quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Moby - Porcelain. Een JUWEEL van een plaat. Ongekend mooi
Het is wel een plaat waar ik voor in de stemming moet zijn maar over het algemeen vind ik het toch wel een topplaat. Natural Blues vind ik eerlijk gezegd weer een stuk minder dan Porcelain. Smaken verschillen. Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
![]()
Wat een waardeloze muziek heeft die Moby toch gemaakt op die cd Play. Aan de andere kant wel weer pareltjes als Honey en Bodyrock. Maar Porcelain is een heel naar verevelend saai zeiknummer.
Grote klasse inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Grandmixen van Ben Liebrand van de jaren 80 blijven toch ook![]()
![]()
. Zit nu die van 1984 te beluisteren. Klassiekers!
Ben, mijn held!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De mixer van net
http://www.4xsampaul.com/page.php?1
Dat doet hij dan wel goedquote:My big example in the early days was Ben Liebrand cuz i always listenend to his mixes, i think from 1992 or so...........
Beste mixer ooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Nieuwe Coldplay dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef TheZapster het volgende:
Nieuwe megahit al bekend? Kan toch alleen maar AC/DC zijn hoop ik
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans!!![]()
Ah. Als je toch luistert, laat je dan hier ff weten wat de nieuwe MH is?! Kan ik de radio uit laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |