quote:
Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef TLC het volgende:Als kind wilde ik echt zo veel hebben op feestdagen, maar tegenwoordig ben ik een stuk minder materialistisch ingesteld ; ik zou eigenlijk ook niet precies weten wat ik zou willen hebben

Als ik naar de reacties boven mij kijk dan schaam ik me er gewoon voor dat ik mens ben. Hebbe hebbe hebbe. LCD TV dit, DVD recorder dat, BMW zus, 1001 games zo, etc. Ik wil er geen reltopic van maken, no offense, maar groeit het geld bij iedereen tegenwoordig op de rug? Is ADSL tegenwoordig een primaire levensbehoefte geworden?
Ik vind dat de mens veel te hebzuchtig is tegenwoordig. Gemakheid dient de mens, wij worden lui en willen steeds meer voor steeds minder. En als we iets niet hebben/krijgen (in het algemeen gesproken), dan klagen we er op los terwijl we er vanuit gaan dat het behoort te werken. Zo zit de maatschappij tegenwoordig in elkaar. We hebben alles, maar we willen steeds meer... En dat alleen al puur materiëel gesproken.
Daarom wens ik een goede gezondheid en wijsheid voor elkander, daar heeft men nog het meeste aan.