Jammer dat iedereen naar elkaar kijkt ipv naar de hints.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit op zich wel wat in..
Om het spannend te maken:
Klautje (13) Rimas, PP, Hara, de_boswachter, SiestaGuru, Yosander, Tim (2x), Ladidadida, Dorpsoudste, Lynda, Clesar03, Calex
De Boswachter (1) -SG-
-SG- (1) DuTank
Als je mijn posts leest, zie je dat ik de dagpost niet kan doen, omdat ik neit weet wie wie is, Silentalarm vroeg dat aan mij over PM en toen ik zei dat dat helemaal niet kon, was hij al weg denk ik, dus we zullen gewoon geduld moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen, maar Timmmm mag bekend maken wie er gelyncht wordt? Kan dat er niet op wijzen dat, als Klautje maffia is, hij weet dat dat zo is omdat hij zèlf maffia is?
Daarom vroeg ik het ook evenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je mijn posts leest, zie je dat ik de dagpost niet kan doen, omdat ik neit weet wie wie is, Silentalarm vroeg dat aan mij over PM en toen ik zei dat dat helemaal niet kon, was hij al weg denk ik, dus we zullen gewoon geduld moeten hebben
Klautje heeft zelf al toegegeven dat hij mafia is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen, maar Timmmm mag bekend maken wie er gelyncht wordt? Kan dat er niet op wijzen dat, als Klautje maffia is, hij weet dat dat zo is omdat hij zèlf maffia is?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef PrincePolly het volgende:
Echt weer een zooitje ongeregeld dus.
Edit je vote snel naar klautje, dan rekenen we hem mee er zijn echt al 10 stemmen voor klauquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:00 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand mij nog ff snel de hints+oplossing pasen dan kan ik msschn nog ff voten
lees even 1,5 pagina terugquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef Trevland het volgende:
nou dan ben ik telaat maar wil de hints+oplossing en door wie wel ff graag zien(heeft ook te maken met de volgende dagen in het spel enz.)
Tssk, hij moet er zéker 5 pagina's voor teruglezen hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
lees even 1,5 pagina terugJe doet nu alsof we 30 topics hebben volgeluld
Als je de pagina instellingen hebt veranderd wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, hij moet er zéker 5 pagina's voor teruglezen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |