abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:51:14 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62935971
Of Plato, of een of andere speciaalzaak, en dan bestel je ze. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:06:53 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_62936352
winkels
winkels met de feestdagen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62941149
Op mijn verlanglijstje staat maar 1 ding: gezondheid
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_62941290
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
Op mijn verlanglijstje staat maar 1 ding: gezondheid
Gezondheid is overrated.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62941677
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gezondheid is overrated.
Totdat ze je lever moeten amputeren

Denk dat ik ook een perfect draft maar op het lijstje ga zetten Niet om mijn lever kapot te zuipen maar zomaar om eens tussendoor eentje te tappen in het weekend. Eerst maar eens op internet zoeken wat voor ervaring mensen erbij hebben, of het daadwerkelijk smaakt als bier uit het echte vat, echt getapt.

Een warm huispak is ook iets dat ik graag wil hebben. Loop al te lang met dit huispak rond.
Genieten is toegestaan!!!
pi_62941925
Ik vraag van Sinterklaas een kapstok voor aan de muur, een theelicht van Blond Amsterdam en een kookboek met goedkope/makkelijke gerechten
En van mn papa en mama wil ik heel graag een badjas van Benetton voor Sinterklaas en een staande spiegel voor Kerst
pi_62944357
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:44 schreef Topspin het volgende:

[..]

Totdat ze je lever moeten amputeren
Veel slechter kan het niet worden.
quote:
Denk dat ik ook een perfect draft maar op het lijstje ga zetten Niet om mijn lever kapot te zuipen maar zomaar om eens tussendoor eentje te tappen in het weekend. Eerst maar eens op internet zoeken wat voor ervaring mensen erbij hebben, of het daadwerkelijk smaakt als bier uit het echte vat, echt getapt.

Een warm huispak is ook iets dat ik graag wil hebben. Loop al te lang met dit huispak rond.
Als je hem maar incidenteel wilt gebruiken moet je wel oppassen voor schimmel in het buisje. En het is natuurlijk duurder drinken dan flesjes. En ik zou inderdaad voor de perfect draft gaan in plaats van de beertender, dat apparaat is gewoon beter.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62946588
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef TLC het volgende:
Als kind wilde ik echt zo veel hebben op feestdagen, maar tegenwoordig ben ik een stuk minder materialistisch ingesteld ; ik zou eigenlijk ook niet precies weten wat ik zou willen hebben
Als ik naar de reacties boven mij kijk dan schaam ik me er gewoon voor dat ik mens ben. Hebbe hebbe hebbe. LCD TV dit, DVD recorder dat, BMW zus, 1001 games zo, etc. Ik wil er geen reltopic van maken, no offense, maar groeit het geld bij iedereen tegenwoordig op de rug? Is ADSL tegenwoordig een primaire levensbehoefte geworden?

Ik vind dat de mens veel te hebzuchtig is tegenwoordig. Gemakheid dient de mens, wij worden lui en willen steeds meer voor steeds minder. En als we iets niet hebben/krijgen (in het algemeen gesproken), dan klagen we er op los terwijl we er vanuit gaan dat het behoort te werken. Zo zit de maatschappij tegenwoordig in elkaar. We hebben alles, maar we willen steeds meer... En dat alleen al puur materiëel gesproken.

Daarom wens ik een goede gezondheid en wijsheid voor elkander, daar heeft men nog het meeste aan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:19:24 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_62946690
je pakt dat alleen zo moeilijk in voor onder de boom
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62946818
Uiteraard. Kerst en Sinterklaas zijn fijne tradities/familiegelegenheden en behoren in stand te blijven, vind ik. Aan de andere kant wordt het elke jaar weer commerciëel uitgemolken door de maatschappij. Juli is net voorbij en er liggen alweer kruidnoten in de winkels.

Dat we de geboorte van Jezus Christus over het algemeen niet meer vieren maar dat het puur traditie is geworden (generaliserend gesproken) heb ik op zich geen problemen mee. Alleen om daar honderden Euro's aan te spenderen voor de giften alleen al die men elkaar geeft (en zichzelf toewenst!), dat vind ik gewoon ronduit asociaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door SharQueDo op 04-11-2008 21:30:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')