Coldplay en goed in 1 zinquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. Al bekend dus.
Lost!Eindelijk weer eens 'n goede keuze!!
Is het zo erg? Heb het hele nummer van Coldplay helemaal nog niet gehoord maar als het al bijna net zo slecht is als Anouk is het wel weer een echte Coldplay plaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Lost van Anouk is nog bijna beter
Bijna hè
Het ging ineens ook wel erg hard dus het is je vergeven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Lekkere timing. Had nog ff moeten F5'en.
ja ik ben er ook niet echt enthousiast van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Lekker gewaagde keuze weer (not). Weet niet wat 3FM heeft tegen de Killers, maar ze zullen in elk geval nooit Megahit worden. Nieuwe James Bond liedje zou ook wel toepasselijk zijn geweest.
Coldplay - Lost. Zal het nog wel een paar keer moeten horen maar ik ben er nog niet zo enthousiast over.
Tsja, platenmaatschappij van The Killers zal wel niet genoeg betalenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Lekker gewaagde keuze weer (not). Weet niet wat 3FM heeft tegen de Killers, maar ze zullen in elk geval nooit Megahit worden. Nieuwe James Bond liedje zou ook wel toepasselijk zijn geweest.
Coldplay - Lost. Zal het nog wel een paar keer moeten horen maar ik ben er nog niet zo enthousiast over.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:43 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens ook goed nieuws: Ik las op Twitter dat The Killers - Human komende week op hoge rotatie gaat.
Heb ik vroeger echt super vaak gehoord. Was wel leuk ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik ben er ook niet echt enthousiast van.
Sven en Davedat was best tof
Nja, Coldplay is al sinds Parachutes één van de troetelkindjes van 3fm, net als bijvoorbeeld Krezip en Di-Rect. Neemt niet weg dat het een veilige keuze als megahit, ik had ook liever The Killers gezien. Ik heb Lost overigens nog niet gehoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, platenmaatschappij van The Killers zal wel niet genoeg betalen. Drie singles van Coldplay achterelkaar nu MH toch
Volgens mij is de single van MGMT nog niet officieel uit (en die van The Killers komt komende week pas uit).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wie twitterde dat
En hoe zit 't met MGMT? Gaat dat nog es wat aandacht krijgen?
Geloof inderdaad al de derde keer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, platenmaatschappij van The Killers zal wel niet genoeg betalen. Drie singles van Coldplay achterelkaar nu MH toch
Met watte?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hoe zit 't met MGMT? Gaat dat nog es wat aandacht krijgen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond ook op de MYA-playlist
Check ook de Soulwax remix!
Nou, de uitzending zelf niet zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de uitzending met Pim.. Heftig was dat.
Owja, die zilveren schijfjes die toch al niet meer de hitlijsten bepalenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is de single van MGMT nog niet officieel uit (en die van The Killers komt komende week pas uit).
Ik heb al gereageerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik op de klok kijken, even over zessen: 3FM op, Corné's dance classics![]()
Dus ik al bijna aftellen: ten, nine, eight, seven, six, five four three two one:
"DANCE CLASSICS PARTY REQUEST, CORNÉ KLEIN!!
Is er nog een uur C&S![]()
*Klaagbaak topic opent
Het is normaal gesproken het uur met de beste muziek op 3fmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:23 schreef Vlindur het volgende:
Corne is fijn met de MOTOGP maar de muziek die hij draait is bagger. Ik hou niet van die muziek.
Ben niet zo'n Pim-fan maar ik heb toen ook echt genoten van de uitzending. Je hoorde toen toch een kant van Pim die ik nog niet eerder had gehoord. Beetje ouwehoeren enzo. Ruud is sowieso wel erg goed in het maken van aardige interviews.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, de uitzending zelf niet zo. Maar die minuten daarna... Ik hoor Harmen Siezen aan 't einde van het 6 uur Journaal nog stamelen.... En daarna Imagine op 3FM. Toen nog met Isabelle.
Jaa dat doet hij goed inderdaad ! vrees dat zijn dagen bij 3FM toch wel een beetje geteld zijn. Te oud en te weinig aanwezig. Maar ik geniet elke keer weer als hij is te horen. Persoonlijk vind ik de Disco Classics een van de beste programma's op 3FM. Fantastisch om al die oude disco classics te horen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:23 schreef Vlindur het volgende:
Corne is fijn met de MOTOGP maar de muziek die hij draait is bagger. Ik hou niet van die muziek.
Goed bezig: Geen Dance Classics Party Request op 3FMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik op de klok kijken, even over zessen: 3FM op, Corné's dance classics![]()
Dus ik al bijna aftellen: ten, nine, eight, seven, six, five four three two one:
"DANCE CLASSICS PARTY REQUEST, CORNÉ KLEIN!!
Is er nog een uur C&S![]()
*Klaagbaak topic opent
Oeh leuk, snel de radio aan doen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:44 schreef gerbenp het volgende:
Joepie, EkStra weekend begint zometeen!
Staat al aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio aan doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |