Als er iemand hier wat inside info kan lospeuteren dan ben jij dat volgens mij welquote:
Check dit dan: http://www.kovideo.net/mu(...)ost-Ride-It/636.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er iemand hier wat inside info kan lospeuteren dan ben jij dat volgens mij welGhostbusters
Goed excuus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef on_air het volgende:
Deze 11 november ben ik ook niet thuis, maar in Paradiso.
De sms'jes op z'n foon zullen ook wel invisible zijn idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef on_air het volgende:
Met een invisible man sleeping in your bed kun je natuurlijk geen secx afspraken maken.
Die sex afspraken zitten wel goed als ik in deze boxershort kom opdagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:31 schreef on_air het volgende:
Met een invisible man sleeping in your bed kun je natuurlijk geen secx afspraken maken.
Ik vrees dat ik wel thuis ben, maar omdat ik aan het einde van een doodlopende straat woon zal de hoeveelheid kinderen ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef on_air het volgende:
Deze 11 november ben ik ook niet thuis, maar in Paradiso.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar zijn de geile vrouwelijke bankgasten tegenwoordig gebleven?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die sex afspraken zitten wel goed als ik in deze boxershort kom opdagen![]()
[ afbeelding ]
'weer eens'?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis de laarzen en rokjes ook. Tijd om on_air weer eens uit te nodigen
Bankvulling.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Heuj, mannelijke bankgasten? Of gewoon wat mensen van de redactie?
[ link | afbeelding ]
Ze zijn weer op dreefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Dit was de korte versie, en nu komt DeLange".
Briljantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Dit was de korte versie, en nu komt DeLange".
Een quiz!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een kille nacht. Nou, ik weet nog wel een toepasselijke groep dan.
Ik mag er ook van genieten na een te stress volle shit week op het werk en nu moet ik morgen ook nog....quote:
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Rojan_UK het volgende:
Nou, Halloween is hier inmiddels in volle gang. De bel is al 6x gegaan! En dat mijn hond er blij mee is... ze blijft maar blaffen... *zucht*
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!
"This is Halloween"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Rojan_UK het volgende:
Nou, Halloween is hier inmiddels in volle gang. De bel is al 6x gegaan! En dat mijn hond er blij mee is... ze blijft maar blaffen... *zucht*
Geloof het wel maar waarschijnlijk (of nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
tjibbe@3fm.nl
Hier ook al de bel uitgezet , gaan ze op het raam lopen kloppenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!
In Nederland en ze komen met Halloween aan de deur?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook al de bel uitgezet , gaan ze op het raam lopen kloppen
Is voor mij ook helemaal nieuw. Dat is hier in het zuiden nog nooit gevierd. Waarom zou dat nu wel gebeurenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Nederland en ze komen met Halloween aan de deur?
Ik had er ook al aan gedacht, maar het is idd nutteloos. Zeker als je een hond hebt. Of ze nou bellen, kloppen of op het raam bonzen, die hond slaat toch wel aan en dat hoor je vervolgens 6 straten verderop. Gelukkig is mijn vrouw vandaag thuis en heeft zij deurdienst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook al de bel uitgezet , gaan ze op het raam lopen kloppen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik had er ook al aan gedacht, maar het is idd nutteloos. Zeker als je een hond hebt. Of ze nou bellen, kloppen of op het raam bonzen, die hond slaat toch wel aan en dat hoor je vervolgens 6 straten verderop. Gelukkig is mijn vrouw vandaag thuis en heeft zij deurdienst.
Teveel details enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tjibbe: "" Bij mijn moeder wel""
Dat doet alleen Walibi en dan Six Fags en toen weer Walibi toch...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is voor mij ook helemaal nieuw. Dat is hier in het zuiden nog nooit gevierd. Waarom zou dat nu wel gebeuren
Deurdienstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik had er ook al aan gedacht, maar het is idd nutteloos. Zeker als je een hond hebt. Of ze nou bellen, kloppen of op het raam bonzen, die hond slaat toch wel aan en dat hoor je vervolgens 6 straten verderop. Gelukkig is mijn vrouw vandaag thuis en heeft zij deurdienst.
Even onthoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om dat stukje als beltoon te hebben.
Paul Rabbering ook. Ik vind er zelf niet heel veel aan. Wel lekker up-tempoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 't wel een leuk nummer.
hij blijft iig. hangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 't wel een leuk nummer.
Welja, verveel me tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, de MP3-bakdienst in tha house.
Ik had graag in zijn schoentjes gestaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
terwijl intussen e.e.a. getest wordt in de studio door een 10 jarig jochie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |