Als je vroeg boekt bij Ryanair kost een retourtje vanaf Dusseldorf nog geen 40 euroquote:Op woensdag 5 november 2008 23:39 schreef Lov1 het volgende:
Oke, dit is mijn lijstje tot nu toe... ik vond het aardig moeilijk wat te bedenken, maar na een beetje zoeken heb ik toch nog een leuk lijstje kunnen maken:
- Theepot 'Delfts Blond'
- Grijze sjaal + muts + handschoenen
- DVD-box Fawlty Towers
- Boek Oliver Sacks - Musicofilia
- Cadeaubon Lush
- Boekje Edinburgh (of een bijdrage aan mn vliegticket ooit)
- Oudejaars staatslot
- Bioscoopbon (altijd handig)
Erg fijn, er moest wat bijstaan van elke prijsklasse... Is nu wel aardig gelukt geloof ik
Iedere prijsklasse dusquote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je vroeg boekt bij Ryanair kost een retourtje vanaf Dusseldorf nog geen 40 euro
Pasen was nog laat dit jaar aanwezig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Oblivion het volgende:
1 Wii graag...![]()
Maar zal pas met pasen zijn....ook goed...
Had je die nog niet dan?quote:
Een mooie kast om al die spullen in te zetten is dan misschien een optie mocht je teveel spullen hebben die je niet kwijt kunt.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen flauw idee. En ik ben een paar dagen later ook nog jarig, iedereen gaat over een paar weken zeuren om kado-ideetjes, en ik weet het gewoon niet. Bijna alle leuke dingen heb ik zelf al gekocht, en eventuele overgebleven dingen zijn duur (>60-100 euro) en durf/wil ik niet eens te vragen. Geld/niets willen ze me ook niet geven en fotolijstjes/douchespullen/rommel voor in mn kamer heb ik genoeg.
We doen btw alleen Sinterklaas en verjaardag, voor kerst hoef ik gelukkig niet na te denken.
Herkenbaar. Ik ben zelf met kerst jarig, dan krijg ik ook nooit iets (geld van ouders en oma) omdat we al surprise doen met kerst. Dit jaar gelukkig doen we surprise mer sinterklaas en kan ik grotere cadeau's vragen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen flauw idee. En ik ben een paar dagen later ook nog jarig, iedereen gaat over een paar weken zeuren om kado-ideetjes, en ik weet het gewoon niet. Bijna alle leuke dingen heb ik zelf al gekocht, en eventuele overgebleven dingen zijn duur (>60-100 euro) en durf/wil ik niet eens te vragen. Geld/niets willen ze me ook niet geven en fotolijstjes/douchespullen/rommel voor in mn kamer heb ik genoeg.
We doen btw alleen Sinterklaas en verjaardag, voor kerst hoef ik gelukkig niet na te denken.
Boeken! Die heb je nooit genoeg en de lijst is eindeloos.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Goed plan! Dol op lezen en boekenquote:Op zondag 9 november 2008 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Boeken! Die heb je nooit genoeg en de lijst is eindeloos.![]()
Kookboeken, biografieën, leesboeken etc. etc.
Ik krijg gelukkig nog wel gewoon kadootjes, sinterklaas is meer voor de fun en elkaar pestenquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zelf met kerst jarig, dan krijg ik ook nooit iets (geld van ouders en oma) omdat we al surprise doen met kerst. Dit jaar gelukkig doen we surprise mer sinterklaas en kan ik grotere cadeau's vragen.
Change of plans. Wat ik nu graag wil voor Kerstmis is gewoon liefde.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:29 schreef perpentijntje het volgende:
Ik wil graag een moto + verzekering, een motorijbewijs, benzinegeld, een tv en een abonnement op kabeltv.
Als ik ooit euromillions win...
Ik vind geven vele malen leuker dan krijgen, en daarom weet iedereen in mijn omgeving dat ze mij hoegenaamd niets mogen geven, want een cadeau krijgen verbetert mijn humeur absoluut niet.
De enige waarvan ik iets accepteer zijn mijn ouders, en dan ook alleen maar omdat ik nog student ben, en ik het geld goed kan gebruiken.
(en de tv en het abonnement schaf ik me waarschijnlijk deze maand nog aan)
Ja, dat wil ik ook wel. Maar goed, dat is zo moeilijk in te pakkenquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Change of plans. Wat ik nu graag wil voor Kerstmis is gewoon liefde.
Pfft, een beetje liefde in een groen papiertje met gele bollen en een paarse strik errond, meer moet dat niet zijnquote:Op maandag 10 november 2008 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel. Maar goed, dat is zo moeilijk in te pakken
quote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Change of plans. Wat ik nu graag wil voor Kerstmis is gewoon liefde.
wrap it upquote:
En wat heb je voor mij gekocht,quote:Op maandag 10 november 2008 10:17 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel. Maar goed, dat is zo moeilijk in te pakken
Nog niks, het is nog lang geen kerstquote:Op maandag 10 november 2008 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En wat heb je voor mij gekocht,Ripley
?
kom op, iedereen heeft materiele wensenquote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef ChillBillzzz het volgende:
Ach ik heb niets nodig......
Alleen mijn gezin Thats All What I Need...
Waarheen! :]quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga lekker op vakantie met sinterklaas, dat is mijn cadeautje
Nog niet geboekt, maar ws Hoeerrrghada in Egypte. Lekker duiken!quote:
Alleen een beamerscherm had je van me gekregen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:57 schreef Wunny het volgende:
- Beamer
- Doek voor de beamer
- Blu Ray speler
- Popcorn Hour ding
- PS3
- Wii
- Xbox 360
- Laptop
Voor in me schoen:
- PSP
- Nintendo DS ( Die nieuwe )
- iPhone
Redelijk normaal toch?
En nu krijg je helemaal niks meer, ondankbare hondquote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog niks, het is nog lang geen kerst
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
En nu krijg je helemaal niks meer, ondankbare hond
Het was een aanvulling cq wijzigingquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je straft jezelf?
wat ik wil hebben?
niets .... alleen lieve jongentjes krijgen wat.. en daar val ik niet onder
subtielquote:Op maandag 10 november 2008 10:45 schreef Anosmie het volgende:
Lieve Sinterklaas,
Ik heb heel erg mijn best gedaan om lief te zijn dit jaar. het is niet altijd even goed gelukt maar per saldo ben ik beter uit de bus gekomen dan vorig jaar. Ik wil heel graag deze armband Sinterklaas. En anders graag iemand die hem voor me zou willen kopen.
Alvast bedankt,
Kusje van Anos.
PM me even, dan handelen we het af.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen een beamerscherm had je van me gekregen.
Die 3e!quote:Op zondag 30 november 2008 11:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb slechts bescheiden wensen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:31 schreef Qwea het volgende:
Ik heb lingerie op mn lijstje gezet. Handige is ; Hij haalt het bij hunkemoller, en daar werken mn beide zussen.
Heb ze dus vanmiddag al even duidelijk gemaakt wat ik wel en niet leuk vindt![]()
Ik ben er wel 2u geweest
inclusief thee drinken
Werkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:09 schreef tevebe het volgende:
Snowboardpants en spullen voor m'n uitzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |