Klopt. Christopher Walkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:59 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij is het shirt van Veenstra uit de categorie "More Cowbell" (die man).
Of heb ik het nou fout?
Bijna vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio recorder aan doen!
Ik gebruik altijd mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcamquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
wat is dat toch de afgelopen paar dagen dat de webcam zwart blijft en ik alleen de melding "Video is loading" krijg?? welke van de webcam links werkt wel en loopt niet veel achter?
Ik heb er geen last van. Probeer de alternatieve webcam-links uit de OP eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
wat is dat toch de afgelopen paar dagen dat de webcam zwart blijft en ik alleen de melding "Video is loading" krijg?? welke van de webcam links werkt wel en loopt niet veel achter?
Moet ik 'm wel online zetten, en dat wordt pas morgenavond denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dan kijk en luister ik 't later ff terug. Andere bezigheden nu..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio aan doen!
Jammer dat ie te vroeg was om te zien hoe de Lakers Portland inmaakten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef jmac het volgende:
Michiel V.: ben je ook in PORTLAND geweest? Zie dat je wel SF-Seattle hebt gedaan dus gok dat je erlangs bent gereden maar niets gemaakt/gedaan daar? Toch het Amsterdam/ hippie-town van NW-USA.
Dag mooie mevrouw, heeft u het koud? Ik wil u wel warmhouden hoor!quote:
quote:
stfuquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ie te vroeg was om te zien hoe de Lakers Portland inmaakten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |