Ja omdat die hints nergens op slaan natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Ja hoor, post ik hints, is het ineens dood
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Timmmmm heeft toestemming van mij gekregen toen hij ze ava veranderde, dat jullie het even weten.
Ja dus, ik had ook een hint naar jou gevonden wilde ik die net posten ga jij je ava veranderen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Nee, jij niet, ik heb een hint naar jouw ava gevonden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef Rimas het volgende:
[..]
De achternaam van Klautje is Krekel
1ste mafia gevonden
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:12 schreef Klautje het volgende:
Succes verder maffiabroeders.
Nee hoor, daarover kun je ook hints maken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef timmmmm het volgende:
En er is een groot verschil tussen een ava instellen terwijl je er geen hebt, en hem veranderen
Post maar, als het een redelijke is, van dezelfde klasse als snelle jongen---> robben, zal ik hem terugveranderenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dus, ik had ook een hint naar jou gevonden wilde ik die net posten ga jij je ava veranderen.
Klopt, maar er zijn minstens 3 deelnemers zonder ava, en hoeveel zijn er met een snelle jongen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee hoor, daarover kun je ook hints maken.
Timmmmm had geen ava (evenals siestaguru) en is hij niet zo opvallend.quote:hierdoor sloop hij ongezien
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Timmmmm had geen ava (evenals siestaguru) en is hij niet zo opvallen.
Zit op zich wel wat in..quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit[/b] liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
Een snelle jongen ---> SG's ava
Vandaag uit de winkel gehaalde outfit-----> SG heeft gepost in het hoe ga jij verkleed naar halloween topque
En 5 messteken kan ik niet plaatsen, zo is het niet zo heel sterk, maar in ieder geval sterk genoeg om te onthouden voor de volgende keer
Overal kan je hints op vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]die kan echt overal op slaan, en hoe zit het dan met de rest van het verhaaltje?
Maar als jij er gelukkig van wordt, wil ik hem best terugveranderen hoor
Trouwens wel een goeie, op mij gaan bitchen omdat ik mijn ava verander, nèt nu jij verdacht bent....![]()
Ik zou er trouwens toch nooit toestemming voor hebben gekregen hem te veranderen, als er hints naar waren gegeven
Dat is best oneerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]die kan echt overal op slaan, en hoe zit het dan met de rest van het verhaaltje?
Maar als jij er gelukkig van wordt, wil ik hem best terugveranderen hoor
Trouwens wel een goeie, op mij gaan bitchen omdat ik mijn ava verander, nèt nu jij verdacht bent....![]()
Ik zou er trouwens toch nooit toestemming voor hebben gekregen hem te veranderen, als er hints naar waren gegeven
Goeiequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Ohja en die 5 messteken met hoeveel 'm'en schrijf je jou naam ook alweer tim?
Nou SL kom met je verlossende woord.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als de SL zegt dat je hem mag veranderen, heb je gelijk, want dan staan er inderdaad geen hints over je snelle jongen, maar voordat je dat gedaan hebt, niet dus
Jongens, laten we ons beter op de hints concentreren dan op elkaars gedrag... Jezus zegquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Die is er niet, vanavond pas
Ik moet ook de dagpost doen van hem, dat PMde ie me even, maar hoe kan dat in 's hemelsnaam, als ik klautjes rol niet weet
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Ohja en die 5 messteken met hoeveel 'm'en schrijf je jou naam ook alweer tim?
Ik vind die nog wel goed gevonden eigenlijk.quote:
Nee, maar het is een nieuwe pagina.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik nu de hints naar jou ook gaan quoten
Je hebt je punt gemaakt hoor SG
Dat is waar, alleen jammer dat dat de enige hint is die in dat verhaaltje naar mij wijstquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind die nog wel goed gevonden eigenlijk.
Ja ik weet niet hoe de SL het met de hints doet...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen jammer dat dat de enige hint is die in dat verhaaltje naar mij wijstSG had nog wel een andere hint, maar die komt weer uit een ander verhaaltje
Het is een nieuwe paginaquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit[/b] liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
Een snelle jongen ---> SG's ava
Vandaag uit de winkel gehaalde outfit-----> SG heeft gepost in het hoe ga jij verkleed naar halloween topque
En 5 messteken kan ik niet plaatsen, zo is het niet zo heel sterk, maar in ieder geval sterk genoeg om te onthouden voor de volgende keer
Ik wel, dat heb ik gevraagd, 1 verhaaltje leidt naar 1 maffia, hara, jij had dat toch ook gevraagd?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe de SL het met de hints doet...
Ergens in dit topic, jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wel, dat heb ik gevraagd, 1 verhaaltje leidt naar 1 maffia, hara, jij had dat toch ook gevraagd?
Waarom vroeg die geen dooie, en gaf die alle rollen door aan die dooie?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, dat ging niet over iemands gedrag, behalve de stumperigheid van de SL, Ik moet de dagpost posten, maar dat kan toch helemaal niet, als ik klautjes rol niet weet?
Hij geeft Tim ook een vrijbriefje, dus waarom niet gelijk alle rollen erbijquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom vroeg die geen dooie, en gaf die alle rollen door aan die dooie?
Sorry, had ik stumperigheid moeten onderstrepenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom vroeg die geen dooie, en gaf die alle rollen door aan die dooie?
Jammer dat iedereen naar elkaar kijkt ipv naar de hints.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit op zich wel wat in..
Om het spannend te maken:
Klautje (13) Rimas, PP, Hara, de_boswachter, SiestaGuru, Yosander, Tim (2x), Ladidadida, Dorpsoudste, Lynda, Clesar03, Calex
De Boswachter (1) -SG-
-SG- (1) DuTank
Als je mijn posts leest, zie je dat ik de dagpost niet kan doen, omdat ik neit weet wie wie is, Silentalarm vroeg dat aan mij over PM en toen ik zei dat dat helemaal niet kon, was hij al weg denk ik, dus we zullen gewoon geduld moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen, maar Timmmm mag bekend maken wie er gelyncht wordt? Kan dat er niet op wijzen dat, als Klautje maffia is, hij weet dat dat zo is omdat hij zèlf maffia is?
Daarom vroeg ik het ook evenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je mijn posts leest, zie je dat ik de dagpost niet kan doen, omdat ik neit weet wie wie is, Silentalarm vroeg dat aan mij over PM en toen ik zei dat dat helemaal niet kon, was hij al weg denk ik, dus we zullen gewoon geduld moeten hebben
Klautje heeft zelf al toegegeven dat hij mafia is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen, maar Timmmm mag bekend maken wie er gelyncht wordt? Kan dat er niet op wijzen dat, als Klautje maffia is, hij weet dat dat zo is omdat hij zèlf maffia is?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef PrincePolly het volgende:
Echt weer een zooitje ongeregeld dus.
Edit je vote snel naar klautje, dan rekenen we hem mee er zijn echt al 10 stemmen voor klauquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand mij nog ff snel de hints+oplossing pasen dan kan ik msschn nog ff voten
lees even 1,5 pagina terugquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef Trevland het volgende:
nou dan ben ik telaat maar wil de hints+oplossing en door wie wel ff graag zien(heeft ook te maken met de volgende dagen in het spel enz.)
Tssk, hij moet er zéker 5 pagina's voor teruglezen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
lees even 1,5 pagina terugJe doet nu alsof we 30 topics hebben volgeluld
Als je de pagina instellingen hebt veranderd wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, hij moet er zéker 5 pagina's voor teruglezen hoor
/search?client=opera&rls=nl&q=asijnzeikerquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet die trouwens maar in de OP.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
/search?client=opera&rls=nl&q=asijnzeiker
[ afbeelding ]
JOHHHH dat had ik zelf ook nog niet door hequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
/search?client=opera&rls=nl&q=asijnzeiker
[ afbeelding ]
Ja waar blijft hijquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar blijft die blehspelleider!
Ik mag dan wel een kutleider geweest zijn, maar ik ben nooit zó dom geweest
Domoor, hoe kan ik de lynch nou plaatsen als ik klautjes rol niet weet, plaats em snel nuquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:31 schreef Silentalarm het volgende:
hier, sorry. Ik werd een beetje gek , eerst moest ik 2 uur eerder beginnen met werken, daarna nog 1 uur langer doorwerken ook. De diepvries was uitgevallen. Nogmaals sorry.
Jij komt ook een keertje zeg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |