Dus als ik het goed begrijp, dan zal cop 2 wel de bad cop zijn als klautje er idd aan gaat? Dus de_bw is waarchijnlijk dorp.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:41 schreef Silentalarm het volgende:
De Cops hebben hun hints opgelost.
Dit zijn hun verdachten:
Cop 1: Klautje
Cop 2: De_boswachter
Als iemand nog vragen heeft over de cops, vraag maar raak!
Dat hoeft natuurlijk niet, cop 1 kan ook gedacht hebben dat hij de verdenking op klautje is ging aanscherpen, omdat de hints al zo duidelijk waren, en als dat zo is, kan cop 2 het nog goed hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, dan zal cop 2 wel de bad cop zijn als klautje er idd aan gaat? Dus de_bw is waarchijnlijk dorp.
Goedzo. Jullie ontmenen me al mijn werk!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet, cop 1 kan ook gedacht hebben dat hij de verdenking op klautje is ging aanscherpen, omdat de hints al zo duidelijk waren, en als dat zo is, kan cop 2 het nog goed hebben
En als cop 2 inderdaad bad cop is, kan hij de hint ook nog fout hebben opgelost, waardoor boswachtertje nog maffia kan zijn
We weten dus nog niets
We menen het niet.quote:
Dit is ook zo lekker slimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |