Zat net hetzelfde te denken. Met Krezip kun je het veel erger treffen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik heel slecht als ik zeg dat ik deze Krezip best aardig vind (vooral refrein) ??
Zo ja, dan vind ik het niks!
Ik ook hoor, bedrijf waar ik werkte jaren terug, heeft met ze getourd dus een beetje bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind 'm ook best leuk.
Sowieso vind ik Krezip best goed, ook de vorige singles.
Ze leest mee!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste gast,
Er mag gelachen worden.
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Timo20 het volgende:
Hey daar is onze real American Gangster![]()
Heb je nu een gat in de markt gevonden? Shirts met Ekdom-uitsprakenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ff snel gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Dat is wel een goed idee, ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je nu een gat in de markt gevonden? Shirts met Ekdom-uitspraken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ff snel gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Dan wordt je multimiljonairquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je nu een gat in de markt gevonden? Shirts met Ekdom-uitspraken
Die LUCHT!!!quote:
Shirtjes meligheid!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die LUCHT!!!
Voor shirtjes die je niet zo vaak hoeft te wassen
Een shirtje met de Duitse vlag met me tekst EINE DEUTSCHE SCHALLPLATE!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die LUCHT!!!
Voor shirtjes die je niet zo vaak hoeft te wassen
Ik wilde net zeggen: over nummers gesproken die ik zo ontzettend beu ben. Draai danquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Shirtjes meligheid!
Ik koop wel van die Ekdom shirtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |