Een SL hoort niet te feesten als hij kills moet plaatsen, dat weet je toch van te voren, zeg dan niet dat je wel SL kan worden, dat moet je alleen doen als je er tijd voor hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:35 schreef -SG- het volgende:
Jawel maar de SL is aan het feesten.
Wel terecht overigens.
Ja weekend so what.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef -SG- het volgende:
De game is niet dood hoor. Het is wat laat en het is weekend.
Hey PS als je na deze nacht nog leeft dan weten wij genoeg hèquote:
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feestquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een SL hoort niet te feesten als hij kills moet plaatsen, dat weet je toch van te voren, zeg dan niet dat je wel SL kan worden, dat moet je alleen doen als je er tijd voor hebt
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feest.
Laat dan in ieder geval een dooie het van je over nemen, maar dit is best aso, als je zegt dat je het doet, doeo het dan ook!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feest.
Nee, eigenlijk heb ik al 20 pms gestuurd naar hem waar hij blijftquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heb ik al 20 pms gestuurd naar hem waar hij blijft.
Kom dan naar het nachtbaggertopic, daar is het voorquote:Op zondag 2 november 2008 00:30 schreef Rimas het volgende:
Haha, ach als het jou tevreden houd![]()
Ps. ik verveel me
ja, mijn schuld is het niet hoor, stuur een boze PM naar maffia klauntje ofzoquote:
Van mij mag het, maar veel zin heeft het niet, omdat iedereen toch al slaaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |