aanscherpen, omdat de hints al zo duidelijk waren, en als dat zo is, kan cop 2 het nog goed hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, dan zal cop 2 wel de bad cop zijn als klautje er idd aan gaat? Dus de_bw is waarchijnlijk dorp.
Goedzo. Jullie ontmenen me al mijn werk!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet, cop 1 kan ook gedacht hebben dat hij de verdenking op klautje is ging aanscherpen, omdat de hints al zo duidelijk waren, en als dat zo is, kan cop 2 het nog goed hebben
En als cop 2 inderdaad bad cop is, kan hij de hint ook nog fout hebben opgelost, waardoor boswachtertje nog maffia kan zijn
We weten dus nog niets
We menen het niet.quote:
Dit is ook zo lekker slimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |