Klopt. Christopher Walkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:59 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij is het shirt van Veenstra uit de categorie "More Cowbell" (die man).
Of heb ik het nou fout?
Bijna vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio recorder aan doen!
Ik gebruik altijd mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcamquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
wat is dat toch de afgelopen paar dagen dat de webcam zwart blijft en ik alleen de melding "Video is loading" krijg?? welke van de webcam links werkt wel en loopt niet veel achter?
Ik heb er geen last van. Probeer de alternatieve webcam-links uit de OP eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
wat is dat toch de afgelopen paar dagen dat de webcam zwart blijft en ik alleen de melding "Video is loading" krijg?? welke van de webcam links werkt wel en loopt niet veel achter?
Moet ik 'm wel online zetten, en dat wordt pas morgenavond denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dan kijk en luister ik 't later ff terug. Andere bezigheden nu..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio aan doen!
Jammer dat ie te vroeg was om te zien hoe de Lakers Portland inmaakten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef jmac het volgende:
Michiel V.: ben je ook in PORTLAND geweest? Zie dat je wel SF-Seattle hebt gedaan dus gok dat je erlangs bent gereden maar niets gemaakt/gedaan daar? Toch het Amsterdam/ hippie-town van NW-USA.
Dag mooie mevrouw, heeft u het koud? Ik wil u wel warmhouden hoor!quote:
quote:
stfuquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ie te vroeg was om te zien hoe de Lakers Portland inmaakten.
Het linkje onder "1" doet `t wel. Maar de eerste webcam link niet, net als die van de 3fm website zelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcam
quote:
Ik heb alleen maar de highlights gezien, maar vond het wel een beetje een kudfout van Bynum op Oden. Maar leek me niet het soort fout waardoor je zo geblesseerd kan raken.quote:
Het lag niet aan jouwquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Ohja, lag het aan mij of was er vorige week geen gesproken uurprogrammaopener?
Misschien dan maar weer eens tot 10 uur luisteren deze keerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Ekdom en Veenstra weer samen, na 3 weken eindelijk weer eens![]()
![]()
Helloquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Ssssssssssssssst...
Engels praten: Litton-lane komt het topic binnen.....
De Publieke Omroep gebruikt servers bij de grote providers om het netwerk te ontlasten, waarschijnlijk is er dus een storing op de Streamgate-server bij je provider.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het linkje onder "1" doet `t wel. Maar de eerste webcam link niet, net als die van de 3fm website zelf
Ligt niet aan jou... het klopt. Er was geen uuropener.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Ohja, lag het aan mij of was er vorige week geen gesproken uurprogrammaopener?
Nee hij kwam gewoon verkeerd terecht. Geen fout van Bynum. Hij heeft 't gewoon lastig met dat lichaam van 'mquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de highlights gezien, maar vond het wel een beetje een kudfout van Bynum op Oden. Maar leek me niet het soort fout waardoor je zo geblesseerd kan raken.
Dacht ik eigenlijk ook maar weet het niet helemaal zeker meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zij was er toch al eerder? Ik meen mij te herinneren dat ze toen vertelde dat ze met een stel vriendinnen in Amsterdam woonde.
Ik heb nog gezocht maar kon haar niet vinden
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dan maar weer eens tot 10 uur luisteren deze keer
Bizar. Als ik naar de 3FM website ga en de webcam kies, doet hij het prima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het linkje onder "1" doet `t wel. Maar de eerste webcam link niet, net als die van de 3fm website zelf
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je blijft erbij hè?
(Weekend - Weekeinde / Pateto - Patato)
Ff downloaden. Dan doet ie 't welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mag het plaatje van sirolf niet zien...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
"You are not authorized to view this page "
Aan m'n leeftijd zal het in elk geval niet liggen
Jullie zijn te oud denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik mag het plaatje van sirolf niet zien...Nu wel !
![]()
Ik heb 'm al ergens anders ge-upload.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"You are not authorized to view this page "
Aan m'n leeftijd zal het in elk geval niet liggen
Hier nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Bizar. Als ik naar de 3FM website ga en de webcam kies, doet hij het prima.
quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm al ergens anders ge-upload.
Vind het erg cool wat voor een team er nu staat. Het sterrentrio Bryant-Gasol-Odom is misschien niet zo goed als Boston's Garnett-Pierce-Allen, maar de rest van het team is erg sterk terwijl het niet echt grote namen zijn. Farmar, Vujacic en Bynum zijn zelfs door de Lakers zelf gedraft. Bij Phil Jackson zie je niet zoveel jonge spelers doorbreken en dat is bij die 3 toch wel goed gelukt. Een team waar de Lakers nog jaren mee vooruit kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee hij kwam gewoon verkeerd terecht. Geen fout van Bynum. Hij heeft 't gewoon lastig met dat lichaam van 'mEn ach, Lakers zijn voor 90% van de teams te goed dit jaar. Mag hopen dat m'n cluppie iig de play-offs zal halen. Dan ben ik al lang tevreden en heb ik een goed excuus om 't vliegtuig te pakken
Prima. En thanks alvast.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik 'm wel online zetten, en dat wordt pas morgenavond denk ik
Tsja.. klopt! ben er nog niet zo kapot van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Oh, mijn eerst aanraking met de mega hit.... Klinkt als Coldplay....
Of MGMT of The Killers. Nee, we copy-pasten de MH-verkiezing bij de vorige twee singles van Coldplay nog een keer...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit nou weer voor megahit, WAAR IS ACDC
Of het moet nog komen... Of ik vind het echt niks...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Oh, mijn eerst aanraking met de mega hit.... Klinkt als Coldplay....
Jay-Z moet ook weer ff aandacht hebben iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Wat??? Gaat Jay-Z er doorheen blaten? Wat een verkrachting. Ik ga ff aangifte doen...
Een (platen-)verkrachter en een leugenaar (hij zei een paar jaar geleden dat ie zou stoppen).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jay-Z moet ook weer ff aandacht hebben idd.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of MGMT of The Killers. Nee, we copy-pasten de MH-verkiezing bij de vorige twee singles van Coldplay nog een keer...
Nieuwe Freakandel Speciaal al gehoord? Kanye West - Love Lockdown... Wat een <piep> plaat. Maar ja, Gerard roept wel dat het een plaat is die moet groeien dus wie weet ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Eerste aanraking met de nieuwe MH... ik vind er erg weinig aan... Vooral na het toch echt prachtige Viva La Vida is dit echt een teleurstelling...
Mee eens. Ik vind het ook een teleurstelling. Beetje eentonig ook. Jammer hoor. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Eerste aanraking met de nieuwe MH... ik vind er erg weinig aan... Vooral na het toch echt prachtige Viva La Vida is dit echt een teleurstelling...
Killers zijn nog nooit Meeeeee-ga-hit geweest op 3FM. Onbegrijpelijk, imo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef MirageF1 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoeveel geld 3FM krijgt om elke single van Coldplay megahit te maken. Zoveel beter uit op dit moment...
Tsja, nee, 'de MH wordt democratisch door de dj's gekozen.'quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef MirageF1 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoeveel geld 3FM krijgt om elke single van Coldplay megahit te maken. Zoveel beter uit op dit moment...
Ga er maar vanuit dat elk nummer van dat nieuwe album een single gaat worden en megahit bij 3fm wordtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef MirageF1 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
"Je beft... euh boft maar met zo'n contract."![]()
Als ik überhaupt die afspraak eens kon maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:28 schreef on_air het volgende:
Sex op afspraak, handig. Nooit verrassingen.
Kuch Kuchequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, nee, 'de MH wordt democratisch door de dj's gekozen.'
Surequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, nee, 'de MH wordt democratisch door de dj's gekozen.'
Als er iemand hier wat inside info kan lospeuteren dan ben jij dat volgens mij welquote:
Check dit dan: http://www.kovideo.net/mu(...)ost-Ride-It/636.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er iemand hier wat inside info kan lospeuteren dan ben jij dat volgens mij welGhostbusters
Goed excuus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef on_air het volgende:
Deze 11 november ben ik ook niet thuis, maar in Paradiso.
De sms'jes op z'n foon zullen ook wel invisible zijn idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef on_air het volgende:
Met een invisible man sleeping in your bed kun je natuurlijk geen secx afspraken maken.
Die sex afspraken zitten wel goed als ik in deze boxershort kom opdagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef on_air het volgende:
Met een invisible man sleeping in your bed kun je natuurlijk geen secx afspraken maken.
Ik vrees dat ik wel thuis ben, maar omdat ik aan het einde van een doodlopende straat woon zal de hoeveelheid kinderen ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef on_air het volgende:
Deze 11 november ben ik ook niet thuis, maar in Paradiso.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar zijn de geile vrouwelijke bankgasten tegenwoordig gebleven?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die sex afspraken zitten wel goed als ik in deze boxershort kom opdagen![]()
[ afbeelding ]
'weer eens'?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis de laarzen en rokjes ook. Tijd om on_air weer eens uit te nodigen
Bankvulling.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Heuj, mannelijke bankgasten? Of gewoon wat mensen van de redactie?
[ link | afbeelding ]
Ze zijn weer op dreefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Dit was de korte versie, en nu komt DeLange".
Briljantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Dit was de korte versie, en nu komt DeLange".
Een quiz!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een kille nacht. Nou, ik weet nog wel een toepasselijke groep dan.
Ik mag er ook van genieten na een te stress volle shit week op het werk en nu moet ik morgen ook nog....quote:
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Rojan_UK het volgende:
Nou, Halloween is hier inmiddels in volle gang. De bel is al 6x gegaan! En dat mijn hond er blij mee is... ze blijft maar blaffen... *zucht*
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!
"This is Halloween"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Rojan_UK het volgende:
Nou, Halloween is hier inmiddels in volle gang. De bel is al 6x gegaan! En dat mijn hond er blij mee is... ze blijft maar blaffen... *zucht*
Geloof het wel maar waarschijnlijk (of nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
tjibbe@3fm.nl
Hier ook al de bel uitgezet , gaan ze op het raam lopen kloppenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!
In Nederland en ze komen met Halloween aan de deur?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook al de bel uitgezet , gaan ze op het raam lopen kloppen
Is voor mij ook helemaal nieuw. Dat is hier in het zuiden nog nooit gevierd. Waarom zou dat nu wel gebeurenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Nederland en ze komen met Halloween aan de deur?
Ik had er ook al aan gedacht, maar het is idd nutteloos. Zeker als je een hond hebt. Of ze nou bellen, kloppen of op het raam bonzen, die hond slaat toch wel aan en dat hoor je vervolgens 6 straten verderop. Gelukkig is mijn vrouw vandaag thuis en heeft zij deurdienst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook al de bel uitgezet , gaan ze op het raam lopen kloppen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik had er ook al aan gedacht, maar het is idd nutteloos. Zeker als je een hond hebt. Of ze nou bellen, kloppen of op het raam bonzen, die hond slaat toch wel aan en dat hoor je vervolgens 6 straten verderop. Gelukkig is mijn vrouw vandaag thuis en heeft zij deurdienst.
Teveel details enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tjibbe: "" Bij mijn moeder wel""
Dat doet alleen Walibi en dan Six Fags en toen weer Walibi toch...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is voor mij ook helemaal nieuw. Dat is hier in het zuiden nog nooit gevierd. Waarom zou dat nu wel gebeuren
Deurdienstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik had er ook al aan gedacht, maar het is idd nutteloos. Zeker als je een hond hebt. Of ze nou bellen, kloppen of op het raam bonzen, die hond slaat toch wel aan en dat hoor je vervolgens 6 straten verderop. Gelukkig is mijn vrouw vandaag thuis en heeft zij deurdienst.
Even onthoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om dat stukje als beltoon te hebben.
Paul Rabbering ook. Ik vind er zelf niet heel veel aan. Wel lekker up-tempoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 't wel een leuk nummer.
hij blijft iig. hangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 't wel een leuk nummer.
Welja, verveel me tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, de MP3-bakdienst in tha house.
Ik had graag in zijn schoentjes gestaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
terwijl intussen e.e.a. getest wordt in de studio door een 10 jarig jochie
Eerst nog een cappucino. Over een uurtje aan `t bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Hmmmm Eerste slokje bier bevalt me prima.... Is immers een week geleden....
Veenstra is blijkbaar al papa geworden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
terwijl intussen e.e.a. getest wordt in de studio door een 10 jarig jochie
Beidenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Is Uw Disc jockey zo klein of is het kind naast hem al zo groot?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik had graag in zijn schoentjes gestaan
krappe schoentjes dan , met jouw maat in een maatje 32quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik had graag in zijn schoentjes gestaan
Ja, net nu mn teennagel mn hele teen heeft opengeschranst, nadat ik vakkundig van mijn stoel afflikkerde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
krappe schoentjes dan , met jouw maat in een maatje 32
1 van de keren naar Berlijn in een Volkswagen bus op de DUITSE snelweg die cd op repeat gezet!quote:
Nou, ik weet niet of iemand hier het ook gezien heeft, maar ze was een aantal weken geleden bij Later met Jools Holland op BBC2 en moest ze dit live zingen. Het klonk volstrekt ruk. Ze kan simpelweg live geen noot uitbrengen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Pak 'm beet gooi 'm weg..
Gisteren was Gabriela nog bij Never mind the Busscocks... Zag er totaal anders uit als in de clip
Al twee jaar schaamteloze promotie bij een program van de lokale omroepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Never mind the Busscocks...
als ik slecht humeur heb doet een paar nummers luisteren mij toch weer erg happy makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1 van de keren naar Berlijn in een Volkswagen bus op de DUITSE snelweg die cd op repeat gezet!![]()
Moest direct aan het onderstaande filmpje denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1 van de keren naar Berlijn in een Volkswagen bus op de DUITSE snelweg die cd op repeat gezet!![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Nu komt de policy van meer platen draaien in een uur wel goed uit.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit x blij is dat een nummer is afgekapt
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef on_air het volgende:
Nothing sweet about me. Ben er vandoor.
Redactieradioborrel, de kou in, dus.
Peace out.
Michiel zat bij Suzanne (de GAST) als voiceover er overheen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien als voice-over over een programma op Nederland 3 in het reclameblok net!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzanne_de_Jongquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef Rojan_UK het volgende:
De gast is gearriveerd, maar wie is ze eigenlijk?
Ik ben dit nummer echt zoquote:
Dank u! (Dat krijg je als je al 5 jaar in het buitenland woont...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzanne_de_Jong
Nee man! nog steeds een heerlijke plaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben dit nummer echt zobeu.... Staat volgens mij ook in de top: Meest gedraaide 3FM liederen....
dat is juistquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer van die oorbellen waarmee je kunt hoepelen.
Eens en Eens....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne gast.
Jammer van die oorbellen waarmee je kunt hoepelen.
... die net een mentholsigaret heeft gerookt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
De GAST kijkt wel naar Gerard en Michiel als een aangespoelde walvis....
Zo ff luisteren,.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/Deutsche_Beltoon.mp3
Zoiets?
Vind ik nog best knap trouwens, want meestal zijn hoeken van kamers 90 graden...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
"Als ik het koud heb ik ga ik altijd in een hoek van veertig graden staan".
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef TheVulture het volgende:
"Als ik het koud heb ga ik in een hoek van 40 graden staan"![]()
![]()
Je zegt het zelf al: Meestal. Dus het kan wel....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik nog best knap trouwens, want meestal zijn hoeken van kamers 90 graden...
Gewoon een kwestie van ff vooroverbuigen tot de gewenste hoek bereikt is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik nog best knap trouwens, want meestal zijn hoeken van kamers 90 graden...
Nee hoor, ik vind 'm ook best leuk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik heel slecht als ik zeg dat ik deze Krezip best aardig vind (vooral refrein) ??
Zo ja, dan vind ik het niks!
Zat net hetzelfde te denken. Met Krezip kun je het veel erger treffen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik heel slecht als ik zeg dat ik deze Krezip best aardig vind (vooral refrein) ??
Zo ja, dan vind ik het niks!
Ik ook hoor, bedrijf waar ik werkte jaren terug, heeft met ze getourd dus een beetje bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind 'm ook best leuk.
Sowieso vind ik Krezip best goed, ook de vorige singles.
Ze leest mee!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste gast,
Er mag gelachen worden.
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Timo20 het volgende:
Hey daar is onze real American Gangster![]()
Heb je nu een gat in de markt gevonden? Shirts met Ekdom-uitsprakenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ff snel gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Dat is wel een goed idee, ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je nu een gat in de markt gevonden? Shirts met Ekdom-uitspraken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ff snel gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Dan wordt je multimiljonairquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je nu een gat in de markt gevonden? Shirts met Ekdom-uitspraken
Die LUCHT!!!quote:
Shirtjes meligheid!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die LUCHT!!!
Voor shirtjes die je niet zo vaak hoeft te wassen
Een shirtje met de Duitse vlag met me tekst EINE DEUTSCHE SCHALLPLATE!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die LUCHT!!!
Voor shirtjes die je niet zo vaak hoeft te wassen
Ik wilde net zeggen: over nummers gesproken die ik zo ontzettend beu ben. Draai danquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Shirtjes meligheid!
Ik koop wel van die Ekdom shirtjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |