Bankvulling.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
Heuj, mannelijke bankgasten? Of gewoon wat mensen van de redactie?
[ link | afbeelding ]
Ze zijn weer op dreefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Dit was de korte versie, en nu komt DeLange".
Briljantquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
"Dit was de korte versie, en nu komt DeLange".
Een quiz!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een kille nacht. Nou, ik weet nog wel een toepasselijke groep dan.
Ik mag er ook van genieten na een te stress volle shit week op het werk en nu moet ik morgen ook nog....quote:
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Rojan_UK het volgende:
Nou, Halloween is hier inmiddels in volle gang. De bel is al 6x gegaan! En dat mijn hond er blij mee is... ze blijft maar blaffen... *zucht*
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde eerst reageren: Hier gelukkig niet. Maar toen zag ik wie het schreef en dat verklaart natuurlijk!
"This is Halloween"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:32 schreef Rojan_UK het volgende:
Nou, Halloween is hier inmiddels in volle gang. De bel is al 6x gegaan! En dat mijn hond er blij mee is... ze blijft maar blaffen... *zucht*
Geloof het wel maar waarschijnlijk (of nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
tjibbe@3fm.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |