Nou, ik weet niet of iemand hier het ook gezien heeft, maar ze was een aantal weken geleden bij Later met Jools Holland op BBC2 en moest ze dit live zingen. Het klonk volstrekt ruk. Ze kan simpelweg live geen noot uitbrengen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Pak 'm beet gooi 'm weg..
Gisteren was Gabriela nog bij Never mind the Busscocks... Zag er totaal anders uit als in de clip
Al twee jaar schaamteloze promotie bij een program van de lokale omroepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Never mind the Busscocks...
als ik slecht humeur heb doet een paar nummers luisteren mij toch weer erg happy makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1 van de keren naar Berlijn in een Volkswagen bus op de DUITSE snelweg die cd op repeat gezet!![]()
Moest direct aan het onderstaande filmpje denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1 van de keren naar Berlijn in een Volkswagen bus op de DUITSE snelweg die cd op repeat gezet!![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Nu komt de policy van meer platen draaien in een uur wel goed uit.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit x blij is dat een nummer is afgekapt
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef on_air het volgende:
Nothing sweet about me. Ben er vandoor.
Redactieradioborrel, de kou in, dus.
Peace out.
Michiel zat bij Suzanne (de GAST) als voiceover er overheen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien als voice-over over een programma op Nederland 3 in het reclameblok net!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzanne_de_Jongquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef Rojan_UK het volgende:
De gast is gearriveerd, maar wie is ze eigenlijk?
Ik ben dit nummer echt zoquote:
Dank u! (Dat krijg je als je al 5 jaar in het buitenland woont...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzanne_de_Jong
Nee man! nog steeds een heerlijke plaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben dit nummer echt zobeu.... Staat volgens mij ook in de top: Meest gedraaide 3FM liederen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |