KUTJANUS. Verneuk het spel lekker effe.quote:Op zondag 2 november 2008 11:06 schreef Silentalarm het volgende:
jezus dit is wel heel dom. Ik denk dat ik een kut SL ben.
Hmmmm ik ken een SL, waarbij dat niet zou gebeuren...quote:Op zondag 2 november 2008 11:10 schreef Ladidadida het volgende:
Teveel gezopen?
Kan gebeuren tochWel sneaky van de mobs
Timmmmmquote:Op zondag 2 november 2008 11:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hmmmm ik ken een SL, waarbij dat niet zou gebeuren...
1 kill dus. En als er bij de lynch een mafia zit 0 dus.quote:Op zondag 2 november 2008 11:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wou eigenlijk nog vanacht de kills maken. Maar toen ik thuis kwam dacht ik, dat gaat niet goed komen. Doe ik het in de ochtend, verneuk ik het alsnog.
Edit:
zo erg is het ook weer niet. vanavond 1 kill minder. Dus dat maakt niet zoveel uit.
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaar, ik had wel gelijk dat SG een verdacht figuur was, ook al sloegen de hints dus de plank mis
En nu ga ik lekker in mijn graf rotten,
All you need is love --> Iemand die All you need is love of juist Can't buy me love volgt.quote:Na een geslaagde lynch van de dag, zat PrincePolly(Cop 2) thuis All you need is love te kijken. Wat hij niet wist, was dat buiten iemand op de loer lag om hem te doden, en dat hij in de laatste seconden van zijn leven zat. Met een geweldig schot, rechtstreeks door het raam, werd PrincePolly geraakt. Hij viel in een keer dood weg, en de dader liep al lachend weg.
Vergeet je de dubbele lynch niet van de bmquote:Op zondag 2 november 2008 11:57 schreef SiestaGuru het volgende:
Ean zware dag voor het dorp, beide cops, de burgemeester en de dorpsoudste neer... Ugh... Nuja, kudos voor de nachtwaker.
Ik wil die van mezelf terugquote:
Maar jij deed toch ook wel eens mee?quote:Op zondag 2 november 2008 12:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb net uit uiterst betrouwbare bron vernomen dat de burgemeester het ook met z'n bodyguards deed. Dus een kwartet
Alleen het origineel, of ook alle kopieen?quote:
Ik vroeg het braaf aan de SL en jij was aan het bitchen, als jij het had gevraagd had het vast ook gemogenquote:Op zondag 2 november 2008 12:17 schreef -SG- het volgende:
Ohja en ik vind het nog steeds niet kunnen dat timmmm wel zijn ava mocht veranderen en ik niet. Anders was ik niet dood geweest.
Ik had het ook gewoon gevraagt maar SL was er niet.quote:Op zondag 2 november 2008 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vroeg het braaf aan de SL en jij was aan het bitchen, als jij het had gevraagd had het vast ook gemogen
quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef lynda het volgende:
Geweldig schot -> dutank -> Schiet dan een kogel door je rotkop.
Aandelen -> Clesar -> economie opleiding
Gras -> Clesar -> Avater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |