Ja waar blijft hijquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar blijft die blehspelleider!
Ik mag dan wel een kutleider geweest zijn, maar ik ben nooit zó dom geweest
Domoor, hoe kan ik de lynch nou plaatsen als ik klautjes rol niet weet, plaats em snel nuquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:31 schreef Silentalarm het volgende:
hier, sorry. Ik werd een beetje gek , eerst moest ik 2 uur eerder beginnen met werken, daarna nog 1 uur langer doorwerken ook. De diepvries was uitgevallen. Nogmaals sorry.
Jij komt ook een keertje zeg...quote:
Een SL hoort niet te feesten als hij kills moet plaatsen, dat weet je toch van te voren, zeg dan niet dat je wel SL kan worden, dat moet je alleen doen als je er tijd voor hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:35 schreef -SG- het volgende:
Jawel maar de SL is aan het feesten.
Wel terecht overigens.
Ja weekend so what.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef -SG- het volgende:
De game is niet dood hoor. Het is wat laat en het is weekend.
Hey PS als je na deze nacht nog leeft dan weten wij genoeg hèquote:
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feestquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een SL hoort niet te feesten als hij kills moet plaatsen, dat weet je toch van te voren, zeg dan niet dat je wel SL kan worden, dat moet je alleen doen als je er tijd voor hebt
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is toch onverwachts. Lekker boeiend. Silent heeft groot gelijk, je gaat toch niet voor een stelletje fokkers niet naar een feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |