Van m'n schoonfamilie, en ik geef ze graag de keus, vandaar het grote aantal; nu is er een grote verscheidenheid aan dingen om te geven. Als je het niet leuk vindt om een xbox game te geven, dan heb je altijd nog de keuze uit een hele stapel dvd's, boeken en gezelschapspelletjes. Boeit me niet hoeveel het is, ik vond het maken van de lijst al een leuk werkje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:27 schreef Strani het volgende:
Hoeveel van deze 47 dingen verwacht je te krijgen Dagonet, en van wie zo ongeveer?
Ik geloof dat ik sinds m'n 13e al geen verlanglijstjes meer heb gemaakt eigenlijk..ik zie altijd wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van m'n schoonfamilie, en ik geef ze graag de keus, vandaar het grote aantal; nu is er een grote verscheidenheid aan dingen om te geven. Als je het niet leuk vindt om een xbox game te geven, dan heb je altijd nog de keuze uit een hele stapel dvd's, boeken en gezelschapspelletjes. Boeit me niet hoeveel het is, ik vond het maken van de lijst al een leuk werkje..
Ik ook eigenlijk niet, tot m'n schoonfamilie het begon te eisen. Sindsdien maak ik ze met groot plezier, een stukje voorpret.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik sinds m'n 13e al geen verlanglijstjes meer heb gemaakt eigenlijk..ik zie altijd wel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:27 schreef SharQueDo het volgende:
Gezondheid voor mij, m'n familie en m'n vrienden. Meer wens ik niet.![]()
Het origineel uit '57, of de niet eens zo heel slechte remake uit '97?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:23 schreef Dagonet het volgende:
12 Angry Men
Mijn lijstje is nog niet gemaakt. Ik kan ook niet zo gauw iets bedenken op dit moment, maar als het zover is, zal ik m'n lijstje hier plaatsen.quote:Hoe zien jullie lijsten eruit en zullen we na afloop gaan strepen wat er ontvangen is?
....waarom?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:23 schreef Dagonet het volgende:
Elk jaar zet ik ook iets op de lijst dat ik graag wil hebben maar dat niet de bedoeling is dat het gekocht wordt omdat het veel te duur is. Dit jaar is dat geworden:
Cybook Gen3, de electronische bookreader.
Het origineel, ik wist niet eens dat er een remake was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het origineel uit '57, of de niet eens zo heel slechte remake uit '97?
De remake is zeker niet slecht, check de cast maar: http://www.imdb.com/title/tt0118528/quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Het origineel, ik wist niet eens dat er een remake was..
Tony Danzaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De remake is zeker niet slecht, check de cast maar: http://www.imdb.com/title/tt0118528/
Waarom je het erop zet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het origineel, ik wist niet eens dat er een remake was..
En Veldmuis? Ik lees veel, met zo'n ding bespaar ik ontzettend veel in de aanschaf van boeken en hoef ik niet de hele tijd met een of meer boeken te zeulen.
En niet eens onverdienstelijk. De rest is natuurlijk wel een stuk beter.quote:
Oh, ik accepteer wel donaties.quote:
No chance beeb.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, ik accepteer wel donaties.. En als iedereen belachelijk extravagant doet én al hun geld bijelkaar gooit en met z'n allen dat ding zouden kopen zou ik ook heul blij zijn.
Ah toe??????????quote:
Wat ga je laten zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef MissMayhem het volgende:
Ik krijg overal geld voor een nieuwe tattoo
Dan moet je gelijk zo'n verstelbare taartrand vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Natalie het volgende:
- Warm huispak (lijkt me heerlijk)
- Sokken (heb ik altijd te kort)
- Taartvorm, zodat ik taarten kan bakken
- Oorbellen
- VerlovingsringMaar dat laatste zal wel niet
Goede tipquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je gelijk zo'n verstelbare taartrand vragen.Hoef je nooit meer een andere.
Als je in een huispak, met twee verschillende sokken, redelijk vetgevreten van de taart op de bank zit, zal die ring er vrees ik ook niet komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Natalie het volgende:
- Warm huispak (lijkt me heerlijk)
- Sokken (heb ik altijd te kort)
- Taartvorm, zodat ik taarten kan bakken
- Oorbellen
- VerlovingsringMaar dat laatste zal wel niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je in een huispak, met twee verschillende sokken, redelijk vetgevreten van de taart op de bank zit, zal die ring er vrees ik ook niet komen
[..]
Als je in een huispak, met twee verschillende sokken, redelijk vetgevreten van de taart op de bank zit, zal die ring er vrees ik ook niet komen
Goh, das best moeilijk uit te leggen. Als je de hoes van In Love and Death van The Used opzoekt heb je een beter beeld. Hij komt op mn onderarm. Kzal pics proberen te plaatsen als hij af isquote:
[..]
Tip: shampoo van Clique! Die is ook heerlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Shampoo op je lijstje? Dat is nog nooit in me opgekomen maar ik ga het in gedachten houden als ik niet binnen het budget het de verplichte hoeveelheid wensen op papier krijg.
[..]
Zelfs dan zou je hem van mij krijgen, hoor Nataliequote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs dan zou je hem van mij krijgen, hoor Natalie![]()
* lijstje uitprint (die Coen-brothers dvd's heb ik hier al liggen)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:56 schreef Ripley het volgende:
Een Wii
Aanverwanten
Mooie thriller boeken/ True crime boeken
Daisy van Marc Jacobs
Cremepje van Philoshophy
Mascara van Lancome
Lush Spulletjes
Shampoo/conditioner van john frieda (frizz ease)
Coen brothers dvd's
Godfather dvd boxes
Penguin classics
I-pod achtigen
Mooie oorbellen
Wel even terugposten dan he, anders kom ik straks met de totaal verkeerde koreaanse film of Chinese thee aanquote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
* lijstje uitprint (die Coen-brothers dvd's heb ik hier al liggen)
Ik heb m'n best gedaan Ripley. Wat wij vroeger altijd deden was voor de Sint alvast even de prijs en de winkel benoemen. En die traditie hou ik graag in stand. Geheel in de stijl van Dagonet heb ik de prijzen gelimiteerd op ¤ 60. En een funcadeau erbij gezet.quote:Op maandag 3 november 2008 10:35 schreef Ripley het volgende:
Wel even terugposten dan he, anders kom ik straks met de totaal verkeerde koreaanse film of Chinese thee aan
Nummer 1 is slechts in het Deensquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Onvindbare DVD's
The Birthday Trip (Kaj's fødselsdag)
Ball-Trap on the Cote Sauvage
La Guerre des Tuques
Dr Akagi (Kanzo Sensei)
Murphy's War
Bedankt Dagonet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Nummer 1 is slechts in het Deens
Nummer 2 is zo te zien niet op DVD verschenen?
Dr Akagi is nieuw te koop via een reseller..
Dan ga je naar de FRS, dear Ripley, dear Ripley, dan ga je naar de FRS.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:40 schreef Ripley het volgende:
Ik koop mijn cadeautjes altijd in fysieke winkels UIO, da's de helft van de lol
Gezondheid is overrated.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
Op mijn verlanglijstje staat maar 1 ding: gezondheid
Totdat ze je lever moeten amputerenquote:
Veel slechter kan het niet worden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:44 schreef Topspin het volgende:
[..]
Totdat ze je lever moeten amputeren
Als je hem maar incidenteel wilt gebruiken moet je wel oppassen voor schimmel in het buisje. En het is natuurlijk duurder drinken dan flesjes. En ik zou inderdaad voor de perfect draft gaan in plaats van de beertender, dat apparaat is gewoon beter.quote:Denk dat ik ook een perfect draft maar op het lijstje ga zettenNiet om mijn lever kapot te zuipen maar zomaar om eens tussendoor eentje te tappen in het weekend. Eerst maar eens op internet zoeken wat voor ervaring mensen erbij hebben, of het daadwerkelijk smaakt als bier uit het echte vat, echt getapt.
Een warm huispak is ook iets dat ik graag wil hebben. Loop al te lang met dit huispak rond.
Als ik naar de reacties boven mij kijk dan schaam ik me er gewoon voor dat ik mens ben. Hebbe hebbe hebbe. LCD TV dit, DVD recorder dat, BMW zus, 1001 games zo, etc. Ik wil er geen reltopic van maken, no offense, maar groeit het geld bij iedereen tegenwoordig op de rug? Is ADSL tegenwoordig een primaire levensbehoefte geworden?quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef TLC het volgende:
Als kind wilde ik echt zo veel hebben op feestdagen, maar tegenwoordig ben ik een stuk minder materialistisch ingesteld ; ik zou eigenlijk ook niet precies weten wat ik zou willen hebben
Hey luister, als ik een lijst moet inleveren met dingen die ik wil hebben omdat mensen mij dingen willen geven moet ik niet aankomen met "gezondheid" of "geluk", ik vraag kado's geen therapie of chirurgische ingrepen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik naar de reacties boven mij kijk dan schaam ik me er gewoon voor dat ik mens ben. Hebbe hebbe hebbe. LCD TV dit, DVD recorder dat, BMW zus, 1001 games zo, etc. Ik wil er geen reltopic van maken, no offense, maar groeit het geld bij iedereen tegenwoordig op de rug? Is ADSL tegenwoordig een primaire levensbehoefte geworden?
Het is alleen behoorlijk naïef, om het zacht uit te drukken. Je voelt je misschien moreel verheven boven mensen die materiële zaken wensen maar je kan er verder helemaal niets mee.quote:Daarom wens ik een goede gezondheid en wijsheid voor elkander, daar heeft men nog het meeste aan.
Dat verdient eigenlijk een eigen topic.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik maak alvast een omgekeerd lijstje, de dingen die ik allemaal ga weggeven in de maand december ^^
Tof dat je dat vindt. Uiteraard wens ik mijzelf en de mensen om mij heen heel veel immaterieel geluk toe. Het liefst voor mezelf zou ik een enkele dag zonder pijn willen hebben, maar aangezien ik lijd aan een ongeneeslijke (niet dodelijke) spierziekte, is dat geen optie. Een goed boek, een mooi muziekstuk of een film, waarbij ik kan wegdromen en de pijn vergeten, is dan een hele goede tweede.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik naar de reacties boven mij kijk dan schaam ik me er gewoon voor dat ik mens ben. Hebbe hebbe hebbe. LCD TV dit, DVD recorder dat, BMW zus, 1001 games zo, etc. Ik wil er geen reltopic van maken, no offense, maar groeit het geld bij iedereen tegenwoordig op de rug? Is ADSL tegenwoordig een primaire levensbehoefte geworden?
Ik vind dat de mens veel te hebzuchtig is tegenwoordig. Gemakheid dient de mens, wij worden lui en willen steeds meer voor steeds minder. En als we iets niet hebben/krijgen (in het algemeen gesproken), dan klagen we er op los terwijl we er vanuit gaan dat het behoort te werken. Zo zit de maatschappij tegenwoordig in elkaar. We hebben alles, maar we willen steeds meer... En dat alleen al puur materiëel gesproken.
Daarom wens ik een goede gezondheid en wijsheid voor elkander, daar heeft men nog het meeste aan.
Blije eikelquote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tof dat je dat vindt. Uiteraard wens ik mijzelf en de mensen om mij heen heel veel immaterieel geluk toe. Het liefst voor mezelf zou ik een enkele dag zonder pijn willen hebben, maar aangezien ik lijd aan een ongeneeslijke (niet dodelijke) spierziekte, is dat geen optie. Een goed boek, een mooi muziekstuk of een film, waarbij ik kan wegdromen en de pijn vergeten, is dan een hele goede tweede.
Tof ook dat je er vanuit gaat zonder mij en anderen (in het algemeen dan hè) hier echt te kennen, dat wij bij het minste of geringste beginnen te klagen als we iets niet hebben. Dat wij niet weten wat er in de rest van wereld gaande is en dat wij het hier in Nederland uitzonderlijk goed hebben. Dat enige sociale gevoelens (en dan bedoel ik niet politieke geaardheid) ons vreemd zijn.
Ik wens jou in het bijzonder een positiever beeld van onze samenleving toe. Communiceer eens met voor jou onbekenden, ontdek de ware beweegredenen achter hun doen en laten en je zal versteld staan. Als iedereen een oordeel velt afgaande op een eerste indruk, zou jij ook wel eens minder positief beoordeeld kunnen worden.
En nu weer terug naar de materiële verlanglijstjes:
Tony Hawks - The Fridge-hiker's Guide to Life: How to Stay Cool in a Heated-up World
Toch een boek op de lijst gezet. Maar dat is dan ook een hele positieve.
*stil*quote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tof dat je dat vindt. Uiteraard wens ik mijzelf en de mensen om mij heen heel veel immaterieel geluk toe. Het liefst voor mezelf zou ik een enkele dag zonder pijn willen hebben, maar aangezien ik lijd aan een ongeneeslijke (niet dodelijke) spierziekte, is dat geen optie. Een goed boek, een mooi muziekstuk of een film, waarbij ik kan wegdromen en de pijn vergeten, is dan een hele goede tweede.
Tof ook dat je er vanuit gaat zonder mij en anderen (in het algemeen dan hè) hier echt te kennen, dat wij bij het minste of geringste beginnen te klagen als we iets niet hebben. Dat wij niet weten wat er in de rest van wereld gaande is en dat wij het hier in Nederland uitzonderlijk goed hebben. Dat enige sociale gevoelens (en dan bedoel ik niet politieke geaardheid) ons vreemd zijn.
Ik wens jou in het bijzonder een positiever beeld van onze samenleving toe. Communiceer eens met voor jou onbekenden, ontdek de ware beweegredenen achter hun doen en laten en je zal versteld staan. Als iedereen een oordeel velt afgaande op een eerste indruk, zou jij ook wel eens minder positief beoordeeld kunnen worden.
En nu weer terug naar de materiële verlanglijstjes:
Tony Hawks - The Fridge-hiker's Guide to Life: How to Stay Cool in a Heated-up World
Toch een boek op de lijst gezet. Maar dat is dan ook een hele positieve.
eh, ik ben zelf chronisch ziek, dus zo gezond ben ik helaas niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoals ik net al zei: gezondheid is overrated. Ik zie die wens eigenlijk ook alleen bij mensen die gezond zijn. Is het idee van lichamelijke gebreken zo eng?
Ik heb liever die kleine dingen die ik op mijn lijstje heb staan, dat voegt veel meer toe aan mijn leven.
Als je het op je lootje zou zetten kreeg je van mij een pot multivitamine.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
eh, ik ben zelf chronisch ziek, dus zo gezond ben ik helaas niet.
dus vandaar dat ene ding
Als je vroeg boekt bij Ryanair kost een retourtje vanaf Dusseldorf nog geen 40 euroquote:Op woensdag 5 november 2008 23:39 schreef Lov1 het volgende:
Oke, dit is mijn lijstje tot nu toe... ik vond het aardig moeilijk wat te bedenken, maar na een beetje zoeken heb ik toch nog een leuk lijstje kunnen maken:
- Theepot 'Delfts Blond'
- Grijze sjaal + muts + handschoenen
- DVD-box Fawlty Towers
- Boek Oliver Sacks - Musicofilia
- Cadeaubon Lush
- Boekje Edinburgh (of een bijdrage aan mn vliegticket ooit)
- Oudejaars staatslot
- Bioscoopbon (altijd handig)
Erg fijn, er moest wat bijstaan van elke prijsklasse... Is nu wel aardig gelukt geloof ik
Iedere prijsklasse dusquote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je vroeg boekt bij Ryanair kost een retourtje vanaf Dusseldorf nog geen 40 euro
Pasen was nog laat dit jaar aanwezig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Oblivion het volgende:
1 Wii graag...![]()
Maar zal pas met pasen zijn....ook goed...
Had je die nog niet dan?quote:
Een mooie kast om al die spullen in te zetten is dan misschien een optie mocht je teveel spullen hebben die je niet kwijt kunt.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen flauw idee. En ik ben een paar dagen later ook nog jarig, iedereen gaat over een paar weken zeuren om kado-ideetjes, en ik weet het gewoon niet. Bijna alle leuke dingen heb ik zelf al gekocht, en eventuele overgebleven dingen zijn duur (>60-100 euro) en durf/wil ik niet eens te vragen. Geld/niets willen ze me ook niet geven en fotolijstjes/douchespullen/rommel voor in mn kamer heb ik genoeg.
We doen btw alleen Sinterklaas en verjaardag, voor kerst hoef ik gelukkig niet na te denken.
Herkenbaar. Ik ben zelf met kerst jarig, dan krijg ik ook nooit iets (geld van ouders en oma) omdat we al surprise doen met kerst. Dit jaar gelukkig doen we surprise mer sinterklaas en kan ik grotere cadeau's vragen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen flauw idee. En ik ben een paar dagen later ook nog jarig, iedereen gaat over een paar weken zeuren om kado-ideetjes, en ik weet het gewoon niet. Bijna alle leuke dingen heb ik zelf al gekocht, en eventuele overgebleven dingen zijn duur (>60-100 euro) en durf/wil ik niet eens te vragen. Geld/niets willen ze me ook niet geven en fotolijstjes/douchespullen/rommel voor in mn kamer heb ik genoeg.
We doen btw alleen Sinterklaas en verjaardag, voor kerst hoef ik gelukkig niet na te denken.
Boeken! Die heb je nooit genoeg en de lijst is eindeloos.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Goed plan! Dol op lezen en boekenquote:Op zondag 9 november 2008 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Boeken! Die heb je nooit genoeg en de lijst is eindeloos.![]()
Kookboeken, biografieën, leesboeken etc. etc.
Ik krijg gelukkig nog wel gewoon kadootjes, sinterklaas is meer voor de fun en elkaar pestenquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zelf met kerst jarig, dan krijg ik ook nooit iets (geld van ouders en oma) omdat we al surprise doen met kerst. Dit jaar gelukkig doen we surprise mer sinterklaas en kan ik grotere cadeau's vragen.
Change of plans. Wat ik nu graag wil voor Kerstmis is gewoon liefde.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:29 schreef perpentijntje het volgende:
Ik wil graag een moto + verzekering, een motorijbewijs, benzinegeld, een tv en een abonnement op kabeltv.
Als ik ooit euromillions win...
Ik vind geven vele malen leuker dan krijgen, en daarom weet iedereen in mijn omgeving dat ze mij hoegenaamd niets mogen geven, want een cadeau krijgen verbetert mijn humeur absoluut niet.
De enige waarvan ik iets accepteer zijn mijn ouders, en dan ook alleen maar omdat ik nog student ben, en ik het geld goed kan gebruiken.
(en de tv en het abonnement schaf ik me waarschijnlijk deze maand nog aan)
Ja, dat wil ik ook wel. Maar goed, dat is zo moeilijk in te pakkenquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Change of plans. Wat ik nu graag wil voor Kerstmis is gewoon liefde.
Pfft, een beetje liefde in een groen papiertje met gele bollen en een paarse strik errond, meer moet dat niet zijnquote:Op maandag 10 november 2008 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel. Maar goed, dat is zo moeilijk in te pakken
quote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Change of plans. Wat ik nu graag wil voor Kerstmis is gewoon liefde.
wrap it upquote:
En wat heb je voor mij gekocht,quote:Op maandag 10 november 2008 10:17 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel. Maar goed, dat is zo moeilijk in te pakken
Nog niks, het is nog lang geen kerstquote:Op maandag 10 november 2008 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En wat heb je voor mij gekocht,Ripley
?
kom op, iedereen heeft materiele wensenquote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef ChillBillzzz het volgende:
Ach ik heb niets nodig......
Alleen mijn gezin Thats All What I Need...
Waarheen! :]quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga lekker op vakantie met sinterklaas, dat is mijn cadeautje
Nog niet geboekt, maar ws Hoeerrrghada in Egypte. Lekker duiken!quote:
Alleen een beamerscherm had je van me gekregen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:57 schreef Wunny het volgende:
- Beamer
- Doek voor de beamer
- Blu Ray speler
- Popcorn Hour ding
- PS3
- Wii
- Xbox 360
- Laptop
Voor in me schoen:
- PSP
- Nintendo DS ( Die nieuwe )
- iPhone
Redelijk normaal toch?
En nu krijg je helemaal niks meer, ondankbare hondquote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog niks, het is nog lang geen kerst
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
En nu krijg je helemaal niks meer, ondankbare hond
Het was een aanvulling cq wijzigingquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je straft jezelf?
wat ik wil hebben?
niets .... alleen lieve jongentjes krijgen wat.. en daar val ik niet onder
subtielquote:Op maandag 10 november 2008 10:45 schreef Anosmie het volgende:
Lieve Sinterklaas,
Ik heb heel erg mijn best gedaan om lief te zijn dit jaar. het is niet altijd even goed gelukt maar per saldo ben ik beter uit de bus gekomen dan vorig jaar. Ik wil heel graag deze armband Sinterklaas. En anders graag iemand die hem voor me zou willen kopen.
Alvast bedankt,
Kusje van Anos.
PM me even, dan handelen we het af.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen een beamerscherm had je van me gekregen.
Die 3e!quote:Op zondag 30 november 2008 11:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb slechts bescheiden wensen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:31 schreef Qwea het volgende:
Ik heb lingerie op mn lijstje gezet. Handige is ; Hij haalt het bij hunkemoller, en daar werken mn beide zussen.
Heb ze dus vanmiddag al even duidelijk gemaakt wat ik wel en niet leuk vindt![]()
Ik ben er wel 2u geweest
inclusief thee drinken
Werkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:09 schreef tevebe het volgende:
Snowboardpants en spullen voor m'n uitzet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef Dagonet het volgende:
En nu maar hopen dat God jouw lootje heeft getrokken.
Je klinkt als een samenvatting van een missverkiezing.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef Dagonet het volgende:
En nu maar hopen dat God jouw lootje heeft getrokken.
Je klinkt als een samenvatting van een missverkiezing.
Een aardewerken stoofpot uit Noord-Afrika.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
wat is dat tajine toch, ik heb het al een aantal keren gezien in dit topic, maar ben te lui om te googlen?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
DVD's
The Detectives series 2 t/m 5 (¤ 9,99 per serie bij play.co.uk)
Herzog & Kinski box (¤ 19,49 bij play.co.uk)
Lone Wolf & Cub box (¤ 41,99 bij play.co.uk)
Samurai Trilogy box set (¤ 44,91 bij play.co.uk)
Chusingura (¤ 18,77 bij play.co.uk)
Shogun's Samurai (¤ 15,46 bij play.co.uk)
Incident at Bloodpass (¤ 16,72 bij play.co.uk)
Samurai Rebellion (¤ 19,14 bij play.co.uk)
Cinema Italia 3 (¤ 22,99 bij freerecordshop.nl)
Clash of Egos (¤ 4,99 bij freerecordshop.nl)
Harakiri (¤ 17,99 bij freerecordshop.nl)
Pan's Labyrinth (¤ 9,99 bij freerecordshop.nl)
10 Canoes (¤ 18,99 bij freerecordshop.nl)
Bijna onvindbare DVD's
The Birthday Trip (Kaj's fødselsdag)
Ball-Trap on the Cote Sauvage
La Guerre des Tuques
Dr Akagi (Kanzo Sensei)
Murphy's War
CD
Gnarls Barkley - St Elsewhere (Special Edition With Bonus DVD) (¤ 16,99 bij play.co.uk)
Gnarls Barkley - The Odd Couple (¤ 12,49 bij play.co.uk)
Les Compagnons de la Chanson - Platinum (¤ 21,99 bij freerecordshop.nl)
The Long Blondes - Couples (¤ 12,49 bij play.co.uk)
Funcadeau
Licht kraan (¤ 21,95 bij megagadgets.nl)
Wil ik die halen, moet je eerst het terrein zelf op. En dat kan alleen met een kaartje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |