Ja omdat die hints nergens op slaan natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Ja hoor, post ik hints, is het ineens dood
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Timmmmm heeft toestemming van mij gekregen toen hij ze ava veranderde, dat jullie het even weten.
Ja dus, ik had ook een hint naar jou gevonden wilde ik die net posten ga jij je ava veranderen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Nee, jij niet, ik heb een hint naar jouw ava gevonden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef Rimas het volgende:
[..]
De achternaam van Klautje is Krekel
1ste mafia gevonden
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:12 schreef Klautje het volgende:
Succes verder maffiabroeders.
Nee hoor, daarover kun je ook hints maken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef timmmmm het volgende:
En er is een groot verschil tussen een ava instellen terwijl je er geen hebt, en hem veranderen
Post maar, als het een redelijke is, van dezelfde klasse als snelle jongen---> robben, zal ik hem terugveranderenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dus, ik had ook een hint naar jou gevonden wilde ik die net posten ga jij je ava veranderen.
Klopt, maar er zijn minstens 3 deelnemers zonder ava, en hoeveel zijn er met een snelle jongen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee hoor, daarover kun je ook hints maken.
Timmmmm had geen ava (evenals siestaguru) en is hij niet zo opvallend.quote:hierdoor sloop hij ongezien
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Timmmmm had geen ava (evenals siestaguru) en is hij niet zo opvallen.
Zit op zich wel wat in..quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Later op de nacht ging er een 2e maffioos op pad. Deze maffioss was een snelle jongen. In zijn vandaag uit de winkel gehaalde outfit[/b] liep hij rechtstreeks naar het huis van Sheepcidus (Bodyguard) en bracht hem snel om het leven met 5 messteken.
Een snelle jongen ---> SG's ava
Vandaag uit de winkel gehaalde outfit-----> SG heeft gepost in het hoe ga jij verkleed naar halloween topque
En 5 messteken kan ik niet plaatsen, zo is het niet zo heel sterk, maar in ieder geval sterk genoeg om te onthouden voor de volgende keer
Overal kan je hints op vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]die kan echt overal op slaan, en hoe zit het dan met de rest van het verhaaltje?
Maar als jij er gelukkig van wordt, wil ik hem best terugveranderen hoor
Trouwens wel een goeie, op mij gaan bitchen omdat ik mijn ava verander, nèt nu jij verdacht bent....![]()
Ik zou er trouwens toch nooit toestemming voor hebben gekregen hem te veranderen, als er hints naar waren gegeven
Dat is best oneerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]die kan echt overal op slaan, en hoe zit het dan met de rest van het verhaaltje?
Maar als jij er gelukkig van wordt, wil ik hem best terugveranderen hoor
Trouwens wel een goeie, op mij gaan bitchen omdat ik mijn ava verander, nèt nu jij verdacht bent....![]()
Ik zou er trouwens toch nooit toestemming voor hebben gekregen hem te veranderen, als er hints naar waren gegeven
Goeiequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:19 schreef -SG- het volgende:
Ohja en die 5 messteken met hoeveel 'm'en schrijf je jou naam ook alweer tim?
Nou SL kom met je verlossende woord.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als de SL zegt dat je hem mag veranderen, heb je gelijk, want dan staan er inderdaad geen hints over je snelle jongen, maar voordat je dat gedaan hebt, niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |