Ff downloaden. Dan doet ie 't welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mag het plaatje van sirolf niet zien...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
"You are not authorized to view this page "
Aan m'n leeftijd zal het in elk geval niet liggen
Jullie zijn te oud denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik mag het plaatje van sirolf niet zien...Nu wel !
![]()
Ik heb 'm al ergens anders ge-upload.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"You are not authorized to view this page "
Aan m'n leeftijd zal het in elk geval niet liggen
Hier nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Bizar. Als ik naar de 3FM website ga en de webcam kies, doet hij het prima.
quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm al ergens anders ge-upload.
Vind het erg cool wat voor een team er nu staat. Het sterrentrio Bryant-Gasol-Odom is misschien niet zo goed als Boston's Garnett-Pierce-Allen, maar de rest van het team is erg sterk terwijl het niet echt grote namen zijn. Farmar, Vujacic en Bynum zijn zelfs door de Lakers zelf gedraft. Bij Phil Jackson zie je niet zoveel jonge spelers doorbreken en dat is bij die 3 toch wel goed gelukt. Een team waar de Lakers nog jaren mee vooruit kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee hij kwam gewoon verkeerd terecht. Geen fout van Bynum. Hij heeft 't gewoon lastig met dat lichaam van 'mEn ach, Lakers zijn voor 90% van de teams te goed dit jaar. Mag hopen dat m'n cluppie iig de play-offs zal halen. Dan ben ik al lang tevreden en heb ik een goed excuus om 't vliegtuig te pakken
Prima. En thanks alvast.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik 'm wel online zetten, en dat wordt pas morgenavond denk ik
Tsja.. klopt! ben er nog niet zo kapot van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Oh, mijn eerst aanraking met de mega hit.... Klinkt als Coldplay....
Of MGMT of The Killers. Nee, we copy-pasten de MH-verkiezing bij de vorige twee singles van Coldplay nog een keer...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit nou weer voor megahit, WAAR IS ACDC
Of het moet nog komen... Of ik vind het echt niks...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Oh, mijn eerst aanraking met de mega hit.... Klinkt als Coldplay....
Jay-Z moet ook weer ff aandacht hebben iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Wat??? Gaat Jay-Z er doorheen blaten? Wat een verkrachting. Ik ga ff aangifte doen...
Een (platen-)verkrachter en een leugenaar (hij zei een paar jaar geleden dat ie zou stoppen).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jay-Z moet ook weer ff aandacht hebben idd.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of MGMT of The Killers. Nee, we copy-pasten de MH-verkiezing bij de vorige twee singles van Coldplay nog een keer...
Nieuwe Freakandel Speciaal al gehoord? Kanye West - Love Lockdown... Wat een <piep> plaat. Maar ja, Gerard roept wel dat het een plaat is die moet groeien dus wie weet ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Eerste aanraking met de nieuwe MH... ik vind er erg weinig aan... Vooral na het toch echt prachtige Viva La Vida is dit echt een teleurstelling...
Mee eens. Ik vind het ook een teleurstelling. Beetje eentonig ook. Jammer hoor. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Eerste aanraking met de nieuwe MH... ik vind er erg weinig aan... Vooral na het toch echt prachtige Viva La Vida is dit echt een teleurstelling...
Killers zijn nog nooit Meeeeee-ga-hit geweest op 3FM. Onbegrijpelijk, imo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef MirageF1 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoeveel geld 3FM krijgt om elke single van Coldplay megahit te maken. Zoveel beter uit op dit moment...
Tsja, nee, 'de MH wordt democratisch door de dj's gekozen.'quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef MirageF1 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen hoeveel geld 3FM krijgt om elke single van Coldplay megahit te maken. Zoveel beter uit op dit moment...
Ga er maar vanuit dat elk nummer van dat nieuwe album een single gaat worden en megahit bij 3fm wordtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef MirageF1 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
"Je beft... euh boft maar met zo'n contract."![]()
Als ik überhaupt die afspraak eens kon maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:28 schreef on_air het volgende:
Sex op afspraak, handig. Nooit verrassingen.
Kuch Kuchequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, nee, 'de MH wordt democratisch door de dj's gekozen.'
Surequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, nee, 'de MH wordt democratisch door de dj's gekozen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |